2016-09-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Lagade mat gjorde han inte, men han bjussade på pizza. En riktigt reko kille!

Hade han nån flickvän?
Citera
2016-09-20, 17:51
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Fick ni inte cykel på köpet?
Detta var innan Elgigantens reklamkampanjer.

Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Hade han nån flickvän?
Han hade en fru på den tiden. Vet att hon gick bort för några år sedan, men om han fortfarande är singel vet jag ej.
Citera
2016-10-17, 20:20
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Har träffat Pluntky.
Dryg och oerhört oförskämd så fort han inte står framför en kamera. Vilket är större delen av hans tid...

Det samma kan sägas om Martin Timell och mys-Ernst.
Citera
2016-12-12, 10:18
Medlem
Träffade nygammalt-programledaren Bosse Larsson på en krog i anslutning till ett Hotell i Jönköping en sen, dimmig kväll på det glada 90-talet.

Han var riktigt, riktigt trevlig. Om det bara berodde på att han var så full att han var tvungen att hålla sig i bardisken med båda händerna för att inte ramla, eller om han är så trevlig annars också har jag dessvärre ingen kunskap om.

Påföljande morgon skulle han spela fotbollsmatch med TV-laget mot ett lokalt kändislag från Jönköping. Undrar hur det gick..
Citera
2016-12-12, 12:34
Medlem
Träffade en del på ett golfevent för några år sen, var hålvärd, Lasse Berghagen - supertrevlig, hälsade på oss som jobbade och skojade lite (de övriga i hans fyrboll var lokala businesskillar men riktiga drägg, man såg att Lasse led).
LillBabs också supertrevlig.
Foppa, hälsade, fast hans brorsa var ganska bakis.
Raymond Björling, kalasfull fast trevlig ändå.
Gamla ICA stig riktigt trevlig, hälsade och fråga om läget,
ICA Paul också kul och lättsam.
PimPim, tennisspelaren, ursäktade sig att dom kom så sent men h-e vilka drivers han slog.
Citera
2016-12-12, 12:39
Medlem
carminaburanas avatar
Träffade Börje salming med fru på en parisresa sommarn. Vi var på samma city tour buss. Hur trevlig som helst Och hela min familj fotades med honom.
Citera
2016-12-12, 15:18
Medlem
Har träffat rätt många s.k. kändisar både genom jobb och privat. De är väl oftast som folk är mest. Trevliga, otrevliga, upptagna ibland, har en dålig dag osv.

Den som sticker ut kraftigt positivt är Colin Nutley. Jag skulle närmast beskriva honom som ett socialt geni, dessutom med den där riktigt trevliga brittiska stilen. Träffade honom genom jobbet men det blev mest snack om fotboll, Way out West osv. Som att käka ett lyckopiller varje gång jag pratade med honom.

Jag skäms i efterhand att jag, rent privat dissat hans filmer (vissa av dem är dock rätt kassa).
Citera
2016-12-12, 15:28
Bannlyst
Lena Endre och Richard Hobert träffade jag när jag jobbade i butik en gång. Riktigt otrevliga båda två...
Citera
2016-12-24, 09:09
Medlem
Stefan Schwarzmann (fd trummis) och Mark Tornillo (sångare) i Accept är verkligen sanslöst trevliga, roliga och ödmjuka. Jag stod och pratade med dem ett bra tag när jag jobbade som backstagevakt på en festival. Mer sympatiska människor får man leta efter.

Linda Rosing - gav ett förvirrat intryck, men var snäll och artig när hon kom in och beställde en bok i bokhandeln jag jobbade i förut.

Jan Guillou - redigt dryg och snorkig.

Kajsa Grytt - en helt fantastisk människa. Min farsa dog när jag var 14 och strax efter det jobbade jag på en av hennes spelningar. Jag bröt ihop i logen efter att hon uppträtt och hon satt i säkert en timme och pratade med mig, lyssnade och tröstade mig när jag grät. Jag tänker fortfarande på det. Som sagt - en underbar person.

Stefan Sundström - riktigt trevlig. Bjöd på cigg och småpratade inför en spelning.

Carola - Inte otrevlig, men smått creepy. Hon försökte frälsa mig efter en av hennes konserter, frågade om jag ville ta emot Gud (typ). Jag var 13 år gammal och hon skrämde skiten ut mig.

L.A. Guns - otroligt otrevliga. En av medlemmarna visade inget backstagepass, vinglade bara förbi avspärrningen (full som en kastrull) och jag fick gå och hämta vakten. Bandmedlemmen kallade mig då för en fitta, trots att jag bara gjorde mitt jobb.

Gunilla von Bahr (en av Sveriges mest kända flöjtister) - En vänligare och varmare människa är svår att hitta. Helt omöjlig att tycka illa om. Skrattade så att det gav utslag på Richterskalan, och hade alltid med sig flöjten så att hon kunde spela en trudelutt när hon hade lust.

Lill-Babs - Supertrevlig och jordnära. Hejar på allt och alla nere på byn, och tackar aldrig nej till en liten pratstund. Mötte henne på macken, varpå hon glatt sade hej som om vi känt varandra i flera år. Dessutom gled hon apropå ingenting upp på scenen och började sjunga när vi var och käkade på hennes caffär.

När jag flyttade till Järvsö skämtade min kompis och sade "då lär du vara råpolare med Lill-Babs, hälsa henne från mig när du ser henne" och jag svarade "som fan, vi är supertighta. Klart att jag hälsar". När jag senare träffade Lill-Babs berättade jag om min kompis och att han hälsade. Hon gapskrattade och klappade mig på axeln. "Hälsa EH från mig" sade hon till mig. Min polare trodde att jag skojade när jag berättade vad som hade hänt.

Antonio Lindbäck - glad och trevlig, ställde mer än gärna upp på att skriva autografer till mina systersöner efter en match.

Nicki Pedersen - Väldigt trevlig. Ställde glatt upp och skrev autograf, det hade jag aldrig trott med tanke på hur illa han beter sig på speedwaybanan. Jag blev glatt överraskad.
Citera
2016-12-24, 10:22
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpannkaka
Jan Guillou - redigt dryg och snorkig.

Va ? Det menar du inte ? Den intellektuelle giganten, den aktade författaren-dryg och snorkig
Citera
2016-12-24, 11:05
Medlem
jipeesss avatar
thomas östros

parallellklasskompis som hängde med "mitt" gäng ibland

i formella sammanhang torr så det dammar,
men asrolig stämmningshöjare när det gäller
Citera
2016-12-24, 11:17
Medlem
Snackade med Tommy Nilsson i baren på M/S Vindhem för ungefär 15 år sen, han hade en paus i sitt gig.
Vi snackade i ungefär 15 - 20 min. Jäkligt trevlig och med fötterna på jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in