2006-03-31, 10:48
Medlem
Hercule Poirots avatar
Den så folkkäre (ironi) Dogge Doggelito satte en precis 15 år gammal tjej för någon månad sen i en mindre stad. Vidrigt.
Citera
2006-03-31, 14:18
Medlem
Spitting Images avatar
Jag gjorde Paulo Roberto besviken genom att helt enkelt inte veta vem han var. Det var på ett hotellrum i London där jag följt med en tjej "hem" och väl där upptäckte vi att hennes polare satt och myste med PR på golvet. Jag blev lite besviken och frågade om han inte snart skulle gå hem och tjejerna hyssade på mig som om jag just begått ett majestätsbrott. Vi satt och tjötade om boxning och fotboll och tråkade på så sätt ut tjejerna tills de bad oss gå. Lite divig i inledningen, men strax helt ok var min bedömning.

Carl Philip är däremot en dryg jäkel.
Citera
2006-04-05, 21:15
Medlem
Micke Blomberg är jävligt trevlig
Citera
2006-04-05, 22:10
Medlem
Thomas Petersson(ståupp)är FRUKTANSVÄRT trevlig
Citera
2006-04-05, 23:04
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Jag hade totalt glömt bort Malou von Siwers (osäker på stavningen). Så himla trevlig i rutan. Mindre trevlig som bilförare. Detta hände på värtavägen i Sthlm. Rusningstrafik och bilköer. Trafiken står still. Jag börjar gå över på övergångsstället och hon bara ställer sig på gasen så man får kasta sig undan i all hast. Till saken hör att hon kom fram ca 15 meter och sen var det tvärstopp igen. Så man kan ju undra vad hon vann på det. Helt sjukt! Hon har nog en del skelett i garderoben. Nån annan som har nåt om henne???

Jag har också nästan blivit påkört av Malou Sivers när jag gick över ett övergångsställe!!! Det var vid Valhallavägen, i korsningen där videobutiken Buylanders ligger. Jag var på väg över ser att en bil är på väg emot mig i jätte fart. I sista minut så tvärbromsar hon och så fort jag har passerat så river hon i väg igen. Skulle inte förvåna mig om hon har lyckats träffa nån nångång!!
Citera
2006-04-05, 23:58
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Jag har också nästan blivit påkört av Malou Sivers när jag gick över ett övergångsställe!!! Det var vid Valhallavägen, i korsningen där videobutiken Buylanders ligger. Jag var på väg över ser att en bil är på väg emot mig i jätte fart. I sista minut så tvärbromsar hon och så fort jag har passerat så river hon i väg igen. Skulle inte förvåna mig om hon har lyckats träffa nån nångång!!

Jag kan bekräfta att Malou Sivers är ett av jordens värsta och drygaste media-arslen.
För en 7 år sedan träffade jag på denna mediakvinna för första gången. Hon skulle göra en intervju med en person som jag hade ansvar för. Personen fjäskade hon något kusligt för, men alla andra var bara värda skit. Gick omkring och gav order till alla. Tyckte jävligt synd om hennes kameraman som hon hela tiden var på och gormade på. Hon är ett så totalt ego så det är kusligt.
Citera
2006-04-06, 00:05
Medlem
SethGeckos avatar
Thorsten Flink är riktigt trevlig faktiskt, han ger dock intrycket av att vara påtänd.
Citera
2006-04-10, 17:32
Medlem
Oldsberg

Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Jag jobbade på ett hotel för några år sedan, där träffade man en del kändisar.
Anne-Lie Rydé är en riktig diva. Tommy Körberg och Ingvar Oldsberg var väldigt otrevliga (och törstiga....) Gjorde en del dumma saker på fyllan.
Sven-Bertil Taube var trevlig och generös med dricks.
Var på en efterfest på samma hotel med Magnus Uggla, han var mest kåt.
Oldsberg var ganska mycket i Eslöv på 80 talet och även Anne-Lie de invigde ett matställe, Oldsberg drack väldigt mycket, han blev så full att han tog upp en tjej på rummet och där låg han och rakade muttan på henne det var bara det att hennes pojkvän kom in till rummet under samma tid. Oldsberg hade heller inga problem att ta bilen under fyllan, han har kört av vägen minst 2 gånger på fyllan.
Citera
2006-04-24, 14:19
Medlem
JackassTREs avatar
q

Ted Åström är en frisk fläckt
Citera
2006-04-24, 17:43
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethGecko
Thorsten Flink är riktigt trevlig faktiskt, han ger dock intrycket av att vara påtänd.

Vilket han förmodligen är ganska ofta.
Citera
2006-04-24, 21:35
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av SethGecko
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Vilket han förmodligen är ganska ofta.

Jag hade nöjet att dricka lite rödvin i Thorstens sällskap i förra veckan , han var hur skärpt och trevlig som helst.
Han har väl slutat med morfinet sen rätt länge tillbaka ? Eller hade han bara en "bra" dag ?
Enda drog jag känner till han tar nu är Vigor Power ...
Citera
2006-04-28, 00:25
Medlem
På gröna lund för något år sedan, så tappade
typ pernilla walgren bort sin unge i kön eller nått,
så hjälpte min kusin ungen till sin mamma pernilla,
hon sa typ inte ens tack, bara allmänt tjurig..

Var med själv så jag vet att det inte är skitsnack..
Liksom man kan iallalfall visa lite tacksamhet när nån hjälper
ens barn tillbaka till sig.. Ungen grät ju och allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in