2009-03-22, 05:37
Medlem
willythefoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saucy.Jack
Förvånar mig inte ett dugg. Har alltid upplevt honom som en svensk motsvarighet till Dr Phil, mysfabror när kameran är på men slempropp bakom kulisserna.
Äh, va fan ska han göra? Hålla sig till 60åriga kärringar. Fyfan! När jag träffade han i somras var han skittrevlig och avslappnad... Fast ändå lite irriterad över alla tal som hälls på festen. Så han kanske e lättirriterad ändå..?
Citera
2009-03-22, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Och plötsligt har ewws kommit över sin dyslexi...

Ha, ha. Det är faktiskt en sjukdom och det blir värre när jag är trött. Just det inlägget du åsyftar kom till tillkom när jag var duktigt trött och därför tog jag faktiskt hjälp med att formulera det av en kollega (tack Anna!). Därför var dt välldigt välstavat för att komma från min penna
Citera
2009-03-22, 23:41
Medlem
F.Y.Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Och plötsligt har ewws kommit över sin dyslexi...

Ojuste
Citera
2009-03-23, 00:48
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
En genomotrevlig typ är chefen för säkerhetspolisen, Anders Danielsson. Han basar för golfklubben jag lirar i. Ruggigt elak typ. Jag och brorsan brukar skämta med honom och smyga upp bakom honom och "leka attentat". Han blir helt vansinnig varje gång.
Om folk försökte attackera mej bakifrån stup i minuten skulle jag nog också kunna vara "otrevlig" mot dem.

Citat:
Ursprungligen postat av [AhHia]
Å kors i arslet! Om inte självaste Bengt Alsterlind, min barndoms kung, från Hajk! Kom stövlandes förbi. Givetvis så ville jag dela alla mina fina minnen med honom.. Men efter att jag högljutt ropat CHIPP! Å var på väg ner för trappan för att omfamna min idol. Blev jag i stället mött av en otrevlig handgest och en plump kommentar.. - Försvinn ditt fyllesvin.. Jävla sätt! Där sabbade han mina sköna minnen från barndomen.. Fan ta honom och hästen han red in på!
Nu var det ju inte otrevliga/obehagliga FB-medlemmar som vi skulle avhandla här, utan dito kändisar.

Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Att ignorera folk som pressar sig på en när man är ute på stan eller folk som ska ha uppmärksamhet och autografer tycker jag knappt klassar en som "obehaglig" eller "otrevlig". Skulle ja va känd skulle ja ignorera folk som inte visste gränserna också
Precis. Mycket av det otrevliga hos kändisarna i den här tråden beror ju på att den som postar (eller den som har berättat för den som postar) har betett sig otrevligt mot kändisen. Inte allt, förstås, men folk borde nog tänka efter lite innan de postar.
Citera
2009-03-23, 09:46
Medlem
el henkos avatar
Vet inte om ni håller med, men Socialdemokraternas nya ledare Mona Sahlin känns lite obehaglig, så där........kan kanske ha att göra med att hon har för tätt mellan ögonen.......eller hennes leende......det är svårt att sätta fingret på, men hon är faktiskt obehaglig.
Citera
2009-03-23, 09:52
Bannlyst
Skulle inte nån moderator kunna gå in och poängtera att tråden inte är en Laidbacktråd om vilka kändisar vi pga politiska åsikter/utseende känner obehag inför, utan att detta är en tråd i skvallerforumet om kändisar som man träffat och som visat sig bete sig otrevligt?
Senast redigerad av heathcliff. 2009-03-23 kl. 09:55.
Citera
2009-03-23, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Ja, han ska ju, som en av sveriges mer folkkära popartister naturligtvis ställa upp gratis eller för låg ersättning eftersom han är "vänster". annars är han såklart "vidrig" och "äcklig".

((sarkasm))

Hehe. Ja, det var ett mycket genomtänkt svar.

