2005-09-20, 07:25
Medlem
colds avatar
Trevlig: Ola Salo
Citera
2005-09-20, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Du har inte funderat på att skaffa dig en egen uppfattning
.

Det är svårt med människor man aldrig träffar.....
Citera
2005-09-20, 10:40
Medlem
johnjohns avatar
Katarina Hultling och Albert Svanberg hamnar båda på otrevliglistan. Det stärker bara min tes om att Kaka söker maka.
Citera
2005-09-20, 12:13
Medlem
sassafrass avatar
Träffade en del pop-kändisar i mitten av 90-talet i malmö när det var så jävla mycket buzz kring Tambourine Studion.

Eggstone:

Extremt trevliga och snälla, lite blyga/popnördiga men schyssta som få.

Cardigans:

Träffade en del medlemmar på några fester precis efter att de slagit igenom. Verkade som om hela kändisgrejen hade stigit dom lite åt huvudet, var lite så där halvdryga (framför allt den långe basisten, glömt namnet). skulle agera "världsvana" fastän alla visste att de bara var ett gäng nördar från nån håla i småland. möjligt att de har "blivit trevligare" nu sen de fått lite distans till kändisprylen.

The Ark:

Träffade Ola Salo på nån krog vid stängningsdags, det var nog före bandet egentligen fanns. Han var störigt full och allmänt patetisk, snackade en massa goja á la missförstådd poet. Vi avfärdade honom som en fjolla, sen går han och blir känd några år senare hahaha.

Alla medlemmar i bandet sågs ofta ute i pajaskläder, drickandes gratis sprit varhelst den fanns. De såg rätt ohygieniska ut.

St Etienne:

Om någon minns detta engelska band? Jag var i alla fall vän till Bobs flickvän och så fick man vara med backstage och träffa Sarah Cracknell, som var extremt sexig (rökte cigarr!) men såg lite sliten ut IRL. Bob var blyg men genomtrevlig, spelade in en mixtape till mig i sann popnörd-anda.
Citera
2005-09-20, 12:31
Medlem
z2joiss avatar
Peter Harrysson är en så kallad Hedersknyffel. Fantastiskt rolig, ödmjuk och trevlig. Även efter några shots.
Citera
2005-09-20, 12:56
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sassafras
St Etienne:

Om någon minns detta engelska band? Jag var i alla fall vän till Bobs flickvän och så fick man vara med backstage och träffa Sarah Cracknell, som var extremt sexig (rökte cigarr!) men såg lite sliten ut IRL. Bob var blyg men genomtrevlig, spelade in en mixtape till mig i sann popnörd-anda.
Nog minns vi Saint Etienne. Bandet existerar ju fortfarande och är (tycker jag) bättre än någonsin. Jag har alltid föreställt mig bandet som ett avslappnat och trevligt gäng med självdistans, så det var goda nyheter att min bild stämmer med verkligheten. Är Pete Wiggs lika trevlig som Bob Stanley?
Citera
2005-09-20, 16:07
Medlem
sassafrass avatar
^ jag snackade inte direkt med honom, gjorde mitt bästa för att limma på Sarah (som säkert avfärdade mig som en fjunig pop-slyngel). Pete verkade väl helt OK, har ingen anledning att tycka att han var otrevlig.

bandet stank live, dock.
Citera
2005-09-20, 20:01
Medlem
Pellles avatar
Dr...

Doktor Alban, han var mycket otrevlig för några år sedan när han skulle kliva på en Finlandsfärja, snarast kolerisk var han...
Lill-Babs var däremot en av de trevligaste som klivit av en Finlandsfärja.

// Pelle
Citera
2005-09-21, 00:37
Medlem
Trevliga: Janne Josefsson, Thabo, Kim Sulocki, Nanne Grönwall, Paula Nielsen
Otrevliga: Ted Åström
helskum: Lill Lindfors
Citera
2005-09-21, 07:12
Medlem
Pastor Sulas avatar
Lill Lindfors helskum?

Det borde utvecklas!
Citera
2005-09-21, 14:41
Medlem
Hellacopters - Genomtrevliga, i a f trummisen
Gunde Svan - blyg (inte dryg) och ganska tråkig.
Håkan Södergren - Riktigt trevlig
Sven Tumba - Helskön
Fredrik Belfrage - Sympatisk som få
Sylvester (the Ark) - jävligt full, men ganska trevlig
Magnus Carlsson (Weeping Willows) - genomsympatisk
Ebbot - Rolig och trevlig, om än lite udda.

Peter Wahlbäck - har vi ju redan konstaterat vara helt väck och otrevlig.
Citera
2005-09-21, 14:47
Medlem
arlaharens avatar
Masuimi Max - Trevlig och väldigt mänsklig, down to earth... kan skratta åt sig själv (sic)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in