2012-08-10, 12:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad

Timbuktu: Ibland trevlig, ibland jävligt kåt.

Han är väl alltid jävligt kåt...
Citera
2012-08-10, 14:02
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Nu har jag inte träffat dessa, men tror utan tvekan att de är riktigt sköna. Är de ungefär som i tv/radio?

Jajamensan! Robin är ju inte lika fripratig av sig (såklart, eftersom han inte har något manus) men han var väldigt trevlig. Såg han på Entre i Malmö för någon månad sedan och då såg han väldigt trött och sliten ut (hård dag?).

Jesper är precis lika rolig och flummig som i radio, han var ganska berusad när jag träffade honom och vi kom in på något konstigt spår och han pratade på ordentligt om yttre krafter i rymden hehe.

Träffade båda på Debaser i Malmö.
Citera
2012-08-10, 14:24
Medlem
Trevliga:
Challe Berglund - En hyvens kille, rolig att prata med. Trevlig.
Christian "Fimpen" Eklund - Defenitonen av en "skön" kille. Alltid lika trevlig och hälsar på alla.
Mats Sundin - Har träffat på honom en gång i Globen och han gjorde ett gott intryck på mig.
Kungen - Han "morsade" på mig och en polare när vi var inne i stan för en massa år sedan. Inget riktigt möte, jag vet. Men min bild av kungen rent allmänt är att han är en riktig skön typ.

Otrevliga:
Linus Klasen - En riktig f***a som tror alldeles för mycket om sig själv. Alldeles för stort ego.
Dick Axelsson - Barndomspolare med Klasen, och det märks. Beter sig snarlikt.
Mikael Nylander - Träffade honom på ett hockeyläger i för ca 5-6 år sedan. Stod och himlade med ögonen när han skrev autografer samt kortfattade svar med en dryg ton.

---------

Jag har hängt runt i en herrans massa islador genom åren och har därmed stött på många elitseriespelare men om jag hade analyserat alla hade det blivit en aldeles för lång post
Citera
2012-08-10, 15:11
Medlem
Lobbaaans avatar
Tommy Salo har återkommande aggressionsproblem och har mycket svårt att hantera situationer där det inte går som han tänkt sig. Törstig typ också.
Citera
2012-08-10, 19:21
Medlem
Har hört att Mikael Persbrandt är otrevlig pga av manlighetskomplex då han var väldigt liten och svag som barn.
Citera
2012-08-10, 19:41
Medlem
Ratads avatar
Dee Snider är en sympatisk man. Väldigt trevlig att prata med och jämför med artiser på hans nivå är det inte mycket divalater. Al Jourgensen är trevlig, kanske beror på att han slutat knarka och dragit ner på spriten?
Citera
2012-08-10, 20:01
Medlem
Har stött ihop med Thorsten Flinck ett par gånger och han var faktiskt otippat trevlig, tror till och med han var nykter.

Mikael Persbrandt har jag träffat en gång, kändes lite avståndstagande men ändå trevlig.

Vaktade Josefine Crawfoords telefon när den låg på laddning på gotlandsfärjan, hon var artig.

EDIT: har träffat i stort sett alla i sossarnas partiledning flertalet gånger. Alla är trevliga, Carin Jämtin är trevligast, Ibrahim Baylan uppfattar jag som lite dryg.
Senast redigerad av ufflix 2012-08-10 kl. 20:50. Anledning: Tillägg
Citera
2012-08-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Kan säkert ha skrivits om det tidigare. Men har en kompis som ibland hängt runt i Göteborgs nattliv som berättat hur hon flera gånger stött på Lasse Kronér som varit en ren jävla idiot. Han har full som satan gått runt och trott att han varit nån jävla superstjärna då han gått runt och varit otrevlig mot alla i hans väg samtidigt som han försökt ragga på 30 år yngre tjejer och då han naturligtvis inte fått napp börjat skrika könsord och andra skällsord.

Någon annan som hört liknande som stämmer överens med den bilden av Kronér?

Träffat Lasse ett flertal gånger, druckit pilsner och tjötat lite skit. Väldigt trevlig snubbe. Låter inte alls som honom i det du skriver.

Träffade även på Ingvar Oldsberg förra helgen, riktigt trevlig herre och hoppas jag träffar på honom igen så jag kan tjöta lite mer skit och bjuda honom på en kaffe.

Några dryga horor som jag gärna vill smälla på käften nästa gång jag träffar på dom;

Özz Nûjen
Magnus Betnér
David Batra
Senast redigerad av pEddobear 2012-08-10 kl. 20:08.
Citera
2012-08-10, 20:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Coolt. Jag skulle gärna ta med Pepper på en krogsväng. Han skulle nog kunna dra en massa sköna historier. Även blondinen är välkommen.

Update. Jag sprang faktiskt på Pepper på SR förra året, men utan blondin, han hade Jimmy Bower med sig. De hängde på backstageområdet redan dagen innan de skulle spela med Down och de verkade trivas med att ströva omkring, titta på band och de verkade ha tid att prata med de som ville hälsa eller få en autograf. Hela Down var förövrigt rätt kul på presskonferensen. Jag var skeptisk till Phil som medmänniska tidigare men han verkade schysst och är en kul skit.

