2008-07-25, 09:17
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empas
Värför skriver man först åäö för att sedan 4,5 timmer senare säga att man bor i hollywood och inte skriva med dom bokstäverna. Du kan säkert bo i Hollywood , känndes bara lite konstigt.

Det beror pa vilken dator jag anvander. Nar jag ar hemma hos mig anvander jag min svenska laptop, nu sitter jag hos min flickvan och hon har amerikanskt tangentbord da hon ar harifran.

Och nakenbilder pa henne hittar du pa natet!
Citera
2008-07-25, 09:32
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det beror pa vilken dator jag anvander. Nar jag ar hemma hos mig anvander jag min svenska laptop, nu sitter jag hos min flickvan och hon har amerikanskt tangentbord da hon ar harifran.

Och nakenbilder pa henne hittar du pa natet!

Eller så postar du här som en sann FB-kamrat?
Citera
2008-07-25, 09:42
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Eller så postar du här som en sann FB-kamrat?

Jag kan inte gora det, hon ar inte porrstjarna utan jobbar som sminkos at porrskadisarna, sa det kanns inte helt schyst att lagga ut bilder pa henne. Men de ska finnas nanstans pa natet vet jag, pa nagon betalsida. Har aldrig brytt mig om att leta.
Citera
2008-07-25, 10:16
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.

Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?

Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons. Jag var på Dave Navarros TV-show där han var gäst, och jag stod i baren och rökte (stort ställe är det också, Dragonfly på Sunset, minst 3-4 rum). Han kommer fram från långt åt helvete på andra sidan baren och ber mig släcka min cigg för att röken stör honom! Jag trodde att han skämtade, primadonna räcker knappt för att beskriva honom.

Bam Margera är ett jävla otrevligt fyllo som inte är kul att ha att göra med. Känns som att han försöker göra en grej av hur otrevlig han kan vara.

George Lynch är otroligt jävla självgod. Ett enormt ego och en usel gitarrist är han också. Hoppas han kraschar sin lilla vespa och dör.

Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör. Men jag ska ge honom en chans då han kan vara världens trevligaste och sympatiska människa när han vill, plus att han är väldigt sjuk just nu.

Kerry King är ett svin. Jag bad honom om en autograf till en kompis när jag stötte på honom, och han svarade genom att räcka upp långfingret i ansiktet på mig.

Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.

Josh Todd från Buckcherry är ett svin.

En relativt okänd människa men EXTREMT otrevlig... Matt Zane från gamla numetal-bandet Society 1. Jag AVSKYR den mannen. Världens bittraste självupptagna rövhål. Kan endast prata om sig själv under alla omständigheter, har aldrig under alla gånger jag träffat honom (han är min ex-flickväns chef) ens frågat hur läget är. Tror att han vet allt om allt och älskar att höra sin egen röst.

Obehagliga "kändisar":

London LeGrand från Brides Of Destruction (Nikki Sixx gamla band). Extremt flummig, man fattar inte ett jävla ord av vad han säger, totalt utspacead. Träffade honom senast med min flickvän och han försökte stöta på henne mitt framför ögonen på mig. Så konstig att jag undrar om han är sinnessjuk eller bara hög på syra.

Jeff Young (Megadeth). Flummig och självupptagen utan att vara otrevlig. Säger helt konstiga saker och har ingen direkt social kompetens och jag vill bara vara långt borta från honom.

Kommer inte på fler nu.

Berätta om era möten nu.

Tråkigt att Josh Todd är ett svin, älskar Buckcherry.....
Citera
2008-07-25, 10:21
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Tråkigt att Josh Todd är ett svin, älskar Buckcherry.....

Jag ocksa!
Citera
2008-07-25, 10:33
Medlem
cama666s avatar
Vad är det för fel på Zakk Wylde? Du säger att han är väldigt sjuk.
Citera
2008-07-25, 13:45
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delanoches
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Han hade programmet Peter och Almis ihop med Peter Siepen på ZTV. Det var som ett 70-tals barnprogram med svart-vita stillbilder och en berättarröst som pratade obehagligt sakta.

Har inget särskilt själv att bidra med... Den senaste kändisen jag såg var nog Viveca Lärn för ett par månader sedan. Hon var ganska gapig mitt på dagen på krogen och verkade lite påstruken men mest pratsam.

Att Gene Simmons är ett praktsvin förvånar väl ingen. Så snart man ser honom på TV ger han intrycket av att vara världens största idiot och självupptagen som få.
Citera
2008-07-25, 14:13
Medlem
Secunduss avatar
TS får mig att tänka på uttrycket "Om du går in i ett rum och tycker att alla i rummet är rövhål så är det troligen du själv som är det riktiga rövhålet."

På tal om Gene Simmons, det är många som har negativa åsikter om honom men när jag träffade honom i New York 2006 var han bara trevlig och tillmötesgående. Kanske för att det stämmer att "som man själv vill bli behandlad..."
Citera
2008-07-25, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen

Att Gene Simmons är ett praktsvin förvånar väl ingen. Så snart man ser honom på TV ger han intrycket av att vara världens största idiot och självupptagen som få.

har inte träffat han ..me håller med...att han är patetisk f d...även om det handlar om en KISS-medlem..fan OZZY är ju mer cool än vad GS någonsin blir..

Det enda som står om denne fete 40-talist är hur många brudar han satt på och att han har foton på dem alla...

Han skröt om 3000

Lemmy kontrade med " 3000 ??? Det satte vi på vår första turné"
, så klockren kommentar....

GS och PS är bara giriga judar...numera..ok detta är vår 50elfte avskedsturné
Citera
2008-07-25, 18:42
Medlem
Citat:
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Intressant. GT hade ju sitt kontor på en tvärgata till Gävlegatan... Satt högste hönset där med och flämtade till digitala tuttar?
Citera
2008-07-25, 19:22
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cama666
Vad är det för fel på Zakk Wylde? Du säger att han är väldigt sjuk.

Han har valdiga leverproblem, tidigt stadium av skrumplever. Han dricker fran det att han vaknar tills han dackar och han maste fa behandling fort som fan.
Citera
2008-07-25, 22:15
Medlem
Citat:

Japp, ett riktigt praktas.

Ulf Brunnberg har jag själv ogillat sedan jag jullovs-jobbade på en OK-mack när jag gick i gymnasiet, och han kom in och körde med personalen i almänhet och mig i synnerhet. Hade beige kamelhårsulster, och spelade Östermalsmgreve, den fjanten. Har en god vän som också stött på honom i felra sammanhang. Verkar var en idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in