2023-05-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspari-
Men det är hon ju om du menar bättre?

Precis menar bättre, fast de är hon inte jävla dryg bitch är hon
Citera
2023-05-23, 13:35
Medlem
Ratads avatar
Har jag nämnt Titti Sjöblom (Alice Babs dotter)?
Hon är riktigt trevlig och rar.

Björn Ulvaeus är väldigt proffsig och vänlig. Lätt att intevjua.
Citera
2023-05-23, 19:23
Medlem
Kan lovorda Johan Glans. Snäll vänlig och grymt tålamod även om nån stör han i maten.
Grymt vänlig och jordnära kändis.
Citera
2023-08-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjon-3
Har inte läst hela tråden men,

Johan Ulvesson är en riktigt otrevlig, dryg och sur jävel.

När jag ser honom sitta o smila in sig i tv, och alla garvar, så blir jag spyfärdig när jag tänker på hur jag sett honom bete sig utanför dumburken.

Jag förstår
Citera
2023-08-23, 04:06
Medlem
Jag träffade han som spelade Skorpan Lejonhjärta för ett tag sen. Han är riktigt pervers idag. Väääldigt långt ifrån den där rare och oskyldige pojkspolingen med tidsoenlig pottfrisyr som bars i sagda film. Mötet kändes absurt minst sagt.
Citera
2023-08-23, 04:42
Citat:
Ursprungligen postat av Kriasippa
Jag träffade han som spelade Skorpan Lejonhjärta för ett tag sen. Han är riktigt pervers idag. Väääldigt långt ifrån den där rare och oskyldige pojkspolingen med tidsoenlig pottfrisyr som bars i sagda film. Mötet kändes absurt minst sagt.
Berätta gärna mer. Hur är han pervers etc
Citera
2023-08-23, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Berätta gärna mer. Hur är han pervers etc
Förmodligen vet du redan det. Om inte så ta en titt i hans historik. Knasiga böjelser som jag antar är naturligt att utveckla efter att man hamnat i klorna på snuskgubbar som liten vase.
Citera
2023-09-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Daniel Ståhl är förbannat otrevlig och divig. Ingen snubbe som har fötterna på jorden iaf, o så verkar han så skön på tv ......
Inte så han verkar vara nä. Fast inte oväntat ändå karln är ju djurgårdare trots allt.
Citera
2023-09-08, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Gjorde hantverksjobb åt Eva Funck på hennes dockteater en gång.
Hon var inte bara den trevligaste kändis jag träffat utan även en av de trevligaste människorna jag någonsin träffat! Jag blev fan nästan förälskad.
Trots att min firma gjort världens fuskjobb och därefter behandlat henne som skit var hon supertrevlig och hur jävla gullig som helst.
Om jag inte redan vetat att hon var gift hade jag fan gått ner på knä och friat till henne.

En annan supertrevlig kändis var Annika Hagström som tog sig tid att gå och köpa färskt fikabröd åt den skitige, svettige hantverkaren för att kunna bjuda på gofika efter utfört arbete.

Men en dryg jävla subba var Meg Westergren.
Körde ett kort tag för Solna Taxi och fick in aset i min bil. Hade det inte varit för de två babbarna hon hade med sig (som säkert skulle knulla henne) och lugnade ner henne skulle resan slutat med att jag slängt ut henne i farten.

Å fan. Jag har alltid trott att Annika Hagström var kommunist och därmed otrevlig mot alla vanliga människor. Däremot har jag alltid tyckt hon var snygg, snygg som tusan och då i synnerhet på 80-talets slut. Hon är ju född 1942. Hagström, journalisten och milfen.
Citera
2023-09-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Daniel Ståhl är förbannat otrevlig och divig. Ingen snubbe som har fötterna på jorden iaf, o så verkar han så skön på tv ......

Jag kan tänka mig det. Ofta är det de som är överdrivet trevliga och inställsamma framför kameran/offentligt som sen är "svin" privat.
Citera
2023-09-09, 00:51
Medlem
Hört av lastbilschaufför som lämnat varor på en bakgård i Stockholm. Stod sen vääldigt länge och väntade och bilisterna bara körde. Så kom en lyxig sportbil som stannade. Chauffören körde ut ,vinkade tack och tittade på föraren. Det var Björn Skifs.
Heder åt en sån handling.
Citera
2023-09-09, 10:03
Medlem
fjollciggs avatar
Under åren i servicebranschen träffade man ju en och annan ”höjdare”, och till de trevligare räknar jag Peter Wahlbeck (lågmält artig), Per Holknekt (artig), Richard Dawkins (brittisk gentleman) och Carl-Einar Häckner (speciell, men mysig).

Sen har man ju sprungit på en del kändisar i fyllan och villan, och till de mest charmanta hör definitivt Lisa Miskovsky (som vid tidpunkten stod på toppen av sin karriär). Det var faktiskt hon som tog kontakt, och det tråkigaste som hände var väl att jag blev olyckligt förälskad

LOK-Martin träffade jag på Hultsfred ca 06-07. Han var bakis och kanske därför inte den pratgladaste, men han bjöd på blaskig screwdriver ur en petflaska och kunde ta ett skämt, så han är OK i min bok. Trummisen i Kent gav också ett hygglo intryck när han frikostigt bjöd ur den BiB som frigjorts ur boxen och bars runt likt en säckpipa.

Gubbarna i Coca Carola förtjänar också att nämnas. Vi umgicks lite under 90-talets punkrenässans, och det talades om att jag (då 14 år) skulle följa med på turné för att dokumentera bandets bravader i serieform, ett lyckohjul som morsan dock var skaplig snabb att köra kryckan i

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in