2011-12-23, 02:41
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Bortsett från Kim då, men han verkar i alla fall som en trevlig prick.

Att han bara är född i Sandviken gör honom knappast till dalmas, hans föräldrar är ärkegöteborgare och Kim är uppvuxen i Partille
Citera
2011-12-23, 12:21
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Att han bara är född i Sandviken gör honom knappast till dalmas, hans föräldrar är ärkegöteborgare och Kim är uppvuxen i Partille

Kongo bodde dock i Sandviken i många år, typ 8-9 år, innan rälsbussen till Partille gick. Sandviken ligger för övrigt knappast i Dalarna.

Ska man beskriva denna utomordentliga människa på något vis år 2011, så är det väl närmast som fransman. Som inflyttad nordbo får han ofta ta match-intervjuer med franska media, och låter som rena Jean-Paul Belmondo när han går igång. Tvivlar på att Tomas Brolin klarade av att ge intervjuer på italienska, eller ens på engelska.

Kim Kongo är kung!

- F.G
Citera
2011-12-23, 12:48
Bannlyst
Peter Haber. Överdrivet teatralistisk jämt, får nervöas och gapiga utfall konstant för helt okända anledningar.

Persbrandt. Tror sig vara gud, gapig, stöddig pajas

Helena Af Sandeberg. Snobbig, dryg, arrogant diva

Observerat under inspelningar av BECK filmerna
Citera
2011-12-23, 13:15
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackedactor
Jag har träffat Morgan Alling och haft en del kontakt med honom. Efter en föreställning ropade jag på honom å han bara är det du som är ******. Och sen gav han världens bamsekram. Han hjälpte mig med mitt projektarbete i skolan å har muntrat upp mig över Fejjan när man skrivit att livet är skit.

Har också träffat Billy Boyd (pippin i sagan om ringen). Hängde efter han en hel dag å fick tusen kramar typ. Han bara log å var otrolig snäll å ödmjuk

Någon som har nåt skvaller om Gustaf Hammarsten? Han verkar blyg å reserverad...
en kroghistoria hade varit kul

Någon kroghistoria sitter jag inte inne på,men enligt min pappa som hållt lite föreställningar Gustaf så är han jordnära,"vanlig",kul humor och allmänt trevlig. Väldigt hjälpsam.

Hade nyligen med Siw Malmkvist att göra,mycket trevlig och rolig dam!
Citera
2011-12-23, 16:12
Medlem
Topproducenten barry levinsson ( som gjorde rainman och sleepers) var supertrevlig. Vi stötte på honom i hollywood och han tyckte det var superläckert att vi var från sverige
Robert de niro var vid samma inspelning och var sur och uppblåst ( hörde dock att han hade ngt njur problem den dagen så visst kan man få vara sur då)
Paris hilton körde om oss på fel sida i bervely hills
Jurymedlemmen i american idol ( han som oftast är sur och hård) mötte vi i en snäv kurva i beverly hills ( inte lätt då svenskar är i farten)
Nick carter från backstreet boys träffade jag på en bar i sthlm, trevlig och inte alls divig
Christer sandelin var också trevlig ( träffade honom då jag demonstrerade godis för läääänge sedan)
Olle sarri tyckte att min dotter var vacker ( hon var statist)
Carola är jättetrevlig och gör allt för att sina fans ska ha det bra
Jerry williams söp och ngb i hans band spydde i en byrålåda på hotellet
Billan och hennes man ( glömt namnet på den skidåkerskan) fixade jag så de fick samma hotellrum trots att det var emot reglerna
Cyndee peyers var lite av en diva
Povel ramel mötte jag och blev chockad över hur dålig han var
Ja det vr några som jag kommer ihåg just nu....
Citera
2011-12-23, 16:21
Medlem
Visst ja såg ju keith richards på en bokhandel i london då han var där och signerade sin bok. Sedan så mötte vi EMD i london på boots då vi var där förra hösten
Då vi var i usa träffade vi en man som jobbat på space center och som kände neil armstrong...lite häftigt
I ny så såg vi ingen kändis trodde vi förrän vi kom hem och mamman i dharma och greg ( hon som varit med i falcon crest) stirrade in i vår filmkamera på det jättestora lekvaruhuset!
Jonas gardell var då trevlig mot mig då han signerade böcker i sthlm
Uno svenningsson var ok och rolf lassgård mötte jag på flyget.
David hasselhoof var på samma hotell som oss i cypern men ingenting jag brydde mig så hårt om.
Citera
2011-12-23, 16:28
Medlem
Sedan så har jag väk inte det bästa att säga om Thomas Dileva...upplevde honom arrogant och han gjorde fån av några som lämnade hans konsert i förtid. Hörde också att han var otroligt svart sjuk på sin dåvarande tjej och ringde henne flera gånger
Tomas ledin är en skön prick och precis så vanlig som man kan tro att han är
Barnens kusin hängde ihop med bagge och hans gäng tiigare och anders bagge är precis så trevlig som man kan tro. Min systerdotter blev uppraggad av thomas ledin för decennier sedan och mammas väninna tog en sväng om med olof palme som var en dansant typ.... Kändisar är som alla andra vanliga människor
Citera
2011-12-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Någon kroghistoria sitter jag inte inne på,men enligt min pappa som hållt lite föreställningar Gustaf så är han jordnära,"vanlig",kul humor och allmänt trevlig. Väldigt hjälpsam.

