Citat:
Ursprungligen postat av
Gadden90
Som ovanstående sagt, Filip och Fredrik är jävligt trevliga! Vi bodde grannar när dom spelade in ett program här i Värmland (tror det hette Lite sällskap) och dom hälsade glatt och stannade gärna och pratade om det mesta

Träffade dom på krogen här för leden och dom var fantastiskt trevliga. Förvisso rätt så upptagna med att prata med folk då det var en efterfest till en föreställning. Filip skakade jag bara hand med och sa några varma ord till, han tackade ödmjukt.
Fredrik däremot, sa några varma ord till honom med. Han uppskattade det. Sedan började han prata med mig och fråga mig saker. Trots att det var fullt med folk och en massa rörelse och fylla.
Supertrevlig verkligen.
Har man följt dom en massa år så blir det väldigt stort för en. Och då vet man även att Filip är lite mer obekväm i sådana situationer så det har man överseende med.
Träffade även på Sigge Eklund en annan gång och även han var även supertrevlig.
Soran Ismail är också en trevlig människa. Han kan man skämta med och liksom ha en good time.
Sen bör det väl tilläggas att kändisar också har dåliga dagar och familj som alla andra. Och vi vet väl själva hur vi kan vara mot folk en dålig dag. Kanske en aningens tillbakadragen och inte så pigg på att prata liksom. Så man ska inte döma folk för fort.