Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Anders S Nilson verkar vara en rätt festlig typ, att döma av de töntar och muppar han har lyckats reta upp. Stor Anna Ardin-varning i länkarna ovan, "kränkta" luder och deras anhöriga gråter ut över situationer som är vardagsmat på vilken firmafest som helst.
Jag vet inte vilken bransch du jobbar i, men det är synd om dig om du möter Anders S Nilsson-typer på firmafesterna. Jag vet inte riktigt vad som är "festligt" eller "vardagsmat" med att han antastar tjejer, kallar dem fittor och oinbjudet värderar deras utseende. Dessutom är han ofta full, extremt dryg och skryter gärna om sina skittråkiga TV-produktioner. Jag har hört att han gärna slåss framåt småtimmarna (om han inte hittat någon tonåring att fista såklart), men jag vet ej om det är sant. Jag skulle åtminstone inte vilja möta honom i en mörk gränd, eller överhuvudtaget faktiskt.
Hur som helst har jag haft oturen att stöta ihop med honom ett par gånger och ser alltid ut att bete sig jävligt illa. En gång på krogen för några år sedan kom han fram till vårt bord och sade till en av mina väninnor att hon var jävligt sexig och att han ville köpa en drink till henne. Både hon och hennes pojkvän bad honom självklart, ganska bryskt, att lämna oss ifred, men då blev han lite putt och frågade om vi inte visste vem han var. Jag låtsades att jag inte kände igen honom alls, medan en i gänget berättade för honom att Parlamentet var bättre på Hans Roslings tid.
Nilsson blev inte så glad och berättade att han minsann låg bakom "Hjälp!" också, varpå han informerades om att det var en tråkig serie som inte utnyttjade många av de medverkandes talanger. Då höjde han rösten, hånade oss för vår "dåliga jävla humor", talade om för oss att kvinnor inte kan uppskatta humor lika bra som män (så därför var vi tjejer allihop) och blev nästan aggressiv, så hans något generade entourage kom och drog bort honom.
Om inte slemmot varit så jävla lång tror jag att han hade blivit nedslagen varenda helg, så som han beter sig.
Här har du ännu en skildring av idiotens äckliga beteende. Nu vet jag ju inte om detta är sant, särskilt inte som bloggen verkar vara anonym, men jag skulle inte bli förvånad efter vad jag har hört och upplevt:
http://glasklart.wordpress.com/2009/...ualforbrytare/