2006-02-09, 11:38
Medlem
plastpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Eller brottar-Eddie?

Jag har iaf träffat SMPJ/PAGE/TFNAB-Eddie!

Det var SMPJ Eddie... mycket trevlig!
Citera
2006-02-09, 19:36
Medlem
Hartas avatar
Jag vet en som är trevlig som jag träffat Jerry Wiliams mycket sympatisk lite blyg men helt okej gillar förövrit hundar har tävlat på SM med sin hund oxå
Citera
2006-03-19, 16:09
Medlem
Läste tidigara att någon uppfattat Tommy Söderberg som en trevlig typ....

Han verkar alltid trevlig och sympatisk när man ser han på tv och så vidare.
Därför har jag svårt att förstå hans uppträdande på ett plan från Frankfurt till Arlanda för ganska många år sedan nu.

Jag var på väg hem från Bangkok med en kompis som råkat ut för en trafikolycka och åkte hem med sjuktransport. Efter mellanlandning i Frankfurt så skulle vi vidare mot Arlanda och då stiger TS och dåvarande assisterande för U-21 landslaget på planet. Eftersom min kompis transport tog upp stora delar av planet hade flygvärdinnorna sagt till övriga passagerare att sätta sig i främre delen av planet.
TS går och sätter sig i bakre delen och blir tillsagd av flygvärdinnan att han gärna får sätta sig i främre delen eftersom de har en sjuktransport med. TS svarar att han vet var han kan sitta eftersom det inte är första gången han är på ett flygplan.
Flygvärdinnan ber honom en gång till att sätta sig i främre delen, och säger att han får gärna skynda sig för planet skall börja taxa ut. TS går upp och när han går förbi min kompis som ligger innanför ett skynke på en bår så rycker TS upp skynket, tittar några sekunder och ropar till sin assisterande:"....., kolla in den här liraren!"
Jag, läkaren och flygvärdinnorna blir rasande och efter lite tjafs sätter sig TS ner och sedan hörs inte något mer från han än snarkningar under flygningen.
Citera
2006-03-19, 16:25
Medlem
Mankans avatar
Träfafde en gång Lasse Åberg på Gotland nån gång på 80-talet under sommaren när han kom ut från ett systembolag, han verkade genuint trevlig och en riktigt ödmjuk person...
Citera
2006-03-19, 17:11
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indian
Vem Avril Lavigne är vet jag inte - (bryr mig inte heller tillräckligt mycket för att ta reda på det) - men din metod är intressant.
Dock, fundera på varför "hate the devil" bara ger 727 träffar?

Kanske för att "djävulen" inte existerar i verkligheten...?
Citera
2006-03-19, 20:01
Medlem
Y3.s avatar
Paris Hilton är förvånandsvärt trevlig. Kunde föra en konversation och hade ett och annat intressant att säga. Men samtidigt så är det svårt att henne på allvar på grund av hennes tidigare bravader. Men som sagt, trevligare och mer 'down to earth' än man tror.

Orlando Bloom var däremot lite drygare. Ett stelt leende och en liten handskakning resten av kvällen stod han mest för sig själv med, antagligen, hans agent och småpratade.
Citera
2006-03-19, 21:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Killarna i whyte seeds är trevliga.

Var och såg dem live engång med polaren ocn efteråt då vi stod och drack öl, så kommer plötskligt sånagren axel fram till oss och hejar. Säger att jag dansar snygg och presenterar sig artigt. Sen kommer dom andra i bandet också och börjar prata med oss. Mycket trevliga. Vi pratade om mentaliteten i borlänge

Killarna i whyte seeds är fortfarande sjukt trevliga. Var på tsoolspelningen här i falun och de var ju förband. Efteråt, började vi prata med dem och de pratade emd oss och blablabla. Sen följde två av dem emd på efterfest och doll jonas som spelade emd tsool den kvällen, vikaerade för firesida frans, som vikar för kalle. Nåväl. han var också trevlig. De tyckte jag...eller mina pöron bodde snyggt och att det avr trevligt område. Så så är det.

Kilalrna i TSOOL, vågar jag inte prata med men de evrkar trevliga.
Citera
2006-03-20, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.
Paris Hilton är förvånandsvärt trevlig. Kunde föra en konversation och hade ett och annat intressant att säga. Men samtidigt så är det svårt att henne på allvar på grund av hennes tidigare bravader. Men som sagt, trevligare och mer 'down to earth' än man tror.
Trevlig och trevlig? Kanske men verkade missat geografilektionerna i skolan eftersom hon inte visste vad sthlm var for nat nar jag fragade trots att hon varit dar flera ganger. Hon var duktig pa att snorta ocksa..
Citera
2006-03-20, 05:52
Medlem
Y3.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Trevlig och trevlig? Kanske men verkade missat geografilektionerna i skolan eftersom hon inte visste vad sthlm var for nat nar jag fragade trots att hon varit dar flera ganger. Hon var duktig pa att snorta ocksa..

Trevlig, ja. Uppfattade henne som trevlig då hon inte betedde sig drygt och som sagt var väldigt "down to earth". Tror dock säkert att det kan svänga rätt rejält från kväll till kväll med den flickan. När jag pratade med henne visste hon minsann att Stockholm var Sveriges huvudstad. Eller i alla fall så långt som "the big city in Sweden". Duktig på att bjuda också.
Citera
2006-03-20, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.
Trevlig, ja. Uppfattade henne som trevlig då hon inte betedde sig drygt och som sagt var väldigt "down to earth". Tror dock säkert att det kan svänga rätt rejält från kväll till kväll med den flickan. När jag pratade med henne visste hon minsann att Stockholm var Sveriges huvudstad. Eller i alla fall så långt som "the big city in Sweden". Duktig på att bjuda också.
Ja hon var inte otrevlig. Att hon inte visste vad sthlm var kan ju ha sina forklaringar att hon inte var i sitt nyktraste tillstand och hade snortat en del (ja jag sag det). De hade sparrat av overvaningen pa en nattklubb har men jag kanner managern for klubben sa jag och ett par kompisar fick slinka in
Citera
2006-03-20, 07:14
Medlem
Lojjes avatar
På det goda 80-talet så jobbade Torbjörn Nilsson på SKF i Gamlestaden, Göteborg. Likaså min mor. Och då hade han tydligen kallat henne för näbbgädda.

Jag träffade Owe Törnkvist på Göteborgskalaset en gång. Man såg ju på honom att han ville skriva en autograf och man lät ju stackarn. Sen drog han en vits och gick in i ett öltält.

Har även träffat killarna i gamla bandet LOK. Trevliga.
Likaså Arvingarna.
Citera
2006-03-29, 04:03
Medlem
Jag vet inte om någon har nämnt Per Gessle än. Jag såg honom med hans familj vid hötorget för ungefär 5-6 år sedan. Jag bad om autograf och fick till svars "ser du inte att jag är upptagen med min familj? hitta någon annan att plåga" i princip..

Jag jobbar tillsammans med en känd svensk TV-profils son och han är snäll men riktigt överlägsen och dryg. TV-profilens bror som också är relativt känd är nog en av de mer trevliga personerna jag känner (han jobbar tillsammans med min mor). Båda personerna har nämnts tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in