2008-07-28, 16:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Är det så han behandlar sina vänner så är jag gärna hans vän....
Och handen på hjärtat....Har inte du pissat på fel plats någon gång..??
Den riktige CS skulle inte chockeras...tvärt om..

Nejdå, jag sprang genast fram och frågade om vi kunde göra en Golden Shower tilsammans..
Citera
2008-07-28, 16:29
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nejdå, jag sprang genast fram och frågade om vi kunde göra en Golden Shower tilsammans..

Tsss. den riktige Serung hade rusat fram med en sunkig videokamera och sprutlackerat Percy
Citera
2008-07-28, 19:16
Medlem
Den läskigaste jag träffat var Vladimir Putin.
Och hans 10 livvakter därtill.

Ulf Lundell var ingen höjdare heller.
Men han var iallafall ensam.

Liberace mötte jag när jag rundade ett hörn
i Trump Plaza, New York. Han var nice!
http://en.wikipedia.org/wiki/Liberace
Citera
2008-07-28, 21:24
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Värst: Flavio Briatore, distanslös idiot som jag inte ens skulle pissa i munnen om hans tänder brann.

Jennifer Lopez, sorgligt divig trots att allt hon åstadkommit är ett par mediokra skivor och några b-filmer.

Bäst alla kategorier: Kylie Minouge, fantastiskt varm och härlig person som inte håller sig för god för någonting, jag har sett henne stå på knä och hjälpa personalen på ett hotell att skura efter en översvämning i badrummet, det säger allt. Tydligen var det inte första gången heller.

George Clooney, genomtrevlig med mycket självdistans, hela oceansgänget är sorglösa och sköna killar.

Hur var Clark Gable?
Citera
2008-07-29, 03:10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Hur var Clark Gable?

Jämfört med vad?
Om du skall spela allan och vara tuff så är det bar om du specificerar lite, det är gott om losers här som kissar på sig pga sina egna tillkortakommanden.

Din mamma, din syster, din pappa, din moster osv?
Jämfört med vem? Menar du som människa eller i sängen? Kom igen nu, har du överhuvudtaget haft sex med nån annan än dig själv?
Citera
2008-07-29, 03:52
Medlem
Citat:
Jämfört med vad?
Om du skall spela allan och vara tuff så är det bar om du specificerar lite, det är gott om losers här som kissar på sig pga sina egna tillkortakommanden.

Jämfört med vem? Menar du som människa eller i sängen? Kom igen nu, har du överhuvudtaget haft sex med nån annan än dig själv?

Verkar som att han rörde vid en känslig punkt.

Personligen säger jag Magnus Uggla. Men jag utgår från att det beror på att kändisar helt enkelt tröttnar på att prata med femtioelva personer om dagen som ställer samma frågor. Däremot blev jag positivt överraskad av Vincent Pontare, men det kanske beror på att han inte varit känd särskilt länge och att han inte tröttnat än. Har dock hört att farsgubben hans ska vara en rätt trevlig prick.
Senast redigerad av Fennicum 2008-07-29 kl. 03:54.
Citera
2008-07-29, 08:56
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankeloop
igår när jag var ute på södermalm sprang jag in i Johannes Brost. han blev skitförbannad eftersom jag råkade bränna honom med min cigg på hans hand. jag sa att han verkade mycket trevligare på Rederiet. han hoppa in i en taxi och åkte vidare. skumm kille.
Johannes Brost är ett PRAKTSVIN!!!!!! Jobbade som taxichaffis för flera år sen o fick det tvivelaktiga nöjet att köra Herr Brostjävladrankarsel en gång. Aldrig mer! Han är ett riktigt jävla svin!
Citera
2008-07-29, 08:58
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Jämfört med vad?

Xallo! Du får inte vara så brutal i dina sågningar! Jag garvar så jag krampar!
Citera
2008-07-29, 09:53
Medlem
zpiffs avatar
Dr Alban

Den otrevligaste "kändis" jag råkat ut för är Dr Alban när han var het i början på 90-talet. Jag och en polare fixade ljud & ljus på en krog i Eskilstuna, under kvällen hade Dr Alban bokats in, 30 loppor kostade han då, enligt kontraktet skulle han vara där för soundcheck kl 20.00, och köra schowen kl 22. Så fan heller! Han dök upp 23.30, musiken på en dat-bandare med okända anslutningar. Då vi hade bra kontakter i musikkretsar då så lyckades vi få tag på en kabel så det gick att koppla in bandaren till mixerbordet för discot...
Den ljudbilden var inte bra, musik och sång kom från disco högtalarna sedan körde "Doktorn" singback från scen gjorde det inte bättre...
Han körde ca 20 minuter och skrek sedan att Eskilstuna sög och drog iväg...
Fick veta senare att han klämt in 3 spelningar samma kväll och chansade på att det skulle funka, slutsats är 90 papp på en dag, då skiter vissa i vad de visar för sina fans!

Trevliga kändisar är bla Maritza Horn, Oldsberg, "Loket" (han är lika trevlig i verkligheten som i tv:n!)
Citera
2008-07-29, 12:15
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Jämfört med vad?

Det var inte meningen att utlösa ett ADHD-anfall, men om du inte vet så räcker det att du säger det.
Citera
2008-07-29, 12:47
Medlem
warpmans avatar
Babemagnet!
Ha överseende med Xallo. Han blev nog bara lite sur för att du inte visade honom den respekt han själv anser att han förtjänar. Det är små egenheter vi vanliga rödblodiga får stå ut med att Östermalmsgrevarna har. Jag tycker dom är både lustiga och pikanta.
Citera
2008-07-29, 13:56
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpman
Babemagnet!
Ha överseende med Xallo. Han blev nog bara lite sur för att du inte visade honom den respekt han själv anser att han förtjänar. Det är små egenheter vi vanliga rödblodiga får stå ut med att Östermalmsgrevarna har. Jag tycker dom är både lustiga och pikanta.

Detta mina vänner var en riktig KLASSIKER! Way to go Warpman!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in