För övrigt är Leif Pagrotsky väldigt trevlig. Han gick omkring på Hultan när han var kulturminister. Inga vakter (som syntes iallafall) och inget drev med journalister. Jag frågade om han var ledig och han svarade "Lite av varje, det är faktiskt viktigt att en kulturminister kommer ut och besöker olika evenemang, inte bara finkultur." Han ställde gärna upp på en tramsig bild med mig där jag "ger hornen". En både seriös och lättsam person är mitt intryck.
Senast redigerad av Ratad 2012-08-10 kl. 21:01.
Citera
2012-08-18, 18:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cillyy
Träffade på Meg Ryan på en flygplats. Otrevlig, dryg och nonchalant. Tror efter hennes skilsmässa och att hon blev utnyttjad av Russel Crowe så hon var kanske lite bitter... Stör mig alltid på att folk tror att kändisar är såsom de karaktärer de har spelat i deras filmer - det är FILM - inte på riktigt.

Har stött på Magdalena Graaf vid ett flertal tillfällen. Dryg, stöddig, otrevlig, nonchalant och pratar högt så att ALLA ska höra henne - hon verkar tror att hennes lögnbok om "misshandeln" ska tvätta bort horstämpeln - men det gör den inte.

Har sett Shirley Clamp vid ett flertal tillfällen. Högljudd, dryg och subbig. Tror likt ovan nämnda att alla bryr sig om henne.

Två trevliga kändisar är Nanne Grönwall och Johanna Lind, fröken sverige 1993, reklamansikte för olay. Jordnära och trevliga.

Kungliga kändisar Drottning Silvia Arrogant, kalla och högfärdig. Knugen Korkad. Gaffeln Ännu mer korkad än knugen. Ciggen Arrogant, ignorant, elak, stöddig och gillar att shoppa vilket tydligen är ett problem för familjen.

Har hört att Pernilla Wahlgren är en riktig kall subba, nicola (charlotte pirellis fd man) konstant otrogen.

Har även kommit i kontakt med idol-agnes och blev riktigt besviken. Trodde att hon var en gullig och mjuk tjej men hon var extremt stöddig och trodde likt andra c-kändisar att alla tittar på henne och att hon är nya mariah carey.

Agneta Sjödin Ute på krogen och jagar småpojkar.

Marie Serneholt Är en riktig "härmapa". Kopierar andra tjejers kläder, smink, hår, smycken och tom sätt (beter sig fortf som Britney spears gjorde när hon var 17år och a-teens var förband åt henne).

Kajsa Bergqvist Jordnära och "vanlig". Emma Tregaro (eller vad höjdhopparen heter) stöddig och otrevlig.
Vilken intressant lista!!

Jag håller med dig om Nanne Grönvall. Hon är som ett knippe solstrålar, verkar alltid glad och varm. Av nån anledning har jag stött på just henne flera gånger.
Pernilla Wahlgren stöter man ju på i den här stan ibland även om det bara är mataffär eller skobutik, och varje gång beter hon sig som en socialt missanpassad, hon visar tydligt att hon ABSOLUT inte vill ha kontakt med nån. Man fryser lite till is i närheten av en sådan ice queen, ja.

Du skriver också ganska klockrent om Magdalena Graaf. Jag vill dock inte gå så långt att jag kallar henne för C-kändis ens.

Har hört att Julia Roberts är svår att arbeta med - men vill inte gå in på det djupare.

Förvånar mig att du säger att söta Agnes är divig, det är inte vad jag har hört.

Himla intressant det du skriver om vår lilla sångfågel Shirley Clamp.
Hon verkar ha en burdus personlighet. Något som denna bloggare fått erfara:
http://metrobloggen.se/frokenjenny/v...shirley-clamp/
Litet utdrag:
Citat:
Ursprungligen postat av bloggutdrag
När vi var på Allsång på Skansen i förra veckan stod vi i kön för att gå in till våra platser. Bakom om oss stod både Mona Sahlin och Jesper Parnevik med familj och väntade på sin tur. Vi står där ett tag och samtalar när Shirley Clamp med en väninna går förbi oss och HELA kön. Kärringen ställer sig längst fram!! Vem fan tror hon att hon är??? Det finns betydligt mer kända och berömda människor i kön som i såna fall skulle gå förbi alla. Jag avskyr denna attityd som tyvärr många B och C-kändisar har!! Att de inte skäms över sitt dryga och pinsamma beteende. Shirley har alltid betett sig så här.
(Och nej jag är inte bloggerskan.)

Sportkändisar tenderar att vara de tryggaste och trevligaste kändisarna. Det beror antagligen på att de bedöms på sin talang och inte något ytligt som utseende. De kan ju lugnt "bottna" i det istället för att ständigt behöva flyta på ytan som fd modeller och liknande. Jag har också träffat en del sporteliter och de står alltsomoftast med fötterna på jorden och är jäkligt sköna att umgås med.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2012-08-18 kl. 18:28.
Citera
2012-08-18, 23:01
Medlem
jordglobens avatar
Träffade M Timell i slutet på 80-talet då han jobbade med Bullen på SVT. Drygare o mer självupptagen idiot får man leta efter.

Att han numera leder programmet om byggfusk är rent löjeväckande. Han är lika mycket snickare som jag är attackpilot. Jag minns en intervju med honom hur han berättade att hade man bara en verktygslåda så kunde man jobba som snickare på 80-talet. Riktig jävla råtta, på många sätt.
Citera
2012-08-18, 23:18
Medlem
Studsbolls avatar
Den enda kändis jag pratat med en längre stund är Janne Josefsson. Otroligt egenkär till den grad att han verkade smått kåt på sig själv medan han lade fram sina teser och käpphästar.

Har också träffat på Gudrun Schyman högst ovilligt men det enda jag kan säga är att hon verkade jävligt full och hade bråttom före alla andra i kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in