2015-08-11, 22:01
Medlem
Som ovanstående sagt, Filip och Fredrik är jävligt trevliga! Vi bodde grannar när dom spelade in ett program här i Värmland (tror det hette Lite sällskap) och dom hälsade glatt och stannade gärna och pratade om det mesta
Citera
2015-08-12, 00:02
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storgrabb
Björn Borg - Han verkar inte lita på nån.
Och jag menar ALLA. Sjukt misstänksam.
Svarar inte på tilltal.
- - -

Minns ett uppvisningsjippo Borg - Leconte sent 90-tal. Jag hade efter matchen trixat mig förbi Security för att få en pratstund m min store idol Leconte, en riktig racketkonstnär, han var trevlig, tackade för stödet (insåg att det var undertecknad som utstött ett antal "allez Henry!" under matchen) - två meter därifrån: en sur och blängande "Burken" som inte kunde fatta att han inte var i fokus... dock hört bra saker om honom, tror inte det är en skitstövel, om inte skattmasen är inblandad!
Citera
2015-08-12, 00:07
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag och en polare träffade Edward Blom i huvudstaden förra sommaren. Det slutade med att vi alla satt och drack rauchbier och Edward glatt berättade all fakta om ölen.
Genuint trevlig, dock något excentrisk får man väl säga...

En som är ett genuint rövhål (såvida man inte är en en fjortisbrud med urringning och kort kjol) är Claes "Clabbe" af Geijerstam.
Clabbe är ju ho-mo fil. Det vet ju alla (med postnummer som börjar på 1. Alltså Ett som i först och bäst )
Citera
2015-08-12, 08:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Clabbe är ju ho-mo fil. Det vet ju alla (med postnummer som börjar på 1. Alltså Ett som i först och bäst )
Man känner väl andra som man känner sig själv kan jag tänka mig...
Citera
2015-09-16, 14:12
Medlem
Jag har inom loppet av en vecka stött på Torkel Petersson två gånger och make till otrevlig människa har jag aldrig mött.
Första gången jag mötte honom var rätt tidigt på morgonen så jag tänkte helt enkelt att han inte var någon morgonmänniska men han var fan värre andra gången jag mötte honom.
Han är oförmögen att säga hej, tack och hejdå.
Han är bufflig och de få gånger han ens uppmärksammar ens existens så tittar han på en som om att man vore pestsmittad.
Citera
2015-09-16, 14:17
Medlem
Maja från the sounds däremot är riktigt gullig och jordnära!
Citera
2015-09-16, 14:34
Medlem
Trevlig: Skansen Jonas.
Citera
2015-09-16, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lotuskratta
Jag har inom loppet av en vecka stött på Torkel Petersson två gånger och make till otrevlig människa har jag aldrig mött.
Första gången jag mötte honom var rätt tidigt på morgonen så jag tänkte helt enkelt att han inte var någon morgonmänniska men han var fan värre andra gången jag mötte honom.
Han är oförmögen att säga hej, tack och hejdå.
Han är bufflig och de få gånger han ens uppmärksammar ens existens så tittar han på en som om att man vore pestsmittad.
Kanske bara trött på stalkers som du....
Citera
2015-09-16, 21:34
Medlem
Edward Blom är riktigt obehaglig kan nästan tro att han ska komma ut ur tv skärmen och äta upp en.
Sedan sliskiga folk som Gardell får en att må illa.
Och det verkar bra bli värre och värre med val av programdeltagare.
Nej nu får det vara nog så man inte retar upp sig innan läggdags.
Citera
2015-09-16, 21:40
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Edward Blom är riktigt obehaglig kan nästan tro att han ska komma ut ur tv skärmen och äta upp en.
Sedan sliskiga folk som Gardell får en att må illa.
Och det verkar bra bli värre och värre med val av programdeltagare.
Nej nu får det vara nog så man inte retar upp sig innan läggdags.

Tycker det låter som du aldrig träffat Edward Blom. Han är synnerligen sympatisk IRL.
Citera
2015-09-16, 21:57
Medlem
BaronVonHelsings avatar
John Lennon - en större kändis - var otrevlig. Fast inte otrevlig på ett otrevligt sätt, han kunde bara komma med elaka kommentarer fast med glimten i ögat, han ville att någon skulle hugga emot.

Farsan träffade honom när Beatles kom till Sverige -63, som förband åt Lill-Babs i tv-programmet Drop In.

Efter framträdandet hade tydligen McCartney sagt till Lennon: "Your microphone was set so loud, my voice disappeared behind yours".

Lennon hade då svarat: "Don't you think there's a reason behind that? After 4 years of touring I have to admit, you sound like a chicken getting raped by a fucking horse".
Citera
2015-09-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Kanske bara trött på stalkers som du....

Om han skulle vara trött på stalkers som mig så får han helt enkelt undvika att komma till min arbetsplats.
Min chef hade nog inte blivit så glad om det kom fram att jag lämnade jobbet varenda gång han kom in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in