2008-09-14, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pastasallad
Jag träffade E-Type i somras under Kristinehamnskalaset, jobbade i logen. Snackade med honom efter giget och han var sanslöst trevlig.
Skrev en positiv recension på E-type en gång och fick hemmagjorda julkort i åratal. Jättetrevlig.
Dessutom har han gett det bästa svaret någonsin på Bladets enkät vi fem:
Tycker du det är rätt att kvinnor opererar brösten?
- Absolut inte! Naturligt är bäst. Om de inte har jättesmå bröst eller hängpattar förstås!
Citera
2008-09-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Otrevligast: Ingvar Oldsberg. Lismande jävel när kameran är på, otrevlig dryg och elak när den är av.

/capmac

Festade med herr Oldsberg på Skeppsbron i Sundsvall för några år sedan han verkade faktiskt vara där ensam så en i mitt sällskap bad honom sätta sig ner vid vårt bord och spenderade sen resten av kvällen med oss pratade drack och var väldigt sympatisk.
och träffade även Lasse Berghagen på samma ställe (dock inte samtidigt) han var trevlig han med och fick med sig en 19 årig väninna till min tjej hem.
Även Lennart Jähkel är mycket trevlig och redig karl, han ogillar dock folk som ska spela allan och som smörar.

Näst största cpt jag träffat var E-type efter Gatufesten jag jobbade extra på hans hotel och han kom ner och förde ett jävla liv i receptionen för att vi inte hadde någon sprit tillgänglig kl 4 på morgonen.

Och det största mongot var Pernilla Whalgren hon var trängde sig fram knuffade nästan omkull en gammal man och när jag sa åt henne att ta det lite lungt så tittade hon upp på mig med svart blick och sa: "- han får väll för helvete se sig för!!!" Hon har förövrigt ett smink lager i ansiktet som skulle få en Drag queen att rodna. Iaf tror jag det för utan smink och i vanligt dagsljus ser hon ut som en korsning mellan Astrid Lindgren (som hon ser ut idag) och en Pannkaka.
Senast redigerad av Andna 2008-09-14 kl. 22:28.
Citera
2008-09-14, 23:00
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andna
Och det största mongot var Pernilla Whalgren hon var trängde sig fram knuffade nästan omkull en gammal man och när jag sa åt henne att ta det lite lungt så tittade hon upp på mig med svart blick och sa: "- han får väll för helvete se sig för!!!" Hon har förövrigt ett smink lager i ansiktet som skulle få en Drag queen att rodna. Iaf tror jag det för utan smink och i vanligt dagsljus ser hon ut som en korsning mellan Astrid Lindgren (som hon ser ut idag) och en Pannkaka.
Astrid Lindgren dog för mer än sex år sedan, så hon lär väl se ut så här (eller värre) idag:
http://images.buycostumes.com/mgen/m...iser/10026.jpg
Citera
2008-09-15, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Astrid Lindgren dog för mer än sex år sedan, så hon lär väl se ut så här (eller värre) idag:
http://images.buycostumes.com/mgen/m...iser/10026.jpg

Något åt det hållet ja.
Citera
2008-09-17, 17:26
Medlem
Har stött på Sonic Syndicatarna Rikard, Karin och Robin ute vid olika tillfällen och alla är helreko att snacka med. Mikael Stanne från Dark Tranquility är rätt kul när han är full.

Några av Elfsborgsspelarna är jävligt dryga när man träffat dem ute de gånger man varit i Borås. Undantaget är dock Johan Wiland som gav ett sympatiskt intryck. Samuel Holmén uppför sig som en fitta och även Lasse Nilsson, eller vad han nu heter, som trodde att han var bäst i världen innan han flyttade utomlands.

När jag ändå är inne på fotbollslirare kan jag nämna att Pascal Simpson och Nebojsa Novakovic, då de var aktiva, varit trevliga.
Citera
2008-09-17, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NikArdak
Har stött på Sonic Syndicatarna Rikard, Karin och Robin ute vid olika tillfällen och alla är helreko att snacka med. Mikael Stanne från Dark Tranquility är rätt kul när han är full.

Några av Elfsborgsspelarna är jävligt dryga när man träffat dem ute de gånger man varit i Borås. Undantaget är dock Johan Wiland som gav ett sympatiskt intryck. Samuel Holmén uppför sig som en fitta och även Lasse Nilsson, eller vad han nu heter, som trodde att han var bäst i världen innan han flyttade utomlands.

