2022-01-17, 03:33
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det är välkänt att Steffo inte vill beblanda sig med kreti och pleti. Steffo är bara trevlig på ytan när han sitter i soffan hos TV4-sekten.

Det ingår nästan lite i Steffos gimmick att vara sådana. Skulle han vara trevlig utanför soffan så skulle jag bli missnöjd.
Citera
2022-01-19, 16:16
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Låter kryptiskt. Jag och många med mig uppfattar Steffo Törnqvist som en riktig mysgubbe, en sådan man vill ta en bärs med. Tjejernas favorit och killarnas coola kompis.

Tydligen har han näsan i vädret när kamerorna har stängts av.
Citera
2022-01-19, 19:09
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Martin Timell-Psykopat.

Citat:
Ursprungligen postat av pb99
På en av de finare golfbanorna så råkade jag och Steffo Törnqvist hämta vatten samtidigt och jag sa något med att "ta mycket vatten för det är väldigt varmt idag".
Han svarade inte ens, fick bara en väldigt sur blick tillbaka.....

Jag hade också blivit sur om någon hade pratat med mig som att jag vore en idiot.
Citera
2022-01-22, 16:14
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Tydligen har han näsan i vädret när kamerorna har stängts av.

Jo men har du egentligen några faktiska bevis för detta?
Citera
2022-01-24, 23:08
Medlem
Daniel Ståhl är förbannat otrevlig och divig. Ingen snubbe som har fötterna på jorden iaf, o så verkar han så skön på tv ......
Citera
2022-01-25, 06:56
Medlem
Jag har träffat en del kändisar .
Marie fredriksson ifrån Roxette är eller var rättare sagt supertrevlig . När hon dog så blev jag faktiskt ledsen. Hennes man var också jättetrevlig ska tilläggas. Abba Benny var lite bitter men inte otrevlig. Leila K skit otrevlig och dryg. Loa falkman dryg. Dan Ekborg riktigt svin. Jag och polaren såg han full på berns och han skrek på sin stackars tjej. Vi tänkte precis gå och blanda oss i när hans kompisar plockade bort honom. Sångaren ifrån Amonamarth Johan hägg är supertrevlig . Han ser ut och låter ju som en demon men är supersnäll. Många som spelar dödsmetall är riktigt trevliga. Suzanne router eller hur hon stavar efternamnet tyckte jag var dryg.
Har en hel del till men det kommer senare.
Citera
2022-01-25, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Micke J. Ja, det var några år sedan. När det begav sig -93 eller nåt så krökade vi ihop i en liten håla i landet. Han drack bara vodka, bananlikör med apelcinjuice, vad den drinken nu kan heta.
Vill minnas att drinken heter screwdriver drack den på cypern på 80 talet
Citera
2022-01-25, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vilken otäck jävla typ hon verkar vara
Som tur är så går hennes "musikkarriär" uselt, rätt åt henne

Sveriges kanske TREVLIGASTE kändis kan dock vara Björn Skifs, har träffat karln några gånger och mitt minne av honom är att han är lugn och avslappnad, trevlig utan att överdriva och han tittar folk i ögonen när man pratar med honom, inga divafasoner alls.
Skifs är som man föreställer sig honom.
Nja jag har träffat Björn en gång och jag tyckte han var sur som fan då. Han kan haft en dålig dag vad vet jag men han pajjade mitt intryck av hur jag trodde han skulle vara.
Citera
2022-01-25, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Han ska vara en riktig diva..
Han limmade på ett ex till mig förut när hon var ute. Hon tyckte han var allmänt dryg .
Citera
2022-01-25, 15:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Nja jag har träffat Björn en gång och jag tyckte han var sur som fan då. Han kan haft en dålig dag vad vet jag men han pajjade mitt intryck av hur jag trodde han skulle vara.

En annan kändis som är trevlig är Clabbe. Nästan överdrivet trevlig 😁

Sveriges mest dryga kändis måste dock nästan vara Papa Dee, nu har inte jag träffat honom på länge men för 15 år sedan så var han 🤮
Citera
2022-01-25, 16:52
Medlem
johnthedickholmess avatar
Brinkenstjärna är väl ändå värst. Slog på sin fru hårt och hotade henne rätt gravt, fick ju fängelse pga detta. Läs domen. Sjukt beteende. Fattar ju inte varför någon vill vara kompis med hustrumisshandlaren på Insta och Fejan. Obegripligt. Vet inte folk om vad han gjort?
Citera
2022-01-26, 03:29
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
En annan kändis som är trevlig är Clabbe. Nästan överdrivet trevlig 😁

Sveriges mest dryga kändis måste dock nästan vara Papa Dee, nu har inte jag träffat honom på länge men för 15 år sedan så var han 🤮

Ja Papa Dee var mindre trevlig. Någon hustrumisshandel…
(FB) ”Papa Dee” gripen för hustrumisshandel (Den "folkkära" artisten /mod)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in