2010-02-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingaling
Jag, min man och och min mamma gick förbi Göran Skytte och jag råkade fastna i hans handsfree som hängde och slängde. Allting lossnade och snäckan (eller vad det nu heter) rycktes ur hans öra och åkte ner på marken. Jag ( gravid i vecka 30) böjer mig ner och ger den till honom och innan jag hinner säga något så vrålar han "Ursäkta säger man!!!"

Jag bara tittar på honom och fattar ingenting, det var liksom inte mitt fel!
-Ja ursäkta säger man fattar du väl! -säger han igen.
Min mamma blir helt vansinnig och börjar skrika något i stil med att han ska vara tacksam, en höggravid kvinna plockade precis upp hans handsfree, han borde säga tack. Skytte fortsätter att gapa en massa på grötig skånska och det slutar med att min man hotar med att slå in skallen på honom . Det kändes an aning olustigt och jag minns inte hur det slutade men vi gick därifrån medan GS stod och vrålade något om hyfs och dåliga förebilder (vi hade vår dotter med oss). Först efteråt fick jag veta att det var Göran skytte, jag hade ingen aning om det ;-)

han tycker jag är ganska otrevlig.

Ni låter inte speciellt trevliga heller för den delen.
En klantig kvinna. Check
En hysterisk morsa. Check
Och en påtänd (?) make. Check

Gör ju inte saken bättre...
Citera
2010-02-24, 00:24
Medlem
Grievers avatar
Drottningen av dryghet: Unni Drougge.

http://lemur.klot.net/myspace/unni_drougge.jpg

Inte så konstigt kanske, hon är likadan i både böcker, blogg och diverse spalter hon skriver. Gör allt för att uppröra.

Hur som helst, jag jobbade på en kundtjänst för mobiltelefoni för tre-fyra år sen. Hon ringde in och skrek i luren. Hon hade blivit, citat, RÖVKNULLAD av säljaren. Jag försökte lugna henne men hon skrek och betedde sig allmänt orationellt. Jag ordnade upp det hela och så fort hon fått som hon ville lade hon på utan att ens säga tack eller hejdå.

Fullständigt vidrig människa.
Citera
2010-02-24, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
har inte träffat han ..me håller med...att han är patetisk f d...även om det handlar om en KISS-medlem..fan OZZY är ju mer cool än vad GS någonsin blir..

Det enda som står om denne fete 40-talist är hur många brudar han satt på och att han har foton på dem alla...

Han skröt om 3000

Lemmy kontrade med " 3000 ??? Det satte vi på vår första turné"
, så klockren kommentar....

GS och PS är bara giriga judar...numera..ok detta är vår 50elfte avskedsturné
En av mänga äckel-pedofiler i denna bransch !
Citera
2010-02-24, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Johannes Brost är ett PRAKTSVIN!!!!!! Jobbade som taxichaffis för flera år sen o fick det tvivelaktiga nöjet att köra Herr Brostjävladrankarsel en gång. Aldrig mer! Han är ett riktigt jävla svin!
Håller med till 100 % !
Citera
2010-02-24, 17:12
Medlem
sphinxen_111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Håller med till 100 % !

Skulle vara kul att höra hur herr Brost är. Vad gör han som är så otrevligt? vad säger han osv osv?
Citera
2010-02-24, 17:59
Medlem
mugglers avatar
Den folkkäre artisten Thomas Ledin jagade bäver så inihelvete på sina turnéer förr om åren. So be it, men en månad senare ser jag honom sitta i en TV-soffa och bedyra sin kärlek till sin fru.
Om han är otrevlig? vet inte, men det där var åtminstone ett väldans otrevligt och skenheligt beteende.

Aftonbladets krönikör/bloggare Fotollsbrun a.k.a. Malin Wollin är däremot ett riktigt vidrigt as. Fy fan.
Citera
2010-02-25, 01:48
Medlem
Våffelnylles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexMurderArt
Tito Beltran är en psykopat som blir flyförbannad om man inte ser hans fruktansvärda övergrepp från hans synvinkel.

Det är en riktigt farlig människa och då menar jag inte att han skulle haft en chans mot ex mig. Men han väljer sina offer utifrån omständigheterna och är rätt bra på manipulera folk. Som jag bygger på att det ändå inte är fler som anmält honom tidigare.
Mjo, känns som man lika gärna borde göra sig av med "människor" som honom på ett eller annat sätt, så har man ett problem mindre ur världen. Känns som om vissa, som han, bara är förlorade redan från födseln, det är (och har alltid varit) fysiologiskt omöjligt för honom att känna empati. Nu har jag inte den blekaste aning vilken uppväxt han har haft, men detta är bara ett reflexsvar, så...
Senast redigerad av Våffelnylle 2010-02-25 kl. 01:52.
Citera
2010-02-25, 01:58
Medlem
Våffelnylles avatar
För att faktiskt komma till ämnet, så har jag faktiskt aldrig träffat någon egentligen kändis, utom en av Sveriges kanske ledande jazzmusiker. Och han var faktiskt riktigt chill, vilket betyder att detta inlägg inte passar in i tråden.
Citera
2010-02-25, 05:38
Medlem
Odhags avatar
Ola Salo måste vara den vidrigaste personlighet jag någonsin sett på teve. Det är inget han säger, men hans sätt.. Obehag, obehag.
Citera
2010-02-25, 06:08
Medlem
Anders Timell är obehaglig, hal på nåt sätt.
Citera
2010-03-10, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
lär ha varit en av historiens trevl prickar, när han va privat.

För att?
Citera
2010-03-10, 17:50
Medlem
trofs avatar
Lasse Åberg är en riktigt kul prick. Träffade honom på hans museum en gång, först satt han i kassan och välkomnade alla och sen träffade jag honom på cafeét på baksidan där han stod och såg ut över ängen. Då kunde jag inte låta bli att fråga:

- Jobbar du överallt här eller?

Han svarade snabbt

- Jo, man tjänar ju inte så bra i den här branchen så jag brukar hjälpa till med att plocka upp sånna här lappar...

Och så plockade han upp skräp från marken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in