2015-09-21, 19:05
Medlem
exoticspices avatar
Bodde några hus ifrån Carl Bildt under några år när han var gift med Gösta Bomans dotter och mötte honom för första gången på gatan. Av ren reflex sa jag "hej" och han svarade glatt "hej" tillbaka.
Citera
2015-09-23, 06:13
Medlem
pekinobo Yanagiawa, vet iofs inte om han räknas som kändis enligt fläshbecks användarna, men då han är lite känd i Japan som jag nyligen besökt (samt att han är min bästa vän - tillsammans med min syster). Han är väldigt trevlig, öppen och har alltid tid och enligt mig och en del andra, ett geni.
Citera
2015-09-23, 10:06
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiedToChaines
pekinobo Yanagiawa, vet iofs inte om han räknas som kändis enligt fläshbecks användarna, men då han är lite känd i Japan som jag nyligen besökt (samt att han är min bästa vän - tillsammans med min syster). Han är väldigt trevlig, öppen och har alltid tid och enligt mig och en del andra, ett geni.
du blir inte lite partisk i målet när han är din bästa vän?
Citera
2015-09-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kan det bero på hur han blev bemött från början?

Nja, han fick ett ganska storögt bemötande. Men han kanske bara hade en dålig dag, eller är blyg.
Citera
2015-09-24, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
du blir inte lite partisk i målet när han är din bästa vän?

Han behandlade mig likadant från början innan jag lärde känna honom mer.
Sen förstår jag hur du menar.
Citera
2015-09-24, 07:46
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Nja, han fick ett ganska storögt bemötande. Men han kanske bara hade en dålig dag, eller är blyg.

Han är väldigt down to earth. Han kan nog vara lite obekväm i sin kändisroll.
Citera
2015-09-24, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Bodde några hus ifrån Carl Bildt under några år när han var gift med Gösta Bomans dotter och mötte honom för första gången på gatan. Av ren reflex sa jag "hej" och han svarade glatt "hej" tillbaka.
Det gör honom till obehaglig?
Citera
2015-09-24, 12:34
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Det gör honom till obehaglig?

Skrev han det? Vi får nog utgå från att Bildt upplevdes som trevlig...
Citera
2015-09-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Skrev han det? Vi får nog utgå från att Bildt upplevdes som trevlig...
Mitt misttag, alltid läst tråden som "otrevliga eller rentav obehagliga".
Citera
2015-09-24, 20:50
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Jag skulle nog inte dra för stora växlar på det. Jag har klarat av att hälsa och vara socialt kompetent mot de jag föraktat mest i världen. Att Calle klarar av att säga "hej" är nog ett tecken på att han är tillräckligt begåvad att vara lobbyist.

Mona Sahlin har alltid varit socialt kompetent och lugn när jag mött henne. Tycker hon är kass som politikerbroiler men man kan åka med samma tåg och buss utan att hon ställer till en scen.
Citera
2015-09-28, 03:48
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Anni-frid Lyngstad. Affären jag jobbade i i slutet av åttiotalet hade henne som återkommande kund när hon var i Sverige. Jag hade rätt mycket att göra med henne eftersom jag skickade en del varor till hennes hem i Schweiz. (Jag hade hennes VISA-kortnummer )

En vänligare och ödmjukare människa har jag nog aldrig träffat.

Ja, Anni-Frid Lyngstad är förmodligen världens gulligaste människa.
Citera
2016-02-12, 13:33
Medlem
Inte träffat många kändisar men här är två trevliga iallafall:

Fredrik Dolk. Superhärlig och verkade bli riktigt glad när han fick höra att man växt upp med hans röst i massa tecknade filmer. Tilltalade honom som Buzz Lightyear och det verkade han gilla.

Lee Tergesen. Verkar också bli glad när han blir igenkänd. Träffade honom på ett flyg och hans fru skrattade högt när jag sa till honom att "stay frosty". Han kom senare fram och småsnackade vid bagagebandet och önskade en trevlig resa vidare.

För övrigt har jag hört att den gamle pedofilen Leif "loket" Olsson är ett jävla as och förväntar sig att restaurangpersonalen på Åby travbana ska behandla honom som en kejsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in