2010-04-10, 21:52
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azza09
Träffade Carola -H en gång och kommenterade hennes stjärt,jag sa vilken härlig Milf stjärt du har.

Då vart människan skogstokig och skrek att hon skulle skära kuken av mig.Bli upprörd för så lite jaa vissa tål ingenting.:

Låter som om du hittar på. Men med lite sunt förnuft är det kanske inte så konstigt att hon blev arg när en okänd person säger något sådant om henne.

jag träffade henne en gång på en skivsignering, gav henne lite små presenter o sådär, hon pratade gulligt med mig o gav mig en kram.

Så Carola är nog en av de mer trevliga kändisarna, om man vet hur man ska uppföra sig.
Citera
2010-04-10, 22:00
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Claes Malmberg är en jävla typ med hybris..

En polare till mig,känd som revisorn flinade brett då jag tyckte Klasseklättermus var en härlig Göteborgare, eftersom han var ganska duktig på att få bort sin skatt på lägsta nivå.Sedan satt han i måndagsklubben -96 och pratade om rättvisa och solidaritet."I de lugnaste vattnen..."
Hursom helst så sprang jag rätt in i kagen på honom sommarn -07 Falkenberg,En 90 graders vinkel vid stan´s lunchhak och Pizzeria ställde till det.Det jag fick fram var ett spontant Nemen hej,som om han vore en bekant.Han uppfattade min förvirrade förväxlingen direkt och situationskomiken ryckte i hans mungipor.Sedan gav han mitt högröda ansikte och generade kroppsspråk ett leende,som lille vännen där.En väldigt varm person och i alla fall snäll människa, säkert stundom hybris men inte obehaglig/otrevlig.
Citera
2010-04-10, 22:07
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Min första kontakt med en kändis var i kön till färjan Furusund-Köpmanholm. Arne Weise som tydligen har en stuga ute på Blidö tyckte att han var för fin för att stå i kö med de vanliga dödliga och ville ha förtur. Min mor blev sur och snäste åt honom att det ändå var 6 mån kvar tills julaftonsprogrammen, så han hade gott om tid att vänta på nästa färja, varefter Arne blev ytterst förnärmad och snäste något i stil med "Lägg dig inte i det här svartskalle" (Min mor är turkiska).
Min helsvenske far blev då "svenskt arg" (dvs försökte resonera sakligt och lugnt att en ursäkt ifrån Arne kanske skulle vara på sin plats) Det hela slutade med att en Arne, kritvit av ilska satte sig i bilen och körde med tjutande däck tillbaka in mot stan. Det är nästan 30 år sedan nu och jag minns det fortfarande som igår

Fan vad arg jag blir. Varför i helvete skulle Arne Weise be om ursäkt? Det var ju din turkiska morsa som betedde sig illa.
Självklart vill Arne inte köa med en turk. Det vill inte jag heller och ingen jävel ska tvinga fram en ursäkt från mig för det.
Jag lyfter på hatten för Arne Weise.
Citera
2010-04-10, 22:33
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Fan vad arg jag blir. Varför i helvete skulle Arne Weise be om ursäkt? Det var ju din turkiska morsa som betedde sig illa.
Självklart vill Arne inte köa med en turk. Det vill inte jag heller och ingen jävel ska tvinga fram en ursäkt från mig för det.
Jag lyfter på hatten för Arne Weise.
Aj då. Trampade jag lilla trollet på svansen? Sluta gråta tramspelle! Så ont gjorde det inte!!
Citera
2010-04-10, 23:05
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoFF
Förlåt om det kanske inte räknas, men jag hade en dröm om Kalle Anka-tecknaren Don Rosa. Jag fick träffa honom men det visade sig att han bara var en rasistisk gammal lodis...

HAHAHA!!!
Citera
2010-04-14, 14:36
Medlem
blondie-590s avatar
[quote=blondie-590]En polare till mig,känd som revisorn flinade brett då jag tyckte Klasseklättermus var en härlig Göteborgare, eftersom han var ganska duktig på att få bort sin skatt på lägsta nivå.Sedan satt han i måndagsklubben -96 och pratade om rättvisa och solidaritet."I de lugnaste vattnen..." Bekänning på buddistist vis?

Måste tilläggas att CM släktforskat!och kom fram till några kriminella jävlar i nedåtstigande led, ungefär snällt uttryckt"dåtidens Jönssinliga." Han ursäktade sina förfäders moral med att ja, på den tiden levde man hårt så att det var normalt att vara tjuv." Verkar som om vår tid idag också är hård motr vissa...
Citera
2010-04-14, 22:29
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Låter som om du hittar på. Men med lite sunt förnuft är det kanske inte så konstigt att hon blev arg när en okänd person säger något sådant om henne.

jag träffade henne en gång på en skivsignering, gav henne lite små presenter o sådär, hon pratade gulligt med mig o gav mig en kram.

Så Carola är nog en av de mer trevliga kändisarna, om man vet hur man ska uppföra sig.

3 frågor.

Vad gav du?
Är du kristen?
Är du störd?
Citera
2010-04-15, 00:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi
3 frågor.

Vad gav du?
Är du kristen?
Är du störd?

1. Böcker och skivor samt något litet fint smycke.

2. jo.

3. Lite grann.

Hur så?

Trevlig var hon i alla fall
Citera
2010-04-24, 23:39
Medlem
När Millencolin hade skivsignering på Bengans för nåt år sen eller två, så var jag inne i min Millencolin-period och var skit-taggad på att träffa dom. Men när det väl var min tur att få skivan signad och få snacka så var dom rentut sagt otrevliga mot mig.. Personerna före mig i kön kunde fråga typ "Tjenare grabbar, läget då?" och få schyssta, långa svar tillbaka. Men däremot när jag kommer fram och frågar sångaren Nikola Sarcevic nått liknande med "Tjenare fan, jag diggar er singel, grymt bra.. Man är väl ett gammalt skejtar-fan.. Hade ni tänkt ha nån Stockholms-spelning snart?" så får man ett mummel till svar.. Och resten var man lite lugnare med och sa typ " Tjenare, läget?" Varenda jävel i det bandet var otrevliga eller avvisande mot mig.. Kan bero på att jag ser ut som en lodis, men ändå..
Citera
2010-06-13, 13:28
Medlem
Våffelnylles avatar
Göran Forsmark - otrevlig!
Citera
2010-06-13, 14:20
Medlem
Stellan Skarsgård är tydligen mycket sympatisk och jordnära.
Citera
2010-06-13, 14:29
Bannlyst
Alexander rybak= otrevlig. bara sket i oss fans igår och kom ej ut och skrev autografer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in