Då kommer jag med en lista med norrlänningar...
Anna Sahlene - Oerhört trevlig och enkel att ha att göra med, och verkar dessutom vara bra på att komma ihåg folk. Efter att vid en middag hamnat vid samma bord som henne tyckte jag att jag skulle gå och se henne uppträda ett halvår senare, och hon gjorde mig rätt så förvånad när hon kom fram och gav en kram och tyckte att det var kul att se mig där. Samma hände ytterligare några månader senare, så hon är verkligen ingen diva.
Sahara Hotnights-systrarna Asplund - De kändisar som överaskat mig mest. Så otroligt enkla och trevliga. Jag satt på Arlanda och väntade på flyget och de frågade om de fick sätta sig vid samma bord som mig, vilket givetvis man inte säger nej till. Jag kände givetvis igen dem, men tänkte att jag inte skulle låtsas om att jag gjorde det. Efter en stund var det de som började prata med mig, och rätt så snart kom de in på att berätta om sitt turnerande och musiken, utan att jag gjort någon antydan om att jag kände till dem. Så helt klart märker man att deras 'värld' kretsade kring vad de gjorde, men kul att de gärna delade med sig med en främling... Kanske det hjälper att jag också är norrlänning
Sverker Olovsson - Har inga direkta erfarenheter av honom, annat än den skräck man kunde se i expiditers ögon när han var ute och handlade i helt privata ärenden

Han har nog mer än många andra fått märka av effekterna av sitt tidigare jobb.
Björn Ferry - Lika galen och kul om han verkar, bjuder helt klart på sig själv.
Jackie Arklöv - Jo visst måste han väl ses som en kändis! Nu var det ju av rätt så uppenbara skäl ett tag sedan man stötte på honom, men han gav tidigare ett intryck att vara en rätt så snäll och försynt person, dock med ett behov av att synas. Men för att se till trådens rubrik så får han passa in i kategorin trevliga (tro det eller ej).
Anja Pärson - Helt ok, inga divatakter.
Ingemar Stenmark - Håller väldigt hårt på sitt privatliv, och några fans vill han inte veta av. Fåordig och avskärmande från omvärlden.
Carolina Miskovsky - Halvkänd Lisa-syster (mer känd i Umeå). Väldigt trevlig och enkel.
Lisa Lövbrand - Mer känd utanför landet. Naturlig skönhet, men ack så jordnära. Alltid glad och trevlig, men kanske lite amerikanskt konstlad artig.
Staffan Ling - Lustig typ som man sett och stött på i olika sammanhang. Rätt så intetsägande, men säkert helt ok.