2011-01-31, 22:08
Medlem
tonicats avatar
Sam Raimi (regissören av Evil Dead, Drag Me To Hell, Spiderman etc.) är otroligt trevlig och rolig. Mötte honom under inspelning av Spiderman 3 när jag jobbade extra som statist.

Warwick Davis (Skådespelare i Willow, HP etc.) Låter lite småsur när han pratar men är så otroligt gullig och har världens sötaste familj, Har inget emot att träffa fans eller att man ställer frågor om hans karaktärer. Träffade honom på ett Con

Ron Pearlman (Skådespelare i Hellboy, Beauty & The Beast etc.) Trevlig och pratsam! Jag frågade om jag kunde få hans autograf eftersom min bror fyllde år och då ställde han massa frågor om min familj och så.

Träffade Ed Helms och Zach Galifianakis under inspelningen av The Hangover och de var nog bland de roligaste människor jag träffat.

Joe Jackson, Michael's pappa, är hemskt sur och obehaglig medan LaToya bara är fnittrig och underlig.

Don King fick jag inget intryck av eftersom det gick så snabbt.

Sen har jag träffat C-kändisar som Tila Tequila (ganska trevlig, väldigt fnittrig, men lite blåst) och Jersey Shore killarna (otroligt äckliga och obehagliga) när jag klubbat i Las Vegas.
Citera
2011-02-04, 19:39
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag såg att Lena Nyman just har avlidit. Jag hittade två inlägg här, som mycket riktigt listar henne som en av de trevliga kändisarna. Jag tror faktiskt inte jag hittat någon som skrivit något elakt om henne.
Citera
2011-02-05, 07:30
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Sune Mangs har i och för sig en egen tråd, men det förvånar mig att Suna Mangs inte har kommits ihåg som ett riktigt ärkesvin. Han blev dessutom värre och värre ju fullare han blev, tills han somnade och det bara var spyor och 150 kilo kropp kvar.

När jag var liten var jag i Stockholm med mina föräldrar, och han stod före oss i en kioskkö. När han köpt färdigt vände han sig om och gick rakt igenom den lilla kön, utan att gå runt eller be om ursäkt. Jag tyckte att det var fascinerande att se en kändis liten som jag var. Och att han var så tjock! Pappa såg däremot sur ut.
Citera
2011-02-05, 10:19
Medlem
Driftkuckus avatar
Trevliga:

Tomas Ravelli, Steve Harris, Casper Jarnebrink, Drew Barrymore, Whoopi Goldberg, Bruce Willis, Patsy Kensit, Andreas Lundstedt, Peter Siepen, Peter Stormare, alla medlemmar i Shout Out Loud, Lillasyster, Infinite Mass, Dogge, NAS, Jeremy Jackson (spelade Hobie i Baywatch) Tomas Silver, Jamiroquai, En av medlemmarna i The Monkees, Måns Nathanielsson, Crash Diet, BWO, Susanne Reuter, Bojan Westin, Regina Lund,

Otrevliga:

Nuförtiden; Jocke Berg (HCSS). Mick Hucknall, Charlie Sheen, Sylvester Stallone, Liam Neeson(riktigt vidrig) Victoria Beckham, Dan Akroyd (ett as) engelske storprinsen, engelske politikern Kenneth Clark (han snodde min taxi och kallade mig för "slut",) inte direkt otrevlig men weird; Nicola Sarcevic. Anna Book, Lena PH, Tom Jones, Mats Drougge (Hör och häpna!)

Finns många mer, men kommer inte på någon mer nu.

Har träffat dessa personligen genom ett visst jobb jag haft i London där jag pysslat med PR, och det jobbet jag har nu innebär kontakt med olika musiker. Så jag vare sig trollar eller är mytoman.
Citera
2011-02-06, 02:12
Medlem
alhems avatar
Trevlig och j-vligt rolig figur är Kjell-Olof feldt, det kan man inte säga om Lasse Åberg ock Lasse Eriksson som var riktigt arroganta och nedlåtande mot mig som körde hem dom i taxin...
Men rekordet slår nog i alla fall Bosse Holmström, gammal chefred. på expressen som verkligen försökte äga mig när han grovprasslade med Annika Hagström (rapport) hela vägen mellan Uppsala och Expresssenhuset i Stockholm, detta skedde samma kväll som jag hade den tvivelaktiga äran att frakta hem en utslängd Anni-Frid L. från samma fest, hon var inte god att tas med...
Citera
2011-02-06, 06:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alhem
Trevlig och j-vligt rolig figur är Kjell-Olof feldt, det kan man inte säga om Lasse Åberg ock Lasse Eriksson som var riktigt arroganta och nedlåtande mot mig som körde hem dom i taxin...
Men rekordet slår nog i alla fall Bosse Holmström, gammal chefred. på expressen som verkligen försökte äga mig när han grovprasslade med Annika Hagström (rapport) hela vägen mellan Uppsala och Expresssenhuset i Stockholm, detta skedde samma kväll som jag hade den tvivelaktiga äran att frakta hem en utslängd Anni-Frid L. från samma fest, hon var inte god att tas med...

Vad gjorde Bosse? Är du inte lite orättvis mot AFL? Kan tänka mig att de flesta inte visar upp sin bästa sida när man blir utslängd från en fest. Fast det är klart att det kanske fanns en anledning.
Citera
2011-02-06, 08:55
Medlem
Citat:
Menar du inte Bo Strömstedt? Bosse Holsmström är ju den gamle nyhetsreportern, i SVT från 1960 och på TV4 de senaste tio åren.
Citera
2011-02-06, 11:26
Bannlyst
Citat:
detta skedde samma kväll som jag hade den tvivelaktiga äran att frakta hem en utslängd Anni-Frid L. från samma fest, hon var inte god att tas med...

Var Anni-Frid full och stökig eller varför blev hon utslängd?
Citera
2011-02-08, 07:32
Medlem
Jag träffade Gert Fylking på en båt för ett par år sen.
Innan han blev så där känd i rix morgon zoo.
Växlade några ord med honom han verkade mest reservad.
Svarade typ inte på tilltal otrevlig vet jag inte om han var men väldigt tystlåten och konstig.
Hur han är i dag har jag inte en aning om.
Citera
2011-02-08, 13:43
Medlem
alhems avatar
Jo, naturligtvis menar jag Strömstedt...
Han skulle bl.a. visa sig på styva linan och slå mig i ämnet lokalkännedom, i den stad jag körde taxi i...
AFL var hejdlöst packad, på uselt humör och tämligen nedlåtande.
De som ledde henne till bilen lät förstå att det inte var första gången hon slängdes ut...
Senast redigerad av alhem 2011-02-08 kl. 13:54.
Citera
2011-02-08, 19:14
Bannlyst
Citat:

AFL var hejdlöst packad, på uselt humör och tämligen nedlåtande.
De som ledde henne till bilen lät förstå att det inte var första gången hon slängdes ut...

Det var för mig överraskande att Anni-Frid hade sådana problem. Är det nåt som nån annan här känner till?
Citera
2011-02-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syngmanrhee
Det var för mig överraskande att Anni-Frid hade sådana problem. Är det nåt som nån annan här känner till?

Ja, för mig också. Har alltid trott att hon var schysst av sig. Inte för att jag vet varför, men ändå. Men skenet kan ju bedra lätt, som det heter. Har hon problem med spriten, alltså?
Hon kanske borde bli ärad av en egen skvallertråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in