2006-04-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Den så folkkäre (ironi) Dogge Doggelito satte en precis 15 år gammal tjej för någon månad sen i en mindre stad. Vidrigt.

uuusch och fyhelvete, är du säker på det?
Citera
2006-04-29, 12:51
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Jag har också nästan blivit påkört av Malou Sivers när jag gick över ett övergångsställe!!! Det var vid Valhallavägen, i korsningen där videobutiken Buylanders ligger. Jag var på väg över ser att en bil är på väg emot mig i jätte fart. I sista minut så tvärbromsar hon och så fort jag har passerat så river hon i väg igen. Skulle inte förvåna mig om hon har lyckats träffa nån nångång!!

Det verkar vara hennes favvoställe att försöka pricka folk på... Videobutiken Buylanders alltså. Det var väl en 100 m från den korsningen jag var nära på att få smaka på motorhuven...
Citera
2006-04-29, 13:35
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stian
Jag vet inte om någon har nämnt Per Gessle än. Jag såg honom med hans familj vid hötorget för ungefär 5-6 år sedan. Jag bad om autograf och fick till svars "ser du inte att jag är upptagen med min familj? hitta någon annan att plåga" i princip..

Jag jobbar tillsammans med en känd svensk TV-profils son och han är snäll men riktigt överlägsen och dryg. TV-profilens bror som också är relativt känd är nog en av de mer trevliga personerna jag känner (han jobbar tillsammans med min mor). Båda personerna har nämnts tidigare i tråden.
Och hur mår bröderna Timell idag då?
Citera
2006-04-29, 15:15
Medlem
Whitmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Den så folkkäre (ironi) Dogge Doggelito satte en precis 15 år gammal tjej för någon månad sen i en mindre stad. Vidrigt.

Han bara satte henne där alltså! Vilket as!
Citera
2006-04-29, 16:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitmore
Han bara satte henne där alltså! Vilket as!

Vart satt han då i så fall, åkte han iväg med bilen medan hon satt kvar eller vad hände?

Skämt å sido så är man byxmyndig enligt lagen vid 15 års ålder, dock kanske man som kändis borde tänka sig för innan man leker med 15 åriga tjejer
Citera
2006-05-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Och hur mår bröderna Timell idag då?

Haha. Var det så tydligt :P
Citera
2006-05-02, 10:13
Medlem
davidoffs avatar
George Cloney är otroligt trevlig. Jag traffar honom har och dar på partys och hotel. Senast jag traffade på honom sa sa jag hej och nämde att vi brukar ses här (dvs på stället vi sågs) och på en resturang i Cernobio. Då blev han otroligt glag och bjud mig att sitta ner på en drink.

Kate Moss är också väldigt sympatisk och avslappnad. Säger alltid hej och uppför sig väldigt trevligt.
Citera
2006-05-02, 10:32
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
George Cloney är otroligt trevlig. Jag traffar honom har och dar på partys och hotel. Senast jag traffade på honom sa sa jag hej och nämde att vi brukar ses här (dvs på stället vi sågs) och på en resturang i Cernobio. Då blev han otroligt glag och bjud mig att sitta ner på en drink.

Kate Moss är också väldigt sympatisk och avslappnad. Säger alltid hej och uppför sig väldigt trevligt.

Känner du alla kändisar som finns i hela världen?
Citera
2006-05-02, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff

.
Vaknade du sedan?
Varför byter du ut bokstaven "ä" mot "a" i halva inlägget?
Glömde du bort efter ett tag att försöka göra intryck av att sitta nere på rivieran med Clooney och Flashbacka??

// N
Citera
2006-05-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
.
Vaknade du sedan?
Varför byter du ut bokstaven "ä" mot "a" i halva inlägget?
Glömde du bort efter ett tag att försöka göra intryck av att sitta nere på rivieran med Clooney och Flashbacka??

// N

såg jag inte

(hoppsan, mitt 3000:e inlägg blev ingen tungviktare direkt..)
Citera
2006-05-02, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2

såg jag inte

(hoppsan, mitt 3000:e inlägg blev ingen tungviktare direkt..)
.
OT: Man kan ju inte lösa världsproblemen i varenda inlägg.
Grattis till de 3000

// N
Citera
2006-05-02, 10:59
Medlem
davidoffs avatar
@Norix

skriver på en dator jag inte brukar använda och den har å, ä och ö. Så det blev lite fel. Jag kanner inte Cloney men som sagt träffade honom och talade med honom och han bjöd på en drink.

Att du Norix insinuerar att jag ljuger tar jag lätt på. Du dömmer säkert bara andra efter dig själv.

Till alla. Även om man är känd är man bara en människa. Strax efter 9/11 bodde jag på Mercer Hotel i NYC och där bodde även Harrison Ford under några dagar. Alla gäster talade med varandra i lobbyn och titta på CNN. Ford satt dock ensam till någon frågade om han var ok. Då vågade han sätta sig med oss andra. Efter det så laste jag en intervjuv med honom där han berättade att det var så ensamt de första dagarna och att ingen vågade tala med honom.

Och slutligen jag känner inte alla men jag rör mig på ställen och i kretsar där det förekommer många kända personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in