När jag ändå är inne på fotbollslirare kan jag nämna att Pascal Simpson och Nebojsa Novakovic, då de var aktiva, varit trevliga.
Henrik Rydström är lika irriterande, störig och fruktansvärt rolig som alla säger.
Citera
2008-09-17, 18:51
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Inom kategorin 'väldigt okända men väldigt otrevliga kändisar' så lyser sångaren i S.P.O.C.K. starkast tror jag.

Spelade förband till dem ett par gånger när jag var synthare i den dumma ungdomen, och han gör exakt samma grej varje gång han kommer till en loge; Han sätter sig i ett hörn med sin egna kassettbandare och spelar Eddie Meduza på hög volym. Om någon, inklusive andra bandmedlemmar, tilltalar honom stirrar han ut personen i fråga med hat i blicken och höjer volymen.

Kul kille...
Citera
2008-09-17, 19:41
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Skrev en positiv recension på E-type en gång och fick hemmagjorda julkort i åratal. Jättetrevlig.
Dessutom har han gett det bästa svaret någonsin på Bladets enkät vi fem:
Tycker du det är rätt att kvinnor opererar brösten?
- Absolut inte! Naturligt är bäst. Om de inte har jättesmå bröst eller hängpattar förstås!

Kanon!

Han är säkert snäll, men hur omtänksam och smart är han, mot andra som inte passar hans världsbild som kanske BGE gett honom.

Tycker att de som har bröst som inte passsar hans behov skall operera dem?

Självfokuserad till maX?

Från E-Type tråden

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3284474.ab

- Det är inte jag som rappar på den där jävla låten. Dom har knullat mig.-

-Jag har fått noll kronor och har inte med skiten att göra. Jag har inte gjort en Dogge.-

Vem är mamman som uppfostrat E-Type.
Senast redigerad av egot 2008-09-17 kl. 19:56.
Citera
2008-09-17, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av egot
Kanon!

Han är säkert snäll, men hur omtänksam och smart är han, mot andra som inte passar hans värlsbild som kanske BGE gett honom.

Tycker att de som har bröst som inte passar hans behov skall operera dem?

Självfokuserad till maX?
---
Vem är mamman som uppfostrat E-Type.
---
Han konstaterade att folk inte förstod ironi. Uppenbarligen är det så även på Flashback.
Ursäkta för övrigt min tröghet, men vad är BGE?
PS. Mamman vet jag inte, men hans pappa Bo G Eriksson ledde Vetenskapens värld på tv i 32 år.
Citera
2008-09-17, 20:02
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Citat:
Han konstaterade att folk inte förstod ironi. Uppenbarligen är det så även på Flashback.
PS. Mamman vet jag inte, men hans pappa Bo G Eriksson ledde Vetenskapens värld på tv i 32 år.

Hänger du med?
Citera
2008-09-17, 20:05
Medlem
egots avatar
Citat:

Bo G Eriksson

Aha, kanske var det skämtsamt eller har inte hänt?

men,

– Det är inte jag som rappar på den där jävla låten. Dom har knullat mig.-

Dåligt språkbruk från offentlig person, tycker jag.

-Jag har fått noll kronor och har inte med skiten att göra. Jag har inte gjort en Dogge.-

Tycker det låter nedklankante mot musikkollegan, då jag tycker Dogge visade självdistans och humor med sina reklaminslag. Han blev mer levande som person för mig.
Citera
2008-09-17, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av egot
Bo G Eriksson

Aha, kanske var det skämtsamt eller har inte hänt?

men,

– Det är inte jag som rappar på den där jävla låten. Dom har knullat mig.-

Dåligt språkbruk från offentlig person, tycker jag.

Tycker det låter nedklankante mot musikkollegan, då jag tycker Dogge visade självdistans och humor med sina reklaminslag. Han blev mer levande som person för mig.

Jo, E-type sa det för att skoja med reportern, men det gick inte hem. Lika lite som mitt inlägg, när jag lyckas idiotförklara mig själv genom att inte begripa att BGE betyder Bo G Eriksson.

När jag intervjuade E-type en gång sa han att han var ett snällt odiagnostiserad dampbarn med intressen som en 15-åring. Tror det var en mycket ärlig beskrivning. Han skulle inte platsa på den eventuella listan "Smarta kändisar jag mött."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in