2013-01-06, 15:58
Medlem
LisaNilssons avatar
Otrevlig:

Marie Serneholt:

Satt vid bordet bredvid på Flippin Burgers i Fredags. Vi hade slut på servetter medan deras bord hade två fulla 'askar' med servetter. Frågar om vi kunde få en då vi satt alldeles intill.

Får svaret "Gå och hämta vid bardisken...."

Diva.
Citera
2013-01-06, 17:14
Medlem
C.Kents avatar
Angående Ulf Adelsohn.

Åkte en gång med SJ. I vanlig ordning hade de fuckat up. Denna gång var tåget dubbelbokat vilket innebar att det redan fullsatta tåget hade ytterligare lika många resenärer som saknade sittplatser.

Vi fick helt enkelt sitta på golvet. En av dem som satt på golvet var Adelsohn. Vet inte om det var under tiden han var VD för SJ eller ej, men kul att se att han också tvingades utstå SJ:s inkompetens.

Edit: Säger visserligen inget om huruvida han är trevlig eller ej. Men han drog sig åtminstone inte för att sitta på golvet med pöbeln.
Senast redigerad av C.Kent 2013-01-06 kl. 17:26.
Citera
2013-01-06, 19:15
Medlem
Grabbarna i kent har alltid varit trevliga som fan och bjudit på öl de gånger jag träffat dom. Martin Sköld får betraktas som mest tillmötesgående. Filip och Fredrik är trevliga som så många andra skrivit, Filip var riktigt full då vi stod runt en flygel och sjöng popklassiker på efterfest i hotellfoajen.
Citera
2013-01-06, 19:36
Medlem
Tänkte ge en liten request på kändisar ja skulle vilja veta mer om!

Hört att robert gustavsson inte ska vara den trevligaste, någon som kan bekräfta? Hört diverse historier om honom som bekantas bekantas berättat typ,

Martin timell? Läste i tråden att han var en jobbig jävel, men fick höra att han var lite av en hustrumisshandlare också, stämmer det?
Ernst kirchsteiger? Världens goaste man, va finns det om honom? Han kan ju inte vara otrevlig någonstans.
Björn Gustavsson, Kan tänka mig att han fått lite för mycket luft.
Erik saade, verkar vara trevlig mot dem han måste vara trevlig mot dem andra är bara son luft för honom. Va vet ni?
Senast redigerad av Mansory 2013-01-06 kl. 19:56. Anledning: onödigt att skriva ett nytt när ja ändra i
Citera
2013-01-06, 20:03
Medlem
Infrastrukturs avatar
Citat:
Martin timell? Läste i tråden att han var en jobbig jävel, men fick höra att han var lite av en hustrumisshandlare också, stämmer det?

Har fått inside information av en bekant att hans fru blivit inlagd på sjukhus vid upprepande tillfällen med flertalet blåmärken och lättare skador. Martin Timell är ett jävla svin.
Citera
2013-01-06, 20:57
Medlem
AnonymOchHemligs avatar
Kändisar jag har träffat (alltså inte endast gått förbi på stan) och fått intryck av:

Sarah Dawn Finer - Jättetrevlig, varm, lite blåst
Martin Stenmarck - Hyggligt hälsande trots under stress
Hoffmaestro/Salong Betong folket - Galet sköna och gästvänliga
Jasmine Kara - Underbart snäll och omtänksam, rejält blåst
Andreas Lundstedt - Bitchig, feminim

det är dom jag kommer på för tillfället
Citera
2013-01-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdst

Björn Ferry - Lika galen och kul om han verkar, bjuder helt klart på sig själv.

Extremt enerverande person som ständigt ska påpeka hur galen och rolig han är. Sånt är enerverande. Sa jag enerverande?
Citera
2013-01-08, 00:27
Medlem
mentalmindfucks avatar
stefan sundström, johan johansson å bob hansson är mkt trevliga män.

har inte träffat honom själv, men känner flera som träffat michael palin å han är tydligen otroligt snäll, typen som kramar sina fans lixom
Citera
2013-01-08, 00:36
Medlem
Grodaifickans avatar
Jag hatar att erkänna det, men Håkan Hellström är en trevlig jävel.

Magic Johnson är trevlig också. Spelade 21:an med oss ungar i Globen när han var över och spelade i Sverige (jag vann).

Victoria Silvstedt var varken trevlig eller otrevlig, men det kändes som att jag var bara luft.

Reza Madadi är extremt trevlig.

EDIT: Kan lägga till de jag minns från min pappas lista från hans tid som taxichaufför.

Trevliga:
Peter Forsberg
Adam Alsing
Björn Borg

Otrevliga:
Annika Sörenstam
Stefan Edberg (Osäker på denna, finns en möjlighet att han var på trevliga-listan men har ett vagt minne av att jag fått berättat för mig att han är ett jävla arsel).
Senast redigerad av Grodaifickan 2013-01-08 kl. 00:53.
Citera
2013-01-08, 00:56
Medlem
Louise Hoffsten: Mycket sympatisk kvinna.

Martin & Anders Timell: Lika fjantiga och mediokra som dom framstår på teve och i radio.

Anders Limpar: Snäll.

Klas Ingesson: Mycket snäll.

Jonas Jerebko: Oftast helt ok. Större kropp än hjärna.

Martin Sköld (Kent-basist): Ödmjuk, lågmält social.

Michael Nylander: Helt ok - om han inte vore ultrasnål.

Chris Härenstam: Tröttsam Bror Duktig.

Bengt-Åke Gustafsson: Tråkig jävel.

Carolina Gynning: Ytlig (duh). Ser tio år äldre ut än vad hon är.

Carl Bildt: Presenterade sig för min fru, trots att de setts typ 20 ggr innan. Känns reko trots allt.

Magnus Hedman: Halvtaskigt ölsinne...
Citera
2013-01-08, 01:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaNilsson
Otrevlig:

Marie Serneholt:

Satt vid bordet bredvid på Flippin Burgers i Fredags. Vi hade slut på servetter medan deras bord hade två fulla 'askar' med servetter. Frågar om vi kunde få en då vi satt alldeles intill.

Får svaret "Gå och hämta vid bardisken...."

Diva.

Vilken otäck jävla typ hon verkar vara
Som tur är så går hennes "musikkarriär" uselt, rätt åt henne

Sveriges kanske TREVLIGASTE kändis kan dock vara Björn Skifs, har träffat karln några gånger och mitt minne av honom är att han är lugn och avslappnad, trevlig utan att överdriva och han tittar folk i ögonen när man pratar med honom, inga divafasoner alls.
Skifs är som man föreställer sig honom.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2013-01-08 kl. 01:08.
Citera
2013-01-08, 01:56
Medlem
Spackelackans avatar
Har bott granne med E-type och jag kan intyga att han är en riktigt trevlig herre när han inte är packad. Är han full så är han fortfarande trevlig och så, men han kan bli riktigt grisig till sättet. Har för mig att jag skrev tidigare i tråden om vad han gjorde med min stackars staty

En annan som jag av egen erfarenhet vet är riktigt trevlig är Peter Siepen. Inte världens stjärnskott alla gånger kanske, men en troligt skön, trevlig och rolig personlighet. Min fru tillhör samma shoppinggäng som honom och ni skulle bara veta vilka summor som den mannen spenderar bara på kläder. Att han sedan ser ut som en blinkfyr designad av Salvador Dalí när han svidat upp sig är en annan femma. Köpglädje och stilkänsla går dessvärre inte alltid hand i hand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in