2009-01-18, 01:53
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpiff
Vad jag har råkat ut för honom har han varit genomtrevlig.
Hur många vet att han är en jäkel på lerduvor?
(det är där jag träffat honom)
... typ jag skulle skjuta lerduvor men träffade E-type ... (tråkig humor, jag vet)
Citera
2009-01-20, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag bor i Hollywood och ar i musikbranschen sa jag stoter pa de flesta inom rockvarlden. Inga andra egentligen, darfor var det i princip bara musiker pa listan.
Har du träffat han på min avatar? ADAM BRODY HETER HAN!
Citera
2009-01-20, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pastasallad
Jag träffade E-Type i somras under Kristinehamnskalaset, jobbade i logen. Snackade med honom efter giget och han var sanslöst trevlig.

Ja farsan har snackat med han också och han var trevlig så om nån skrev nått annat vore konstigt!
Citera
2009-01-20, 08:04
Medlem
SixxSWEs avatar
Jag mötte Bosse Ringholm på mitt jobb när han skulle handla brädor och han ville pruta med 2 spänn!
Han måste väl ha råd!

Dimebag (gitarrist i Pantera) va grymt trevlig!
Citera
2009-01-20, 11:11
Bannlyst
Katrin Zytomierska är bland de trevligaste jag "känner", och Brolle Jr är den största och drygaste fåntratten jag någonsin stött på.
Citera
2009-01-20, 11:15
Bannlyst
Barack Obama verkar vara en otrevlig typ. Dryg och jävlig enligt personer som känner honom.
Citera
2009-01-20, 11:16
Medlem
bananpastejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Har du träffat han på min avatar? ADAM BRODY HETER HAN!

Vem är de??
Citera
2009-01-20, 13:32
Medlem
Papa Dee

Papa Dee är väl rätt läskig. Hela den där grejen med hans rättegång är ju uppenbart jävla lurig.

Det är ju solklart att han är skyldig. Tjejen vågar ju inte säga något annat!
Citera
2009-01-20, 13:54
Medlem
lsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Läste tidigare och kan hålla med efter vad jag hörde från mina tidigare kollegor. Jobbade för ett par år sen extra på en bygghandel i Sthlm där vi lånade ut släpvagnar gratis om man handlade där, vilket förmodligen ter sig självklart för de flesta. Malou von Sivers kopplade dock glatt på släpet och skulle sen styra ut från brädgården då en kollega hejdar henne och frågar om dom inte ska handla nåt. Nej, svarar hon, vi ska bara låna släpet, det va ju gratis? Jo, men bara om man handlar här såklart. Då svarar kärringen skitsurt och snäsigt: Jaha! Då får vi väl åka och hyra ett släp då!!! Ja, ni får visst göra det.

ahhahahaha den är underbar!
Jag har ju dragit min historia om kärringen och det är skönt att se flera historier om henne.
Citera
2009-01-20, 15:33
Medlem
reitschules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektrokatt
Klasse Möllberg hankar sig idag fram som "middagsdirigent". Inte ens tillräckligt het för sedvanliga konferensgig

Här är hans hemsida http://www.klassemollberg.com/main.html

tydligen är han jävligt dryg, vilket framgår av hemsidan
och han dricker ofta för mycket på festerna han deltar

Fler av varandra oberoende uppgifter gör dessutom gällande att han under sina tillställningar har svårt att hålla fingrarna borta från de yngre tjejernas närvarande. Serveringspersonal i 17-18 årsåldern ligger illa till när den dryge Möllberg fyllnar till

Gjorde en reklamfilm med Möllberg för några år sedan och kan ju intyga att hans trevlighetsnivå är läskigt låg. Pratade med ingen, gjorde minsta lilla och sen började han direkt snacka pengar och när han skulle få dra där ifrån.
Citera
2009-01-20, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananpastej
Vem är de??
han är med i oc
Citera
2009-01-20, 15:53
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
han är med i oc

...och den naturliga följdfrågan blir då; vad/vilka är oc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in