2008-08-02, 00:04
Medlem
TröttSvensks avatar
Alban Uzoma Nwapa
Eller Dr Alban som han vill kallas, det är en riktigt otrevlig typ.
Har haft med honom att göra och han uppträder både hotfullt och arrogant.

Har för mig att han kom hit på SIDA´s bekostnad för att utbilda sig till tandläkare och sen åka hem till Afrika för att laga tänder...
Många sköna skattemiljoner rakt ner i avloppet där då...

Det var mina 2 cent för ikväll.
Citera
2008-08-02, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Alban Uzoma Nwapa
Eller Dr Alban som han vill kallas, det är en riktigt otrevlig typ.
Har haft med honom att göra och han uppträder både hotfullt och arrogant.

Har för mig att han kom hit på SIDA´s bekostnad för att utbilda sig till tandläkare och sen åka hem till Afrika för att laga tänder...
Många sköna skattemiljoner rakt ner i avloppet där då...

Det var mina 2 cent för ikväll.

Jaha, TS det är din tur, först får du borsta tänderna sen, får du träffa din nya tandläkare, han heter Alban. Hade nog fått ett viktigt möte, och snabbt avlägsnat mig.
Citera
2008-08-02, 06:13
Medlem
city sombreros avatar
En svensk vd har sugit av min kuk på allmän plats.Som grädde på moset har hon blivit påsatt av minst en neger vid minst två tillfällen, utan sin makes vetskap. Motiveringen är att "de har rytmen i blodet". Mysiga fetischer? Javisst. Så länge hennes make inte vet om det. En riktig orm. Men titeln håller henne flytande. Men misströsta inte. Kraschlandning eller stark medicinering kommer.
Citera
2008-08-02, 06:18
Medlem
johnjohns avatar
Outa på ett snyggt och lagligt sätt, tack.
Citera
2008-08-02, 07:10
Medlem
city sombreros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Outa på ett snyggt och lagligt sätt, tack.

Stockholm. Lobby. "TV-shop".
Citera
2008-08-02, 11:15
Medlem
utters avatar
+
Citat:
Ursprungligen postat av city sombrero
Stockholm. Lobby. "TV-shop".

Fick hon sparken från det förra jobbet?
Citera
2008-08-02, 11:46
Medlem
Julias morbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffagimp
Agree. Dr Alban är ett vidrigt och obehagligt svin. Förutom att han är kanske Sveriges sämsta artist nånsin.

Inte nog med att Dr Alban är en dålig artist, han är en dålig tandläkare också.
Jag hade oturen att behandlas av denna hårdhänta man på åttiotalet när han faktiskt praktiserade sitt riktiga yrke på Folktandvården i Uppsala. Jag var där på ett årligt rutinbesök och hade inga problem med tänderna vad jag kan minnas.
Jag var kanske tio bast vid tillfället. Han borrade och lagade ett rejält hål som han tydligen hittade, utan bedövning. Han frågade inte ens utan körde bara igång. När jag tänker efter så tror jag inte ens att han hälsade på mig när jag kom in utan pratade bara med sin sköterska. Jag var bara ytterligare en uppsättning tänder som skulle inspekteras. Denna upplevelse lade grunden till en medelsvår tandläkarfobi hos mig.
En genuint oempatisk man.

NB: Det är alldeles för mycket OT i denna tråd. Det är inte en tråd om vilka kändisar man träffat eller har en åsikt om. Det är otrevliga/obehagliga kändisar det handlar om!
Citera
2008-08-03, 00:05
Medlem
kaspens avatar
Ja, alldeles for mycket OT.

Pharrell ar ocksa ett totalt javla praktsvin som jag verkligen hatar och onskar att han forsvann. Pastar att han har jordnara men har ett av de storsta egon av alla jag traffat.

Jag har inte forsthandsinformation da jag inte har traffat honom, men de jag kanner som bor dar sager att Chriss Angel ar ett cp och att hans ego ar fran en annan varld, da han gor vad som helst for att sta i centrum och tydligen betraktar sig som en Gud och kraver att han ska dyrkas. Nar en van till mig rakade stota pa den har snubben fick han tydligen ett raseriutbrott da han inte blev igenkand. Han ska ocksa stallt till en javla scen for att hans bimbo till flickvan inte vann Miss USA. Tydligen sa ar alla foretag och manniskor som ar bosatta dar ocksa sa javla trotta pa hans divalater, och jag har aldrig hort nagon fran Vegas saga nagot snallt om honom. Dessutom ar hans sa kallade magi inte alls magi utan rena kameratrick. Hoppas det har mongot bombar med sin nya show pa Luxor.
Citera
2008-08-03, 00:28
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Tycker inte jag ..

På en efterfest efter en Kiss konsert för många år sedan så stod jag och Gene i pissoaren och pratade i säkert 15 minuter om allt möjligt fast mest om bandet såklart. Tyckte han var grymt trevlig. Skulle tro att mycket av hans stil är en ren image helt enkelt.

Jag kan inte tro att det har ar sant. Ar du allvarlig?
Citera
2008-08-03, 01:48
Medlem
Forever Winters avatar
Träffade Yngwie Malmsteen genom en vän vid några tillfällen. Riktigt otrevlig och arrogant!! Tror inte någon blir direkt förvånad dock.
Att han inte nämnts tidigare i tråden är ett mirakel.
Citera
2008-08-03, 01:57
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Träffade Yngwie Malmsteen genom en vän vid några tillfällen. Riktigt otrevlig och arrogant!! Tror inte någon blir direkt förvånad dock.
Att han inte nämnts tidigare i tråden är ett mirakel.

Ja, det ar markligt.

Det sags att nar han var pa MI in Hollywood blev han mott pa LAX och klagade pa att det var en vanlig bil och inte en limousine. Efter att ha klagat hela resan till Hollywood sa dom helt enkelt att det fick vara nog, och de korde tillbaka honom till flygplatsen och kastade av honom. Dar stod han som ett fan med tva hardcase for sina gitarrer utan returbiljett

Jag har inte haft oturen att traffa honom heller men jag har pratat en del med hans musiker som berattat en del fyllehistorier fran the road om hur odraglig han kan vara.
Citera
2008-08-03, 10:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av city sombrero
En svensk vd har sugit av min kuk på allmän plats.Som grädde på moset har hon blivit påsatt av minst en neger vid minst två tillfällen, utan sin makes vetskap. Motiveringen är att "de har rytmen i blodet". Mysiga fetischer? Javisst. Så länge hennes make inte vet om det. En riktig orm. Men titeln håller henne flytande. Men misströsta inte. Kraschlandning eller stark medicinering kommer.

annika falkengren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in