2005-09-27, 18:35
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Vad dog Jan Trolin av? Jag blev oerhört förvånad när han dog och det framkom aldrig i pressen av vad han dog.

Tror han hade en hjärntumör.
Citera
2005-09-27, 18:45
Medlem
Arthur Dents avatar
Louise Hoffsten...Jääätetrevlig!
Citera
2005-09-27, 20:17
Awaiting Email Confirmation
Peppe Eng började stöta på en tjejkompis till mig på en fotbollsmatch för 4 år sedan, hon var då 15 år. Han ska ha varit väldigt tjatig.
Citera
2005-09-27, 20:21
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Peppe Eng började stöta på en tjejkompis till mig på en fotbollsmatch för 4 år sedan, hon var då 15 år. Han ska ha varit väldigt tjatig.

Så Peppe är en farbror Bosse!
Citera
2005-09-27, 20:46
Medlem
Gemene Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princess_Valium
Sami Sirviö
(Skulle träffa en kompis på krogen och när jag anlände så stod han och Sami i baren. Artig som jag är, presenterade jag mig med namn och sträckte fram handen. Han hälsade och skakade hand, men sa inte vad han hette. Frågade honom typ ”... och du heter? Han bara stirrade på mig och sade gnälligt ”vet du inte vem jag är?!”
Men allvarligt talat, vem är han?
Citera
2005-09-28, 17:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Nej, jag kan inte påstå att jag har träffat honom mycket, men detta är ändå det bestämda intryck som jag har fått efter att ha pratat med honom själv och tagit del av andras utlåtanden.

Stod en gång och försökte att nördsnacka gitarrutrustning på fyllan med honom och hans band. Det var så uppenbart att de bara ville därifrån, men inte sa de något som ens med god vilja kunde tolkas som otrevligt. De stannade.

Okej. Var det med her majesty eller hans sologrej? För resten av her majesty är också jäkligt trevliga. Måns som verjkligen ger sken av att vara en hård jävel med alla hans tatueringar och att ahn är jäkligt lång. Men sen verkar han va världens mjukis. En som man bara vill krama.
Citera
2005-09-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemene Man
Men allvarligt talat, vem är han?

Gittarist i Kent
Citera
2005-09-29, 02:33
Medlem
karlhenrik_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrhufvud
4. Mötte Thomas Di Leva på trottoaren i Malmö. Jag tittade på honom och han tittade på mig, han såg ut som en leende Jesus och bara smajlade. Go typ alltså.

En polare råkade gå in i Di Leva på en av gävles gator. Ufot plockade upp ett äpple ur en kasse han hade med sig och räckte fram det innan han kramade honom och bad om ursäkt, som någon slags försoningsgåva.
Citera
2005-09-29, 03:42
Medlem
Bråkmakarns avatar
Hur är Orup? Han verkar trevlig av vad jag sett på tv

Stammar och har sig när han blir lite pressad..
Citera
2005-09-29, 07:49
Awaiting Email Confirmation
Tommy Körberg är ett pucko.
En bekant stod i en gatukökskö under Västerviksfestivalen när han kommer och bufflar sig fram. Kompisen frågar vad fan han sysslar med och då svarar Körberg något om att han var kändis och absolut inte skulle behöva stå i kö.
Ögonen var stora som tefat och han var helt klart påverkad av någonting.
Citera
2005-09-29, 09:40
Medlem
Carl-Jan Granqvist är en mycket bildad och verserad människa, fjärran från den lite tillgjorde fjantfjolla han verkar vara i TV. Sådan är han bara när han står på scen eller TV-kameran är påslagen.
Citera
2005-09-29, 10:18
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Tommy Körberg är ett pucko.
En bekant stod i en gatukökskorv under Västerviksfestivalen när han kommer och bufflar sig fram. Kompisen frågar vad fan han sysslar med och då svarar Körberg något om att han var kändis och absolut inte skulle behöva stå i kö.
Ögonen var stora som tefat och han var helt klart påverkad av någonting.

Varför blir jag inte förvånad....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in