2009-03-15, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Observera ordet känner! De flesta är trevliga när man känner dem dock hör Carola till kategorin människor som är otrevlig mot dem hon inte känner....

Knappast lögn och bullshit m.a.o!

Jag skulle säkert vilja lära känna en människa som är otrevlig.
Citera
2009-03-15, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Jag skulle säkert vilja lära känna en människa som är otrevlig.

Ja hehe du gör ju det....
Citera
2009-03-16, 00:00
Medlem
berlinlondons avatar
2005 traffade jag Alica Cooper. Det var faktiskt pa Regents street i London centrum... ^^ ganska ballt.
Citera
2009-03-16, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Ja hehe du gör ju det....

Absolut inte.
Citera
2009-03-16, 02:03
Awaiting Email Confirmation
Dr Alban är jävligt otrevlig och arrogant mot personer han inte tror sig kunna ha nytta av. Dock väldigt smörande och rolig mot "oss andra".

Det finns ingen som pratar med sådan brutal volym som Doktorn.

Även välkänt att han knullar brudar varje gång han är ute i världen och spelar. Sjukt nog har han väldigt mycket spelningar fortfarande. Han har t.e.x. brudar i olika länder som alltid ansluter när han kommer dit.

Fru och barn hemma i Sverige.
Citera
2009-03-16, 03:52
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon
2005 traffade jag Alica Cooper. Det var faktiskt pa Regents street i London centrum... ^^ ganska ballt.

Fy helvete vad ointressant då. Varför postar du det här? Det finns säkert nån "jag mötte lassie" tråd för såna som dig.
Citera
2009-03-16, 04:10
Medlem
Bolides avatar
Åh, det finns en uppsjö av mindre behagliga svenska kändisar. På rak arm skulle jag vilja nämna krögaren Carl Jan Granqvist som är plågsamt pretentiös och nedlåtande mot sin personal. Det är en gåta för mig hur han lyckats få så stort utrymme i svensk media. Han önskar inget hellre än att anses som överklass och umgås med gräddan av svenskt närlingsliv och adel. Denna bisexuella man är välkänd för att roa sig med både män och kvinnor. Jag finner honom tämligen pateisk.
Citera
2009-03-16, 08:06
Medlem
smygolfs avatar
Då jag känner den ena ägaren av KB i Malmö så har jag fått berättat lite roliga anektdoter av allehanda kändisar.
Dom flesta har uppblåsta egon men många är ganska trevliga, Lemmy toppar den listan men är du dryg då får du svar på tal.

Just D är väl dom som toppade idiotligan enligt han, kom med en massa löjliga krav plus att det skulle vara Cash betalning, så skedde i form av 20 lappar i svarta sopsäckar !!
Citera
2009-03-16, 11:23
Medlem
Moralists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smygolf
Då jag känner den ena ägaren av KB i Malmö så har jag fått berättat lite roliga anektdoter av allehanda kändisar.
Dom flesta har uppblåsta egon men många är ganska trevliga, Lemmy toppar den listan men är du dryg då får du svar på tal.

Just D är väl dom som toppade idiotligan enligt han, kom med en massa löjliga krav plus att det skulle vara Cash betalning, så skedde i form av 20 lappar i svarta sopsäckar !!

Tycker iofs att det var humor
Citera
2009-03-16, 14:36
Bannlyst
Börje Salming var inte speciellt trevlig mot oss ungar när jag gick på hockeyskola i slutet av 1970-talet, han skulle ägna sig åt oss ungar på ispassen men sket fullständigt i oss han sa inte ett ord utan åkte omkring själv och sköt på mål istället.

Björn Borg var inte heller speciellt trevlig heller i Fiskebäckskil på 70-talet han låtsades som om vi ungar var luft, han tittade inte ens på oss, vi hade stått med autografblock och väntat tills träningen var slut men han sket fullständigt i oss 6 ungar.
Citera
2009-03-16, 16:15
Bannlyst
Att ignorera folk som pressar sig på en när man är ute på stan eller folk som ska ha uppmärksamhet och autografer tycker jag knappt klassar en som "obehaglig" eller "otrevlig". Skulle ja va känd skulle ja ignorera folk som inte visste gränserna också
Citera
2009-03-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon
Han spottade mot min far för ett bra tag sedan i Göteborg utan någon speciell anledning, nog bara för att han hade konsert och kunde göra vad han ville. Han var fotograf och fick en grym bild med spottloskan flygandes mot kameran. Dagen efter stod det i tidningen: "Göteborgspostens fotograf bespottad". Fast och andra sidan så kastade han ut ett plektrum åt min syster på Peace & Love så vet inte hur han är, nog mest speciell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in