2016-12-24, 14:58
Medlem
Punklivs avatar
Michael Alonzo var mycket trevlig när jag bytte några ord med honom efter ett gig. Minns inte riktigt vad vi pratade om men han frågade i alla fall vad vi tyckte och gav ett genomtrevligt intryck.
Citera
2016-12-27, 15:58
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Lagade mat gjorde han inte, men han bjussade på pizza. En riktigt reko kille!

Plura Johnsson i Eldkvarn är känd för att alltid ha råvaror till en trerärätters middag i rockfickorna. Han verkar trevlig.
Citera
2016-12-27, 19:32
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Plura Johnsson i Eldkvarn är känd för att alltid ha råvaror till en trerärätters middag i rockfickorna. Han verkar trevlig.
Jag har faktiskt träffat på Plura på krogen en gång. Han var rätt soft, men det kan ju ha berott på att han var rätt brutaltankad vid tillfället. Satt mest och flinade och drog halvtorra ordvitsar. Rökte som en borstbindare gjorde han också, så det var litet som att sitta i ett avgasrör.
Citera
2016-12-27, 21:01
Bannlyst
Jimmie Åkesson: hatisk och väldigt otrevlig, behandlade min flickvän som skit.

Han där killen i muslimska ungdomspartiet: riktigt trevlig

Kent ekeroth har jag hört från bekanta, han sägs vara psykopat
Citera
2016-12-27, 23:16
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Han där killen i muslimska ungdomspartiet: riktigt trevlig
Vem är "han där killen" och vad är "muslimska ungdomspartiet"?
Citera
2016-12-28, 11:28
Medlem
Bret-Harts avatar
Träffade mina stora idoler "The Game chasers" de har en youtubekanal,träffade dom i Norge i våras,otroligt trevliga,Billy såg lite sliten ut men inte så konstigt om han var lite "Jetlaggad" han har dessutom problem med ryggen så,"Pat The NES punk" var där också,han var lite off men inte otrevlig bara lite....off Var med i ett avsnitt dom spelade in i Norge föresten till min stora glädje
Citera
2017-01-01, 03:10
Medlem
Floragatans avatar
Svenne Hedlund och Lottan är bra folk, jag har käkat korv med dom flera gånger.

Extra [värdelöst] skvaller om Hep Stars för dom som är är gamla eller hippa nog att uppskatta det: Lelle Hegland bodde ovanpå Gröne Jägaren på Götgatan och på hans dörr stod det "Här bor Lelle Hegland från Hep Stars".
God bless him.
Senast redigerad av Floragatan 2017-01-01 kl. 03:58.
Citera
2017-01-02, 11:12
Medlem
LookingBackInAngers avatar
Roger Wallis i Science Poption var en hyvens kis. Han släppte in mig och min polare på Farsta Ungdomsgård när dom skulle spela där. Motprestationen var att vi bar in lite stärkare.
Citera
2017-01-10, 22:19
Medlem
Håkan Nesser - sympatisk, jordnära och vettig innan han blev känd. Jag har träffat honom ett par gånger efter det, och då har han varit extremt snorkig och otrevlig. Han verkar inte kunna hantera sitt kändisskap.

Börge Hellström - pratglad, festlig och väldigt trevlig. Jag pratade med honom en lång stund vid en boksignering och han gapskrattade så att det ekade när jag berättade en historia om polisen i Norrland. Hans författarkollega Anders Roslund var också kul.

Gert Fylking - jag träffade honom (för 20 år sedan) på en fest där han var inhyrd som minglare. Vi stod vid baren och småpratade. Då berättade jag (absolut inte på ett sarkastiskt sätt) att han gått i samma årskurs som min mamma på gymnasiet, och att hon berättat att han hade långt och vackert lockigt hår. Han blev skitförbannad och fräste "ja, det var då!!". Han pratade inte mer med mig efter det.

På samma fest försökte Happy Tom från Turbonegro helt ogenerat ragga upp mig efter att ha suttit och skrattande sagt att han inte kunde vara otrogen mot sin flickvän. Han var riktigt jävla slemmig, äcklig och obehaglig. Jag var för fan inte ens myndig.

OT - när jag jobbade i bokhandel berättade ägaren att Ernst Brunner brukade komma och kolla så att hans böcker stod i lagom höjd, dvs. i ögonhöjd så att de skulle vara lätta att se. Gjorde de inte det bitchade han om det.

Beatrice Ask ska tydligen ha varit en riktig surfitta och ett totalt spån. Hon behandlade sina livvakter som hovdamer och gick och gnällde för dem under sina promenader. Hon verkade inte fatta att deras arbetsuppgift var att se till att hon skyddades, inte lyssna på hennes gnölande.

Finns säkert fler kändisar som jag träffat men som jag inte kommer ihåg just nu...
Citera
2017-01-10, 22:22
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LookingBackInAnger
Roger Wallis i Science Poption var en hyvens kis. Han släppte in mig och min polare på Farsta Ungdomsgård när dom skulle spela där. Motprestationen var att vi bar in lite stärkare.

Det var väl 50 år sedan?
Citera
2017-01-10, 22:48
Medlem
Sven Tumba var en otrevlig typ som bara hade
"Tumba" som det enda han kunde tänka på.
Den mest egoistiska och självupptagna människan
som jag tvingats att jobba med (i ett sponsringsprojekt).
Senast redigerad av Mafouz 2017-01-10 kl. 22:53.
Citera
2017-01-10, 23:23
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpannkaka
OT - när jag jobbade i bokhandel berättade ägaren att Ernst Brunner brukade komma och kolla så att hans böcker stod i lagom höjd, dvs. i ögonhöjd så att de skulle vara lätta att se. Gjorde de inte det bitchade han om det.

Ernst Brunner, den gamle boxaren och tillika hockeykillen hade säkert respekt med sig en gång i tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in