Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Det finns en annan tråd men den var låst, stäm mig.
Vilka kändisar som ni träffat är otrevliga eller obehagliga att ha att göra med? Vilka har behandlat er illa och vilka får ni bara otrevliga vibbar av?
Största svinet jag träffat är utan tvekan Gene Simmons. Jag var på Dave Navarros TV-show där han var gäst, och jag stod i baren och rökte (stort ställe är det också, Dragonfly på Sunset, minst 3-4 rum). Han kommer fram från långt åt helvete på andra sidan baren och ber mig släcka min cigg för att röken stör honom! Jag trodde att han skämtade, primadonna räcker knappt för att beskriva honom.
Bam Margera är ett jävla otrevligt fyllo som inte är kul att ha att göra med. Känns som att han försöker göra en grej av hur otrevlig han kan vara.
George Lynch är otroligt jävla självgod. Ett enormt ego och en usel gitarrist är han också. Hoppas han kraschar sin lilla vespa och dör.
Zakk Wylde kan vara extremt otrevlig när han är på fel humör. Men jag ska ge honom en chans då han kan vara världens trevligaste och sympatiska människa när han vill, plus att han är väldigt sjuk just nu.
Kerry King är ett svin. Jag bad honom om en autograf till en kompis när jag stötte på honom, och han svarade genom att räcka upp långfingret i ansiktet på mig.
Tommy Lee är otrevlig och skiter verkligen i en, men han har nån slags barnslig aura som gör att man har överseende med det på nåt sätt.
Josh Todd från Buckcherry är ett svin.
En relativt okänd människa men EXTREMT otrevlig... Matt Zane från gamla numetal-bandet Society 1. Jag AVSKYR den mannen. Världens bittraste självupptagna rövhål. Kan endast prata om sig själv under alla omständigheter, har aldrig under alla gånger jag träffat honom (han är min ex-flickväns chef) ens frågat hur läget är. Tror att han vet allt om allt och älskar att höra sin egen röst.
Obehagliga "kändisar":
London LeGrand från Brides Of Destruction (Nikki Sixx gamla band). Extremt flummig, man fattar inte ett jävla ord av vad han säger, totalt utspacead. Träffade honom senast med min flickvän och han försökte stöta på henne mitt framför ögonen på mig. Så konstig att jag undrar om han är sinnessjuk eller bara hög på syra.
Jeff Young (Megadeth). Flummig och självupptagen utan att vara otrevlig. Säger helt konstiga saker och har ingen direkt social kompetens och jag vill bara vara långt borta från honom.
Kommer inte på fler nu.
Berätta om era möten nu.
Lasse Berghagen om låtsas vara så "ylle", ni skulle bara veta!
Jonas Gardell.......sett hans manér i Stockholm. Fult.
Marc Leewengood kan vara riktigt otrevlig.
Björn Skifts likaså.
Hon - Kaspersen som är dotter till Lil-Babs vilket jag dock bara hört.
Finns flera.................
En som jag däremot trodde var en diva men är ju jätterar är Charlotte Perelli.
Caroline Gynning är inte så snäll och "låtsascool" då strålkastarna stängt och kan stå och tala skit om andra och tänker inte på att andra hör det.
Janne Malmsjö..................Surpuppa!
Runar Sörgaard är svinigt dum mot vissa...........och hur han ljuger.
Drottning Silvia skall vara en riktig "bitch" i vissa sammanhang!