2014-04-09, 22:40
Medlem
Aboristens avatar
Trevliga kändisar:
David Hellenius, Tito Beltran, Erik Ullenhag, Carl Bildt, Alex Schulman, Robert Aschberg, Henrik Arnstad.

Otrevliga kändisar:
Martin Timell, Jimmie Åkesson, Jan Guillou
Citera
2014-04-10, 17:36
Medlem
mitt enda bidrag tyvär.

Governor Andy- Riktigt skön och trevlig person, hade nöjet att festa med honom och han var riktigt skön på ett flummigt sätt
Citera
2014-04-10, 21:47
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Hon den tjocka tv-bagaren, Leila heter hon visst, är en legendarisk fitta.

Precis vad jag hört också. Trist typ.
Citera
2014-04-10, 22:09
Medlem
Tommy Svensson: Trevlig, korrekt, aningen reserverad. Frun däremot är en uptight kossa.

Magnus Larsson: Trevlig, men lite flummig. Verkar halvalkad (Mitt intryck, ingen aning om det är sant)

Anette Edberg: Trevlig. Kanske lite fisförnäm, men helt ok.

Andreas Ravelli: Skitkul att umgås med, men lider av "allt-ljus-på-mig" syndromet.

Richard Sjöberg: Trevlig, även om jag har lite svårt för det frikyrkliga och Runar Looken.

Prins Bertil: Iofs många år sedan men mitt 15-åriga jag uppfattade både honom och hans fru Lillian som väldigt sympatiska. Kommer ihåg att han hade nån åkomma som gjorde att man fick greppa en knytnäve istället för en utsträckt hand.

Bo Frank (Ok, nu är vi nere på lokalkändisar, men Moderat kommunalråd): Trevlig
Citera
2014-04-11, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappana
mitt enda bidrag tyvär.

Governor Andy- Riktigt skön och trevlig person, hade nöjet att festa med honom och han var riktigt skön på ett flummigt sätt

När skedde detta?
Citera
2014-04-11, 17:30
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLouie
Ralf är ju känd för att vara allmänt härlig och trevlig, alltid ställa upp på bild och sånt. Brorsan har en skön bild där han får en puss på kinden av han.
Fel. Ralf är känd för att vara ett svin. Beteer sig som en idiot mot allt och alla och är ett riktigt psykfall.
Citera
2014-04-11, 18:13
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Ann-Kristin Hedmark spelade på vårt gymnasium i slutet av 70-talet. Ensam, med en akustisk gitarr. Jag var 17-18, hon var 11 år äldre. Hormoner och en massa annat fördunklade mitt sinne. Jag var vanligtvis mycket blyg, men gick efter föreställningen bakom scenen och förklarade för henne att det var det vackraste jag hade hört (dvs hennes konsert). Och jag frågade om jag fick hjälpa henne att bära ut gitarren till bussen (ja, jag vet, det var töntigt..). Det fick jag. Och hon var mycket vänlig & trevlig, men gjorde klart (utan ord) att det räckte så.

... fick du ligga? Eller spelade hon åtminstone lite på din flöjt?
Citera
2014-04-11, 19:26
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
... fick du ligga? Eller spelade hon åtminstone lite på din flöjt?

Jag trodde att jag skrev tydligt, men med tillräckligt snuskig fantasi kanske man kan missförstå det mesta? Så du får söka dina runk-fantasier någon annanstans - jag kan tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2014-04-11, 20:34
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Jag trodde att jag skrev tydligt, men med tillräckligt snuskig fantasi kanske man kan missförstå det mesta? Så du får söka dina runk-fantasier någon annanstans - jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

Oj, missade sista meningen.
Annars lät det som värsta snusk-novellen.

Trevlig helg, kanske träffar du henne igen en dag och får ta det hela ett steg längre.
Citera
2014-04-11, 22:07
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Oj, missade sista meningen.
Annars lät det som värsta snusk-novellen.

Trevlig helg, kanske träffar du henne igen en dag och får ta det hela ett steg längre.

Hon finns på spotify. Då, slutet -70, var hon nog nära att få ett riktigt genombrott. Hon gjorde "covers" på "Balladen om Fredrik Åkare"/"You've Got a Friend" m.m, och samarbetade ett tag med Lee Hazlewood. Hennes inspelning av "Jag vet en dejlig Rosa" är mycket fin.

Jag har ingen längtan efter att "ta det ett steg längre" - gamla, fina drömmar ska man inte försöka återuppleva. Jag bevarar minnet istället.. Hon var "het" då, och det var kanske jag också? Nu är jag definitivt inte längre "het", och nöjer mig med att jag kan lyssna på hennes (och andras) musik.
Citera
2014-04-11, 23:26
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Hon finns på spotify. Då, slutet -70, var hon nog nära att få ett riktigt genombrott. Hon gjorde "covers" på "Balladen om Fredrik Åkare"/"You've Got a Friend" m.m, och samarbetade ett tag med Lee Hazlewood. Hennes inspelning av "Jag vet en dejlig Rosa" är mycket fin.

Jag har ingen längtan efter att "ta det ett steg längre" - gamla, fina drömmar ska man inte försöka återuppleva. Jag bevarar minnet istället.. Hon var "het" då, och det var kanske jag också? Nu är jag definitivt inte längre "het", och nöjer mig med att jag kan lyssna på hennes (och andras) musik.

Kollade för skoj skull hur hon såg ut nu

http://www.annkristinhedmark.se/
Citera
2014-04-12, 00:16
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Kollade för skoj skull hur hon såg ut nu

http://www.annkristinhedmark.se/

Jag fattade inte vad du menade med din "evilgrin", men skit samma... Hon har gjort bra musik, som är värd att lyssna på. Bra sångerska, hade kanske kunnat bli en "Ewa Dahlgren" eller en Monika Törnell? Hon var kändis då, och var trevlig, så det får bli mitt bidrag till tråden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in