2020-08-17, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafka
Anton Newcombe, ledare i gruppen The Brian Jonestown Massacre verkar tämligen otrevlig.

http://www.youtube.com/watch?v=jSm5optFVUw

Det där kunde lika gärna
ha varit en sketch ifrån Kids In The Hall.
Citera
2020-08-17, 10:33
Medlem
Kungabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Bert Karlsson är otrevlig.
Han kan vara både och
En förhandling med Bert Karlsson liknar inte mycket annat. Gubben skjuter direkt och från höften.
Vilket kan innebära snabba kontrakt och raka rör, eller precis tvärtom. Tvärstopp.

Han har inget problem med att snacka inifrån toan med toadörren på glänt. Okonventionell är det minsta man kan säga.
Citera
2020-08-17, 22:57
Medlem
Venators avatar
Leif GW Persson har jag träffat i ett halvofficiellt sammanhang. Verkar lite disträ men har full koll på allt som händer omkring honom, registrerar det, och bollar det tillbaka. Kvantifierar och värderar. Lite underfundig humor. Den bild man får av honom i TV stämmer rätt bra med verkligheten, bortsett från att att skärpan i hans skalle inte riktigt kommer till sin rätt där. Hur han är i helt privata och avslappnade sammanhang vet jag inte men de av mina bekanta som jagat med honom säger sig observerat samma sak som jag gjort.
Citera
2020-08-19, 15:34
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Leif GW Persson har jag träffat i ett halvofficiellt sammanhang. Verkar lite disträ men har full koll på allt som händer omkring honom, registrerar det, och bollar det tillbaka. Kvantifierar och värderar. Lite underfundig humor. Den bild man får av honom i TV stämmer rätt bra med verkligheten, bortsett från att att skärpan i hans skalle inte riktigt kommer till sin rätt där. Hur han är i helt privata och avslappnade sammanhang vet jag inte men de av mina bekanta som jagat med honom säger sig observerat samma sak som jag gjort.

Trevligt att höra att GW är som han är både professionellt, halvofficiellt och privat. Är helt bedårad av den mannen, tycker att han är så skön. Välfungerande hjärna har han också och det skiner igenom trots att han förefaller så disträ. Att han skriver väldigt underhållande deckare gör inte saken sämre.
Citera
2020-08-19, 15:45
Medlem
bombaccis avatar
är Malou Von Sivers (tv4) lika otrevlig som hon verkar? Har bara negativa tankar om henne Verkar som en riktigt surtant.

Vore kul o höra folk som behövt ha med henne att göra.
Citera
2020-08-19, 15:46
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungabloggen
Han kan vara både och
En förhandling med Bert Karlsson liknar inte mycket annat. Gubben skjuter direkt och från höften.
Vilket kan innebära snabba kontrakt och raka rör, eller precis tvärtom. Tvärstopp.

Han har inget problem med att snacka inifrån toan med toadörren på glänt. Okonventionell är det minsta man kan säga.
Det där skriver jag under på, så upplevde även jag honom.
Citera
2020-08-19, 15:58
Medlem
bombaccis avatar
Alexandra pascolido (stavning?) var inte sådär jätte trevlig som man kan tro, hon brydde sig inte om att hennes paraply nästan gjorde mig blind utan gick bara på som vanligt.

Någon som jag "träffat" på några gånger är fd landslags och djurgårdaren Victoria Svensson, hon ler i alla fall. Både hon och hennes fru verkar väldigt trevliga.
Citera
2020-08-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
...

Otrevligast:
Prins Daniel”, en riktig smilfink som är hatad av praktiskt taget hela Säpo.

...

Kan du uteckla varför han är hatad? Är han typ falsk? Översittare? Är Kronprinsessan mer omtyckt?
Har inte träffat kungafamiljen men tycker mig märka ibland att "fina fruar" kan vara drygare än sin respektive som uppnått någon statusfylld position. Dvs den som gjort något själv är ödmjuk men folk omkring skryter.

Hon har i o f s inte heller jobbat sig upp utan fötts till titeln, men kanske uppstår ändå effekten, att gemålen drygar sig mer än huvudpersonen?
Senast redigerad av TigerKid2 2020-08-19 kl. 16:26.
Citera
2020-08-19, 16:26
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Alexandra pascolido (stavning?) var inte sådär jätte trevlig som man kan tro, hon brydde sig inte om att hennes paraply nästan gjorde mig blind utan gick bara på som vanligt.

Någon som jag "träffat" på några gånger är fd landslags och djurgårdaren Victoria Svensson, hon ler i alla fall. Både hon och hennes fru verkar väldigt trevliga.

Vad fick dig att tro att hon skulle vara trevlig? Hon luktar ju ondska på flera mils håll. Liten skalle, och mycket kortare är hon i verkligheten också.
Citera
2020-08-19, 16:28
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad fick dig att tro att hon skulle vara trevlig? Hon luktar ju ondska på flera mils håll. Liten skalle, och mycket kortare är hon i verkligheten också.

lite lustig o sådär, visserligen med ett en enorm förstord bild av sig själv som "superkändis", men ja den lilla stund jag "träffade" op henne så kndes hon inte ett dugg omtönksam. Väldigt kort faktiskt och jag är inte speciellt lång heller.
Citera
2020-08-19, 16:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
lite lustig o sådär, visserligen med ett en enorm förstord bild av sig själv som "superkändis", men ja den lilla stund jag "träffade" op henne så kndes hon inte ett dugg omtönksam. Väldigt kort faktiskt och jag är inte speciellt lång heller.

Hon var ganska så snygg när hon var ung. Men nu ser hon mest arg, sliten och bitter ut. Det kanske blir så om man skapar sig en karriär på att vara en kränkt svartskalle. Vilket är märkligt, med tanke på att hon är vit.
Citera
2020-08-26, 21:42
Medlem
VolvoS60s avatar
Citat:

Har en kollega som växte upp i samma område som henne (också grekiskt ursprung). Berättade att hon var otrevlig redan då. Så din tes tror jag stämmer även idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in