Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Otrevligast: Ingvar Oldsberg. Lismande jävel när kameran är på, otrevlig dryg och elak när den är av.
/capmac
Festade med herr Oldsberg på Skeppsbron i Sundsvall för några år sedan han verkade faktiskt vara där ensam så en i mitt sällskap bad honom sätta sig ner vid vårt bord och spenderade sen resten av kvällen med oss pratade drack och var väldigt sympatisk.
och träffade även Lasse Berghagen på samma ställe (dock inte samtidigt) han var trevlig han med och fick med sig en 19 årig väninna till min tjej hem.
Även Lennart Jähkel är mycket trevlig och redig karl, han ogillar dock folk som ska spela allan och som smörar.
Näst största cpt jag träffat var E-type efter Gatufesten jag jobbade extra på hans hotel och han kom ner och förde ett jävla liv i receptionen för att vi inte hadde någon sprit tillgänglig kl 4 på morgonen.
Och det största mongot var Pernilla Whalgren hon var trängde sig fram knuffade nästan omkull en gammal man och när jag sa åt henne att ta det lite lungt så tittade hon upp på mig med svart blick och sa: "- han får väll för helvete se sig för!!!" Hon har förövrigt ett smink lager i ansiktet som skulle få en Drag queen att rodna. Iaf tror jag det för utan smink och i vanligt dagsljus ser hon ut som en korsning mellan Astrid Lindgren (som hon ser ut idag) och en Pannkaka.