// Ej piaww som skriver det här men jag fick hans tillåtelse att skriva i tråden. //
Daniel Radcliffe
Första intrycket av Daniel är att han är en trevlig och ödmjuk kille men under ytan så är han faktiskt rätt dryg och oerhört självgod. Har träffat honom ett antal gånger och det finns naturligtvis en respekt för de som umgås och träffar honom men under ytan (offentligt måste man alltid framstå som ödmjuk) så kan jag nämna att det flera gånger uppstått tjafs och bråk just på grund av Daniel. När han var yngre hade jag uppfattningen att han var mycket mer sympatisk av sig. Jag skulle väl inte säga att han är direkt otrevlig mot några, men han är lite säregen av sig och många uppfattar honom som dryg. Jag är inte mycket nära honom så jag ska inte döma ut hela hans person, men har i alla fall träffat han tillräckligt för att bilda mig min uppfattning. Ingen jag vill umgås med på tu man hand om man säger så.
Anledningen till att jag träffat Daniel är att jag sedan två års ålder varit vän med Emma W då våra pappor för länge sedan jobbade med varandra och på så sätt började familjerna att umgås. Emmas föräldrar är nu skilda, men det händer att vi hälsar på då och då, och Emma träffar jag desto oftare då vi är goda vänner. Hon är en av mina närmare vänner och vi känner varandra mycket väl.
Har fått följa med på ett par tagningar och pratat med de flesta från casten. Nån som jag kommer bra överens med är Rupert Grint som är fruktansvärt cool! Har alltid en skön och avslappnad stil och skrattar rakt ut från hjärtat istället för en massa pålagt skit. Raka motsatsen till Daniel. Matthew Lewis (Neville) är en annan jag kommer bra överens med. Stämningen overall är oftast väldigt bra och man har oerhört kul, i alla fall är det som de flesta upplever det. Att träffa Alan Rickman första gången var mäktigt, likaså Helena Carter. Har dock inte mer än hälsat och haft nån kortare konversation med dem.
Hm.. är de nån som undrar hur någon är från casten är eller vill ha mer detaljer, fråga på, så ska jag försöka svara så länge jag är kvar här!