Hade nyligen med Siw Malmkvist att göra,mycket trevlig och rolig dam!

Fan vad nice :P din pappa kan inte fixa så man får träffa Gustaf då? :P hade varit riktigt roligt
Citera
2011-12-23, 18:32
Medlem
Carola kunde festa på den tiden det begav sig...hon var en riktig vilding i norsborg peter jöback var trevlig men också lite divig. Stig strand, thomas wassberg super trevliga. Liza marklund däremot blev upprörd på min kollega en gång och hällde en öl över hans huvud..hehehe
Ulf elwing var låååång med härlig röst och backstreet boys var korta ( förutom nick och kevin).. Sångaren i rainbow verkar schysst och vinkade till oss på en balkong och slutligen gänget i rix morgon zoo är supertrevliga.
Avslutar med en häftig händelse: min äldsta son följde med en fotograf för att intervjua charlotte pirelli och under intervjun drar hon upp brösten och börjar amma sin baby. Ni kan tro att ögoben höll på att rulla ut på de manliga i rummen, inte min son dock som är gay
Senast redigerad av hemlunda2000 2011-12-23 kl. 18:38. Anledning: Felstavningar
Citera
2011-12-23, 18:52
Medlem
Oj glömde bort den största!!!!!
Då vi var på malibu beach så vandrar will smith och hans fru förbi oss precis där vi ligger och försöker få lite solbränna...det var mäktigt!!!
Sedan så träffade vi seth green (austin powers, scooby doo m.m.) och han var mest impad att vår mellersta son kände igen honom och var supertrevlig.
I usa kan man träffa stjärnorna live och det är kul..bara man respekterar dem
Citera
2011-12-23, 19:28
Medlem
Ernst gav heminredningstips till min väninna hur hon skulle göra om sitt uterum. Han var snygg, trevlig och professionell och jag kunde koncentrera mig att se på honom medan hon fick lyssna...skratt Träffade lulu carter i ett heminrednings ärende också och hon var trevlig lill lindfors verkar en fantastisk energispruta och sprider glädje runt omkring sig ( stötte på henne på en mässa) och vi pratade frön
Nu kommer jag nog inte på ngn fler.....
Citera
2011-12-23, 20:35
Medlem
Jobbade för länge sedan inom psykiatrin...där var det en gammal man som hade haft ett speciellt liv då han var ung. Han hade bott i chicago på 30-talet ( ett riktigt orginal) och tydligen varit body guard åt självaste al capone ( man kunde se kulhålen från där han blivit skjuten)... Och tydligen var detta sant också ( annars kan man ju undra då det är psykiatrn)
Stod i samma flygkö som björn borg en gång då jag skulle till budapest.
När vi kom från usa en gång så kom hela det svenska os laget hem från australien och vi fick se varenda en av dem..kajsa bergkvist firades och gert fylking var där i sin rosa träni gsoverall. På väg till bilparkeringen ( med bussen) pratade vi med några os medaljörer...mins ej vilka då jag är noll intresserad av sport!
När man pratar om sportstjärnor så har min dotter och micke renbergs barn gått i samma skola...ojojoj det är nog några jag träffat genom åren
Som ung var jag utbytesstudent tillsammans med annlouise hansson och bruno glennmarks döttrar samt var i national tv i indien med en då mkt känd stjärna...minns inga namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in