2006-03-29, 13:47
Medlem
MetalJamess avatar
Har jobbat lite både på scenen och "vid sidan av scenen" vid lite olika tillställningar under åren, och vill tillägga:

Glenn Danzig - Mycket trevlig och sympatisk kille, snackar gärna om gamla skräkfilmer. Lite roligt då han på scenen knappt säger ett ord och ser bara allmänt tuff ut, men som sagt, jättetrevlig.
Pepper i Corrosion of Conformity - supertrevlig.
James Hetfield i Metallica - trevlig, tog sig tid att snacka.
Grabbarna i Sator - sköna snubbar, tillägnade en låt till oss som jobbade som scenvakter vid ett tillfälle.
Union carbide (då dom hette Soundtrack of our lives) - sköna killar som gillar att dricka grogg, tyvärr gillar/gillade dom att röka oxå.
Di Leva - Skön kille, snäll lixom. Lugn och fin och ja, så som man ser honom i media, skulle jag vilja påstå.
Lemmy - Gillar att dricka. En bekant skulle göra en intervju 09:00 på morgonen med han och givetvis satt Lemmy i endast kalsoner och "läskade" och läste nån bok om andra världskriget eller nåt sånt.
Har faktiskt (vad jag kan komma på) träffat nån "kändis" som varit otrevlig. Ska vara ha Herby (hur det nu stavas) som helt utan förvarning drar fram sin kuk på en efterfest och ville att sångerskan i bandet jag själv lirade med vid tidpunkten skulle hjälpa till att "dra lite i skaftet" som dock avböjde vänligen men bestämt.

Kommer säkert på fler....... nångång.....
Citera
2006-03-29, 13:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetalJames
Har jobbat lite både på scenen och "vid sidan av scenen" vid lite olika tillställningar under åren, och vill tillägga:

Union carbide (då dom hette Soundtrack of our lives) - sköna killar som gillar att dricka grogg, tyvärr gillar/gillade dom att röka oxå.

Röka cigg? Röka cannabis? Vadå tyvärr? Blev dom otrevliga av att röka?
Citera
2006-03-29, 14:00
Medlem
Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stian
Jag vet inte om någon har nämnt Per Gessle än. Jag såg honom med hans familj vid hötorget för ungefär 5-6 år sedan. Jag bad om autograf och fick till svars "ser du inte att jag är upptagen med min familj? hitta någon annan att plåga" i princip...
Tyder inte på otrevlighet, bara normalstressad man som längtar efter lite privatliv.

Citat:
Jag jobbar tillsammans med en känd svensk TV-profils son och han är snäll men riktigt överlägsen och dryg. TV-profilens bror som också är relativt känd är nog en av de mer trevliga personerna jag känner (han jobbar tillsammans med min mor). Båda personerna har nämnts tidigare i tråden.

Har du någon kommentar till den här tråden?
http://www.flashback.org/showthread...=309391&page=2
Citera
2006-03-29, 14:47
Medlem
MetalJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Röka cigg? Röka cannabis? Vadå tyvärr? Blev dom otrevliga av att röka?

Ja, vad det nu var exakt kan jag inte svara på men cigg var det inte, och faktum att jag inte gillar det, vare sig nån blir trevligare eller otrevligare av det.
Citera
2006-03-29, 15:16
Medlem
gillbert40s avatar
Snacka om otrevlig kändis!
Elsa Dagman...vicken gris!...
Citera
2006-03-29, 17:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gillbert40
Snacka om otrevlig kändis!
Elsa Dagman...vicken gris!...

Då är det ju tur att man inte ens vet vem det är
Citera
2006-03-29, 23:50
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Har du? Hu var han då?

Jorå, han var trevlig men ganska lugn och tillbakadragen off stage.
Citera
2006-03-30, 12:59
Medlem
northern breeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallsta
"Mr Svensktoppen" Kent Finell är en arrogant skitstövel. Han ringde ofta till ett callcenter där jag jobbade och var mycket otrevlig, ifrågasatte allt. Han var/är en riktig "bitch".

Ja fast jag skulle snarare kalla det ett sundhetstecken än något annat att skälla på ett callcenter, en av helvetets nutida högborgar.... Vilka bör ifrågasättas, sättas i brand (skämt) eller i alla fall högaktligen föraktas.
Citera
2006-03-30, 17:08
Medlem
speedfreeks avatar
Citat:
Jag vet inte om någon har nämnt Per Gessle än. Jag såg honom med hans familj vid hötorget för ungefär 5-6 år sedan. Jag bad om autograf och fick till svars "ser du inte att jag är upptagen med min familj? hitta någon annan att plåga" i princip..
jo, gessle är väl lite småkänd för att vara folkskygg o ogilla andra människor i största allmänhet. vet även att han gärna slänger på sina egna grejer, typ sommartider, när han är på exempelvis midsommarfest. härlig distans!

peps persson var snäll en gång när jag fotade min kompis mormor tillsammans med peps. (sicken sunkig jag mötte lassie)
Citera
2006-03-30, 21:12
Medlem
Yallas avatar
"Orup" var fältartist när jag tjänstgjorde i Libanon och trevligare kille har jag tammefan aldrig träffat (trots att han vägrade sjunga Ubangi´s gamla hit "Kom, kom ta mig härifrån om du kan") !!!
En på Borlängemål "KKK" (Klart Kool Kille")

//Yalla
Citera
2006-03-30, 22:32
Medlem
towbs avatar
Uffe Larsson har jag alltid upplevt som en trevlig prick. Pratade med honom på bussen nån gång (där man ofta såg honom) fast var i och för sig rätt så liten då. Stefan Sundström har man väl också sett på bussen ett antal gånger men han såg mest butter ut om jag minns rätt.
Uffe Larsson tror jag har flyttat redan på den tiden jag fortfarande bodde så jag var tvungen att ta samma buss. Men den andre vet jag inte hehe.

Ska höra med syrran... hon har träffat/känner en hel del kändisar så man får höra både det ena och det andra om dom
Citera
2006-03-31, 00:41
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yalla
"Orup" var fältartist när jag tjänstgjorde i Libanon och trevligare kille har jag tammefan aldrig träffat (trots att han vägrade sjunga Ubangi´s gamla hit "Kom, kom ta mig härifrån om du kan") !!!
En på Borlängemål "KKK" (Klart Kool Kille")

//Yalla

För att vara en tråkig petimeter..... det var inte Ubangi utan Intermezzo som han spelade med när de gjorde den låten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in