2010-03-19, 17:07
Medlem
Katatonisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chroot
Mauro Scocco fick någon gång i slutet på 90-talet en liten receptionist på Martin & Co att börja gråta när hon gav honom Expressen när han hade frågat efter Aftonbladet.

Mauro kan vara svår, dock väldigt sympatisk när man känner honom. Underfundig och hysteriskt rolig på ett väldigt lågmält vis.

Andra (förstahandsuppgift):
Sean Connery - trevlig och ödmjuk.
Susan Sarandon - lite avvaktande, men mycket sympatisk och intelligent.
Staffan Hildebrand - förbannat otrevlig, självupptagen som få.
Stefan Jarl - pratar konstant, rolig.
Markus Krunegård - trevlig, kan vara lite knepig inledningsvis.
Ruben Östlund - trevlig.
Joel Alme - nästan absurt trevlig, charmig och pratsam.
Fredrik Strage - lite mer överlägsen än vad han framstår som i sina krönikor, dock väldigt snäll och nördig.
Andres Lokko - mycket mer ödmjuk och vänlig än vad han framstår som.
Mikael Marcimain - allmänt skön och avslappnad.
Citera
2010-03-26, 00:02
Medlem
Mich13s avatar
Carmen Electra var genomtrevlig under de två-tre minuter vi pratade. Sedan inbillade man ju sig att man skulle få doppa
Citera
2010-03-26, 00:49
Medlem
I september 2009 satt jag bredvid kocken Gordon Ramsey på ett BA-plan till London. Han hade varit i Stockholm ett par dagar för att göra PR. Vi satt i Buisness-class och den "mat" man fick var inte mycket att hurra för. GR var inte nöjd... Men vi snackade en hel del och han var verkligen trevlig och fokuserad. En entreprenörstyp. Men jag frågade om han inte hade för mycket på sin "plate"... TV inspelningar, resor, ett antal krogar runt om i världen. Men han tyckte det fungerade bra med ett antal medarbetare som gjorde vardagsjobbet. Han påminner om Richard Branson faktiskt med sitt PR-sinne. En rolig resa var det iallafall denna gång till London.
På hemresan minns jag att platsen bredvid var tom. Jag hade gärna haft GR där.
Citera
2010-03-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men Magnus Uggla kan tydligen vara väldigt buflig och sur privat. Min polares lillebror gick med autografblock och förväntansfulla ögon fram till Uggla då denne satt i en stol på Arlanda och tog det lugnt. Pojken sträckte fram blocket, men fick snäsigt till svars: "Ser jag ut som en som skriver autografer?" Den lille pojken fick snällt gå därifrån...

Men fatta hur less du skulle bli på att höra sånt efter 30 år i branschen! Ska han inte få koppla av?

Så länge det inte är snacket "vet du vem jag är" så är det bara normalt mänskligt beteende.
Citera
2010-03-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas
Har en helt annan uppfattning, de gånger jag träffat karln har han vart trevlig som fan

håller med om han, Mats Wester.
Citera
2010-04-01, 10:42
Bannlyst
Gaybloggarn (Amir Akrouti) kanske inte superkändis men så nära en kändis jag träffat har världens humörsvängningar, vissa gånger har han varit väldigt trevlig och andra rentav dryg och märkvärdig. Beror på i vilket sällskap han är i. Med andra bloggare så fnyser han bara om han träffar mig men med sina vanliga vänner hälsar han och är trevlig och dela en cigg med.
Citera
2010-04-01, 12:02
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wempen
Gaybloggarn (Amir Akrouti) kanske inte superkändis men så nära en kändis jag träffat har världens humörsvängningar, vissa gånger har han varit väldigt trevlig och andra rentav dryg och märkvärdig. Beror på i vilket sällskap han är i. Med andra bloggare så fnyser han bara om han träffar mig men med sina vanliga vänner hälsar han och är trevlig och dela en cigg med.

Du vet hur otroligt jobbig du är själv va? Har gemensamma vänner med dig på fejjan och ärligt talat så ska du städa din egna dörr innan du hackar på andras...
Citera
2010-04-01, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Du vet hur otroligt jobbig du är själv va? Har gemensamma vänner med dig på fejjan och ärligt talat så ska du städa din egna dörr innan du hackar på andras...

Nu behandlar tråden kändisar, så det känns inte så relevant om jag är jobbig/obehaglig/otrevlig.
Citera
2010-04-01, 20:51
Medlem
OrmenMedApplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.N.F
Bert Karlsson!
Nä, Bert är störtskön. Men han kan ibland upplevas som lite bufflig eftersom han alltid säger precis vad han tycker. Han bryr sig helt enkelt inte ett skit om vad andra tycker om honom.
Citera
2010-04-02, 21:30
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muggler
Den folkkäre artisten Thomas Ledin jagade bäver så inihelvete på sina turnéer förr om åren. So be it, men en månad senare ser jag honom sitta i en TV-soffa och bedyra sin kärlek till sin fru.
Om han är otrevlig? vet inte, men det där var åtminstone ett väldans otrevligt och skenheligt beteende.

Aftonbladets krönikör/bloggare Fotollsbrun a.k.a. Malin Wollin är däremot ett riktigt vidrigt as. Fy fan.

Jag har haft det tvivelaktiga nöjet att vara på samma tillställning som henne en gång. Jag håller med föregående talare.
Hon är själva sinnebilden för WT som kommit upp sig lite. Självgod och har dragit felaktiga slutsatser om snart sett allt i tillvaron. Hon har dessutom den dåliga smaken att framföra dessa åsikter för alla som orkar lyssna.
Citera
2010-04-02, 21:34
Medlem
black-swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrmenMedApplet
Nä, Bert är störtskön. Men han kan ibland upplevas som lite bufflig eftersom han alltid säger precis vad han tycker. Han bryr sig helt enkelt inte ett skit om vad andra tycker om honom.
+1

Han är mer rättfram än otrevlig.
Citera
2010-04-02, 23:29
Medlem
Thoring89s avatar
Otrevliga
Stötte på Anna Sjödin SSU's gamla ordförande en gång i Visby under politikerveckan. Jag var ute och gick så när jag kommer runt ett hörn blir jag påsprungen av den fete fan och fick ett "Jävla idiot vad fan gör du?!". Antar att hon såg att jag hade MuF märken på mig men ändå vilket jävla svin.

Harald treutiger är en gammal vän till min far som jag avskyr nått så in i helvete drygare sate får du leta efter.

Hon den svarta som var programledare för Kannan när det gick på SVT, en sommar hyrde hon nått ställe på samma ö där vårat sommarställe ligger på västkusten. Hon gormade och hade sig som värsta idioten inne på ICA där hon prångt skulle gå före alla för att hon var "kändis" och hade bråttom. Fan Linda rosing är mer kändis en den jävla apan.

Trevliga

Leif Loket Olsson! Träffade honom som liten då morfar hade lite kontakt med honom under bingo lotto åren i Göteborg. Kommer ihåg att jag fick gosedjur och godis av honom. Riktigt trevlig prick!

Alla i kent nu är jag givetvis färgad men då jag stötte ihop med Sami och Markus på en vägkrog utanför Jönköping var dom riktigt jävla trevliga. Numera känner dom igen mig när jag kommer på signeringar/konserter

Håkan Hellström är precis lika trevlig som man kan tro, stött ihop med honom både lite här och där hemma i Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in