2009-03-24, 03:03
Medlem
Per Svartvadet är en riktig gris, han framställs alltid som en riktig helyllekille i lokaltidningen men träffar man honom på krogen en lördagskväll så tvekar han inte att stöta in i en och knuffas och bete sig allmänt grisigt. Fortsatt på hockeyspåret, drog el i jobbet i Niklas Sundströms husbygge, varje gång han kom förbi så betedde han sig som en dryg jävel och trodde sig veta mer om byggarbete än oss korkade arbetare.
David Vincent från Morbid Angel (mer väntat kanske) betedde sig riktigt arrogant då jag försökte snacka med honom efter en spelning, visade helt öppet att han inte ville prata med en överhuvudtaget.
Senast redigerad av kortnamn 2009-03-24 kl. 03:45.
Citera
2009-03-24, 03:47
Medlem
Ganjazs avatar
Haha, har aldrig träffat någon otrevlig kändis...

Men jag vet att Leif GW Persson är trevlig och drar sig inte för att berätta fräckisar
Citera
2009-03-24, 05:07
Medlem
526s avatar
Hmm. . mycket otrevligheter här.
Vad räknas egentligen som otrevligt? Räcker det med att någon inte bryr sig tillräckligt om era ointressanta kommentarer för att bli stämplad som dryg och divig?
Själv är jag oftast rätt dryg och gåpåig mot offentliga individer, de tycker nog 526 är en diva. Vilket är helt korrekt uppfattat.
Citera
2009-03-24, 05:26
Medlem
Bolides avatar
Prinsessan Lilian är inte känd för att vara obehaglig eller direkt otrevlig. Däremot är hon tämligen välkänd för att inte återlämna exlusiva smycken hon får låna från vissa formgivare och butiker. Jag hoppas ni har förståelse för att jag inte vill nämna några namn för att inte röja min källa.
Citera
2009-03-24, 05:29
Medlem
Intersport.
Citera
2009-03-24, 12:27
Medlem
flipsters avatar
Skådespelaren och tv-kocken Per Morberg http://stonie.files.wordpress.com/2007/09/per.jpg har jag träffat på via jobbet när jag arbetade på resebyrå. Han var riktigt dryg och otrevlig mot mig och mina kollegor och vi önskade innerligen att vi skulle slippa att ha med honom att göra fler gånger (en önskan som inte slog in - 4 ggr var vi tvunga att stå ut med hans skitbeteende).
Citera
2009-03-24, 14:31
Medlem
Bolides avatar
^
Det är också min uppfattning om Per Moberg. Han var dryg redan för flera år sedan då jag vill erinra mig om att att han arbetade som b-skådis.

Jag är för övrigt förvånad över att ingen i tråden nämnt Martin Timell. En helylle kille i rutan som utnaför kameran är allt annat än ödmjuk.
Citera
2009-03-24, 14:44
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
^
Det är också min uppfattning om Per Moberg. Han var dryg redan för flera år sedan då jag vill erinra mig om att att han arbetade som b-skådis.

Jag är för övrigt förvånad över att ingen i tråden nämnt Martin Timell. En helylle kille i rutan som utnaför kameran är allt annat än ödmjuk.

Morberg-incidenten hände något år efter att Rederiet slutat gå.

Martin Timells gapiga lillebror Anders är som sin bror, icke så trevlig irl. En kille jag var ihop med för många år jobbade med Anders. De var rätt många på det stället som lackade på honom och hans oschysta beteende.
Citera
2009-03-24, 14:49
Medlem
Bolides avatar
^
Jag är inte det minsta förvånad.
Citera
2009-03-24, 19:49
Medlem
Avernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Du går inte i högstadiet utan i sista året i gymnasiet, va?
Jo det gör du naturligtvis.
Frågan är om det är sär-gymnasiet då eller?

Ja "naturligtvis" går jag sista året i gymnasiet, och det är inget sär-gymnasium om du tror det. Säkerhetsgymnasiet om du vill ha det bekräftat.
Citera
2009-03-24, 20:07
Medlem
MrsHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Morberg-incidenten hände något år efter att Rederiet slutat gå.

Martin Timells gapiga lillebror Anders är som sin bror, icke så trevlig irl. En kille jag var ihop med för många år jobbade med Anders. De var rätt många på det stället som lackade på honom och hans oschysta beteende.

Oh yes...Martin Timell är en riktigt otrevlig människa.
En annan är Dr Alban...
Josefine Crafford är också riktigt kall och otrevlig.
Citera
2009-03-24, 20:41
Medlem
PiLLerILLers avatar
Gert Fylking är en självgod och uppblåst röv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in