2010-11-01, 16:45
Medlem
Likwits avatar
Regina Lund var genom snäll, ville gärna stå och snacka skit.
Markolio var med genom snäll delade med mig av klubbtips och snacka om hur drygt sthlm var.

Synthsnubben i Radiodept kan vara en av dom finaste människorna jag träffat, första gången bjöd han på bärs andra gången satte han upp min vän på listan för att stället var utsålt och hon ville köpa en biljett. (han stod utanför och rökte)

Vice presidenten i Barecelona var rätt kul, jag vägrade tro på att det var han innan han tog fram typ 1000 visitkort. Han skrattade dock gott och skojade med mig.

Den legendariska Göteborgs rapparen Gubb däremot ojoj, alltid när man springer på han så är han redo för ett gött snack. Mycket hyvens och soft.

Ska se vad jag mer kommer på antagligen en hel del dj´s mer musiker men dom flesta kändisarna jag träffat har varit riktigt trevliga och down to earth.
Citera
2010-11-01, 16:50
Bannlyst
Min fader träffade Adriano när han då spelade i Inter, dom var på försäsongsturné i Brasilien och på kvällen hamnade min far och Adde på hotellets bar. Han var väldigt trevlig och bjöd min far på det ena och de andra från baren.

Fast nu kanske vi inte snackade om utländska kändisar, men då tar tar Rolf Lassgård!

Var bästa kompis med hans son från dagis till .. sjunde klass tror jag det var, så har spenderat väldigt mycket tid hos Rolf. Det är en riktigt trevlig kille, har inget ont alls att säga om honom.
Senast redigerad av jewftw 2010-11-01 kl. 16:52.
Citera
2010-11-01, 17:51
Medlem
herredjvlars avatar
Trevliga:
Ingvar Oldsberg
Örjan Glans
Lena Nyman
Svenne Hedlund

Otrevliga
Fredrik Malm (träffade honom i en bar, sjukt otrevlig)
Claudia Galli (träffa henne när hon jobbade i bar, ingen större stress som kunde göra henne sur heller)

Intressant sammanträffande med baren där dock var de ej samma bar
Citera
2010-11-01, 18:44
Medlem
Cole Mohr. Han om någon behöver komma ner till jorden igen.
Citera
2010-11-01, 19:20
Medlem
fondezs avatar
Tommy Körberg, Per Morberg och Kjell Bergqvist är sköna lirare, alla är riktiga douchebags och är bra polare med varandra
Citera
2010-11-01, 19:20
Medlem
OskarLingons avatar
Hans Fahlén. Förbannat dryg
Citera
2010-11-01, 19:59
Medlem
nostashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Ovanstående: skulle säga att bingo rimér är en mycket trevlig och sympatisk person, ivf i vardagen.

En otrevlig jävel är Rickard Olsson, riktigt vidrig människa.

Tvärtom ! Jag hade ett långt samtal med honom han är riktigt trevlig och öppen. Han använder sig dock av ironi och sarkasm vilket kan vara lite svårt att tolka.
Citera
2010-11-02, 00:34
Medlem
herpesvårtas avatar
Bingo - Supertrevlig, hyperstisig och förvånansvärt ödmjuk, Petra Mede - Väldigt trevlig, ganska förvirrad men rätt okomplicerad, Katrin fd Shulman - trevlig men med en viss dryg attityd, Lars Wallin - Rätt snorkig och ger en en viss hint av mindervärdeskomplex, Mackan Edlund - Precis som på teve! Gynning - Läskig blick och ger ett allmänt snorkigt intryck, Andreas Carlsson - Drygast of them all, okej han är välkänd men ett leende skadar inte.. well det är de jag kommer på nu.
Senast redigerad av herpesvårta 2010-11-02 kl. 00:37.
Citera
2010-11-02, 02:02
Medlem
jr.ewings avatar
Martin dahlin är oerhört dryg för att vara en c-kändis.suckar högt,skäller ut folk för det minsta,och babblar i mobilen som om han utrikesminister bildt.
Jag skulle ta samma flyg ifrån bromma flygplats och den här åsnan insisterade på att få checka in på vip även när det rörde sig om en kö på max 20personer i ett trafikflyg ifrån sthlm till malmö
Citera
2010-11-02, 10:21
Medlem
Grabbarna från Danko jones är supertrevliga, 2/4 av cKy är också snälla, Promoe är sjukt lugnt och cool, åker från sin byhåla till Malmö för att jag ville ha en skiva. Maskinen tackar inte nej till dans så det gillar vi!

Otrevligaste jag mött är nog Zlatan, piss attityd :/
Citera
2010-11-02, 14:28
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silfverstrand
Bert Karlsson har jag träffat på en Talangjakt. Han skojade friskt och var jättetrevlig! Men kan tänka mig att han kan brusa upp om det inte blir som han vill

bert är en skön och burdus typ. träffade han för längesedan på den tiden han ägde skara sommarland. han stod där inne i arbetarkläder och sopade marken och pratade och skojade med mig och morsan
Citera
2010-11-02, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Portia
Tomas Di Leva, är den absolut otrevligaste kändis jag träffat och det har han varit alla gånger jag träffat honom. När jag tänker efter så är han nog den otrevligaste människa jag någonsin mött!
Däremot var han väldigt trevlig mot min dåvarande sambo som sjöng i ett band han gillade.

Zinat ??????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in