För det första hade vi en ganska bra budget, men att (förvisso hans manager) direkt ansåg att vi inte hade råd med hans närvaro och eventuellt hålla ett 15 minuter långt tal (det var ingen fråga om en konsert eller en eller två låtar), känner jag hans svar som ett hån mot hela rörelsen.

Visst, en rimlig ersättning hade givetvis utgått, och eftersom Helsingborg är en av de större städerna i landet som faktiskt haft enorma "problem med nazism" trodde man ju att han faktiskt att han kunde hjälpa till och i alla fall försöka dra folk. Han hade ju i den vevan faktiskt marknadsfört sig rätt duktig med sitt "Artister mot nazister". Visste vi att det endast hade handlat om pengar hade vi givetvis inte brytt oss om att fråga honom.

Att han på grund av detta är ett äckel har jag faktiskt aldrig påstått.
Citera
2009-03-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jo, klart han har fötterna på Jorden. Tjänar väl nån dryg mille om året och har en flott våning vid triangeln, hur var det nu, han är väl kommunist och han anser att kapitalism är ren ondska.. Jo, tjena!

På vilket vis skulle det vara kapitalistiskt att en konstnär tjänar pengar på sin konst? Det förstår inte jag. Däremot håller jag med om Wiehe, han känns som en bilhandlarförsäljare i kommunistlyrikbranschen ............
Citera
2009-03-23, 21:34
Medlem
Bingo Rimer är väll inte så trevlig,men det var inte så konstigt då jag var apfull på ett uteställe och fick syn på honom.Gick fram och frågade hur en så ful kille kan ha så snygga tjejer
Citera
2009-03-23, 23:10
Medlem
Avernuss avatar
Fadde Darwich hade föreläsning på skolan idag om kränkning och diskriminering som sker på krogar/nattklubbar, han var väldigt nervös men gjorde det bra ändå. Det roligaste var att tre stycken började skratta åt honom i början för han visste inte hur han skulle börja, vår lärare skickade ut en av dem och det blev tyst på dem. Sedan mitt i föreläsningen avbryter Fadde helt plötsligt och säger någonting: "Nej fan, jag kan inte föreläsa när du sitter sådär och skrattar åt mig" åt en av dem, han satt bara där och lyssnade som alla andra. Han säger ju att han har fan inte skrattat och så, till slut gick han ut och Fadde fortsatte.
Citera
2009-03-24, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avernus
Fadde Darwich hade föreläsning på skolan idag om kränkning och diskriminering som sker på krogar/nattklubbar, han var väldigt nervös men gjorde det bra ändå. Det roligaste var att tre stycken började skratta åt honom i början för han visste inte hur han skulle börja, vår lärare skickade ut en av dem och det blev tyst på dem. Sedan mitt i föreläsningen avbryter Fadde helt plötsligt och säger någonting: "Nej fan, jag kan inte föreläsa när du sitter sådär och skrattar åt mig" åt en av dem, han satt bara där och lyssnade som alla andra. Han säger ju att han har fan inte skrattat och så, till slut gick han ut och Fadde fortsatte.

Du går inte i högstadiet utan i sista året i gymnasiet, va?
Jo det gör du naturligtvis.
Frågan är om det är sär-gymnasiet då eller?
Citera
2009-03-24, 02:43
Medlem
Ganjazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
Dock måste jag också berätta om Bengt Magnusson. Han är en av de trevligaste att prata med. Han ringde in (kände inte igen rösten alls) och sade att han hade en TV4 dator jag började hjälpa honom och medan hans dator startar om så småpratar jag lite för att det inte skall bli tyst i luren.
"jaha du jobbar på tv4 då kanske du känner nån av kändisarn?" frågade jag.
(detta var hyrköp för alla som jobbade på TV4 ) Vart efter Bengt är lite tyst och säger... "tja jag kanske är lite sådär småkändis. Jag heter bengt magnusson och sitter i nyheterna". Hehehehe lite pinsamt för mig :-)
Killen var ytterst trevlig och uppskattade all hjälp han fick.

Hur kan man INTE känna igen hans röst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in