2005-09-29, 11:59
Medlem
Hatschepsuts avatar
Lotta Engberg är en underbar människa.När hon var o hälsade på sin gamla faster på ålderdomshemmet en gång ville någon att hon skulle sjunga för åldingarna.Hon var med på noterna direkt, helt oförberedd (i träningsoverall, osminkad,,,,helt normal)Vi fixade fram ett piano o hon spelade o sjöng fantastiskt.Hon är extremt varm o okonstlad!

Olle som är trummis i Lasse stefans är också supertrevlig/flörtig!!! :

Samma som ovan gäller/gällde för Harry Brandelius,fast han måste vart 150 år äldre än mig
Citera
2005-09-29, 12:32
Medlem
Den ondes avatar
Träffade Christian Walz på Havannas flygplats i somras och snackade med honom några timmar. Trevlig prick, men såg lite moloken ut när jag aldrig hört talas om honom. (Vilket berodde på att jag och tjejen hade varit borta från Sverige i flera månader och missat hans genombrott).

Christian Walz== trevlig, sympatisk och skojfrisk!
Citera
2005-10-02, 20:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Killarna i whyte seeds är trevliga.

Var och såg dem live engång med polaren ocn efteråt då vi stod och drack öl, så kommer plötskligt sånagren axel fram till oss och hejar. Säger att jag dansar snygg och presenterar sig artigt. Sen kommer dom andra i bandet också och börjar prata med oss. Mycket trevliga. Vi pratade om mentaliteten i borlänge
Citera
2005-10-02, 20:12
Medlem
snuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Peppe Eng började stöta på en tjejkompis till mig på en fotbollsmatch för 4 år sedan, hon var då 15 år. Han ska ha varit väldigt tjatig.

Känns halvsant, eller rättare sagt, jätteosant....
Citera
2005-10-02, 20:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Okej. Var det med her majesty eller hans sologrej? För resten av her majesty är också jäkligt trevliga. Måns som verjkligen ger sken av att vara en hård jävel med alla hans tatueringar och att ahn är jäkligt lång. Men sen verkar han va världens mjukis. En som man bara vill krama.
Detta inträffade när han var ute och spelade sitt eget material under eget namn.

Du har rätt i att Måns i Her Majesty ser "fullkomligt livsfarlig" (nåja) ut, men honom har jag aldrig träffat!
Citera
2005-10-02, 20:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Detta inträffade när han var ute och spelade sitt eget material under eget namn.

Du har rätt i att Måns i Her Majesty ser "fullkomligt livsfarlig" (nåja) ut, men honom har jag aldrig träffat!

en som amn skulle bli livrädd för om man möte en sen höstkväll. Men somsagt så är han väldigt trevlig.

Visste du föresten att timo*s ena gitarist (tror jag el om det är basist) vart med i den där dokusåpan wannabe. Han heter Niels....mycekt skoj.
Citera
2005-10-03, 00:58
Medlem
Martin Dahlin tog sig tid att komma till sin gamla moderklubb Lunds BK och skriva autografer till alla knattar i klubbhuset, inklusive mig själv. Han berätta lite om sig själv och sin karriär, sen fick alla stå på led och hälsa på honom med han skrev autografen åt en. Var tio år vid tillfället men han framstod som trevlig och gör man nåt sånt så är man nog det också.
Citera
2005-10-03, 19:37
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Visste du föresten att timo*s ena gitarist (tror jag el om det är basist) vart med i den där dokusåpan wannabe. Han heter Niels....mycekt skoj.
Haha. Nej, det hade jag ingen aning om, faktiskt.

Fler trevliga kändisar: [ingenting] och de delar av Vapnet som jag har snackat lite med.
Citera
2005-10-03, 20:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Haha. Nej, det hade jag ingen aning om, faktiskt.

Fler trevliga kändisar: [ingenting] och de delar av Vapnet som jag har snackat lite med.

jo så är det. Borde man kunna mobba honom för.
Citera
2005-11-02, 19:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
suburban kids är trevliga. Dom pratade emd en och bjöd på cigg och drink.
Citera
2005-11-04, 10:00
Medlem
bluehills avatar
Trevliga kändisar

Jobbade i möbelaffär i Sthlm för några år sedan och då stötte man på en heö del kändisar.

Pernilla Wahlgren var trevlig fast väldigt kort, typ 140..

Hasse Aro var väl ok, men trist.

Prinsessans snubbe, gymkillen.. Westling var väldigt trevlig. Ödmjuk och sympatisk... Han blir bra kung :-).. fast han handlade på avbetalning, vilket kan tyckas vara lite taikon.. han är ju fan nästan kunglig..

Hon som spelade Dr Gunilla Persson i vita lögner var grymt foxy... skulle gärna göra en till hemleverans hos henne...

Agneta Sjödin var trevlig, men lite beige...

Orkar inte rabbla upp fler...
Citera
2005-11-04, 12:07
Medlem
Philliss avatar
[quote=bluehill]

Prinsessans snubbe, gymkillen.. Westling var väldigt trevlig. Ödmjuk och sympatisk... Han blir bra kung :-)..
QUOTE]
Han blir prins, inte kung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in