2011-12-23, 21:03
Medlem
Gry forsell är en rijtig pärla!!! Hon var engagerad i ett projekt som jag jobbade med ååååååår tillbaka. Sedan så har jag haft leif gw persson på min telefonsvarare kring en rapport jag skrev kring seriemördare....det var faktiskt riktigt häftigt
Citera
2011-12-23, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Gry forsell är en rijtig pärla!!! Hon var engagerad i ett projekt som jag jobbade med ååååååår tillbaka. Sedan så har jag haft leif gw persson på min telefonsvarare kring en rapport jag skrev kring seriemördare....det var faktiskt riktigt häftigt
Hon gillade att knulla runt en del ute på jobben med en tid innan hon fick barn
Citera
2011-12-23, 21:21
Medlem
Vilka minnen..barnen har fått förmånen att vara med på både det ena och det andra..och en gång var en av mina söner på intervju med therese alshammar...han var bara barn och inte direkt imponerad även om hon var trevlig. Hon frågade honom om han ville ha en autograf och han dröjde med svaret " ok kan jag väl," men då han fick se hennes skrivstil utbrast han... " usch så fult du skrivef. Kan du inte stava? Skriv så att man ser vad det står!"
Han tog över hela föreställningen och hon tyckte att han var en hel härlig kille som vågade stå för det han tyckte!
Dottern ( tonårsdottern) vägrade krama peter jidhe inför pressen en gång...tyckte det var skämmigt och han ar en gubbe!!! Men han var trevlig också!!!!!!!

Kuriosa är att maken träffat anita och televinken hahaha
Citera
2011-12-23, 23:03
Medlem
MassiveBs avatar
Folk som har varit de mest trevliga jag har stött på, även om andra säger tvärtom.

Dan Ekborg (Berättade om hela sitt liv, höll låda och bjöd på drinkar)
Stefan Sauk

Andra trevliga:

Abba-Benny
Prins Carl-Phillip
Jamie Olivier
Robin Williams

Otrevliga:

Katrin Zytomierska (Hon måste ju lida av något. Hon är som Leila K nästan)
Sara Sommerfeld (”I ameeeerika är det så assååå”)
Kristin Kaspersen (otålig och grinig hela tiden)

Övrigt:

Torkel Petersson - Har sett honom sitta själv på ställen i Vasastan se bedrövlig ut med en pava rött i baren.
Citera
2011-12-23, 23:12
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB

Övrigt:

Torkel Petersson - Har sett honom sitta själv på ställen i Vasastan se bedrövlig ut med en pava rött i baren.

Varför går du inte fram och pratar med honom då? Ingen borde sitta själv ute..
Citera
2011-12-24, 12:47
Medlem
Azza09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Hon gillade att knulla runt en del ute på jobben med en tid innan hon fick barn
Hon knullade inte med nån under 22 cm.
Citera
2011-12-25, 02:01
Medlem
Citat:
... Sedan så har jag haft leif gw persson på min telefonsvarare kring en rapport jag skrev kring seriemördare....det var faktiskt riktigt häftigt
Vad sade GW på din telefonsvarare? Hur presenterade han sig?
Citera
2011-12-25, 05:15
Medlem
Träffade på Meg Ryan på en flygplats. Otrevlig, dryg och nonchalant. Tror efter hennes skilsmässa och att hon blev utnyttjad av Russel Crowe så hon var kanske lite bitter... Stör mig alltid på att folk tror att kändisar är såsom de karaktärer de har spelat i deras filmer - det är FILM - inte på riktigt.

Har stött på Magdalena Graaf vid ett flertal tillfällen. Dryg, stöddig, otrevlig, nonchalant och pratar högt så att ALLA ska höra henne - hon verkar tror att hennes lögnbok om "misshandeln" ska tvätta bort horstämpeln - men det gör den inte.

Har sett Shirley Clamp vid ett flertal tillfällen. Högljudd, dryg och subbig. Tror likt ovan nämnda att alla bryr sig om henne.

Två trevliga kändisar är Nanne Grönwall och Johanna Lind, fröken sverige 1993, reklamansikte för olay. Jordnära och trevliga.

Kungliga kändisar Drottning Silvia Arrogant, kalla och högfärdig. Knugen Korkad. Gaffeln Ännu mer korkad än knugen. Ciggen Arrogant, ignorant, elak, stöddig och gillar att shoppa vilket tydligen är ett problem för familjen.

Har hört att Pernilla Wahlgren är en riktig kall subba, nicola (charlotte pirellis fd man) konstant otrogen.

Har även kommit i kontakt med idol-agnes och blev riktigt besviken. Trodde att hon var en gullig och mjuk tjej men hon var extremt stöddig och trodde likt andra c-kändisar att alla tittar på henne och att hon är nya mariah carey.

Agneta Sjödin Ute på krogen och jagar småpojkar.

Marie Serneholt Är en riktig "härmapa". Kopierar andra tjejers kläder, smink, hår, smycken och tom sätt (beter sig fortf som Britney spears gjorde när hon var 17år och a-teens var förband åt henne).

Kajsa Bergqvist Jordnära och "vanlig". Emma Tregaro (eller vad höjdhopparen heter) stöddig och otrevlig.
Citera
2011-12-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Vad sade GW på din telefonsvarare? Hur presenterade han sig?
Jag hade en fråga som han svarade på och dedan ville han att jag skulle ringa upp så jag gjorde det och han var trevlig. Vi pratade om serie och massmördare och polisens arbete kring detta, profilering m.m....kanske inte ett everyday talk så att säga jag gjorde för en uppsats inom kriminalsociologi och det var mycket intressant
Citera
2011-12-25, 17:14
Medlem
skogsluders avatar
Träffat peter siepen (Om han nu kan klassas som kändis) Vi stod och småsnackade i toalettkön och han var väldigt trevlig.

Sen har jag umgåtts med en del musiker som har spelat åt Winnerbäck, Lundell, The boppers, Louise Hoffsten. Kan nog dock inte klassa dem som kändisar.
Jens Back
Rickard Krantz
Surjo Benigh
Norpan Eriksson
Josef Zackrisson

Pratade lite med Hoffsten. Väldigt trevlig och söt människa, dock väldigt sliten pga sin sjukdom.
Winnerbäck ska tydligen vara väldigt tyslåten privat, men trevlig!

Lundell är tydligen en helskön människa som lägger sköna kommentarer med cool attityd.
Citera
2011-12-26, 01:46
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Visst ja såg ju keith richards på en bokhandel i london då han var där och signerade sin bok. Sedan så mötte vi EMD i london på boots då vi var där förra hösten
Då vi var i usa träffade vi en man som jobbat på space center och som kände neil armstrong...lite häftigt
I ny så såg vi ingen kändis trodde vi förrän vi kom hem och mamman i dharma och greg ( hon som varit med i falcon crest) stirrade in i vår filmkamera på det jättestora lekvaruhuset!
Jonas gardell var då trevlig mot mig då han signerade böcker i sthlm
Uno svenningsson var ok och rolf lassgård mötte jag på flyget.
David hasselhoof var på samma hotell som oss i cypern men ingenting jag brydde mig så hårt om.

är rubriken på tråden "vilka kändisar har du sett?"?
Citera
2011-12-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
är rubriken på tråden "vilka kändisar har du sett?"?
Stör det dig? Isåfall kan jag väl lägga till att EMD var mycket trevliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in