2009-09-16, 16:26
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Värst: Flavio Briatore, distanslös idiot som jag inte ens skulle pissa i munnen om hans tänder brann.

Jag känner mig lite skamset skadeglad över att idioten Briatore fått sparken från Renaults F1 team med omedelbar verkan.
Citera
2009-09-16, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskyTangoFoxtrot
Läskig kille. Det var för 7-8 år sedan på Tranan. Jag hade beställt bord för 6 personer kl 20. Kl 20.10 kom jag dig med ytterligare 3 personer. De övriga 2 var sena. AT tog tre bord och slog ihop till ett. Vi beställde middag och allt verkade vara OK. Ca 20.30 frågar AT om de övriga personerna var på väg eftersom han ville ta ett av våra små bord ifrån oss. Vi ringde våra kamrater och de påstod att de var på väg så vi bad AT att få behålla bordet vilket vi fick. AT försvann men kom sen tillbaka var femte minut och frågade om bordet. Till slut sa han: "Det är några skitsnygga tjejer som väntar på bord och jag vill gärna placera dem med er". Eftersom vi hade väntat en timme på våra föresenade kompisar och själva hade dragit i oss lite alkohol så sa vi att "visst, låt dem sitta här". Fram kommer AT med 2 fläskiga tanter i 60-årsåldern som sätter sig bredvid oss. Jag gick på toaletten och fick syn på AT. "Jaha, det var ena 'skitsnygga tjejer' vi fick till bordet. Du lovar runt men håller tunt du Anders", sa jag lite skämtsamt. AT freakade ut totalt och skrek åt mig att jag borde skämmas att komma försent till en restaurang och att mina kompisar inte ens beställde middag. Han var så jävla i spinn att jag trodde han skulle klippa till mig. Jag blev helt paff över hans våldsamma reaktion och gick tillbaka till mitt bord. AT måste sedan ha gett servitriserna order att sluta servera oss. Det enda som hände var att de kom förbi och ställde fram karaffer med vatten men de vägrade att ta beställningar!

Jag kan förstå att AT blev sur över att jag var sen (10 minuter tycker jag dock är inom felmarginalen) och att mina kompisar var ännu senare. Men att få ett sånt vansinnesutbrott? Helläskig. De som har sett AT in action som gäst på restauranger förstår nog vad jag menar. Han verkar helt obalanserad och besatt av att få uppmärksamhet. Helt klart borderline.

Om det finns några domar på AT i drog- eller misshandelsrelaterade fall skulle jag inte bli förvånad.

Båda bröderna Timell är extremt otrevliga och dryga.
Citera
2009-10-16, 21:59
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Båda bröderna Timell är extremt otrevliga och dryga.

En kompis till mig jobbade på TV4 för några år sedan och sa angående MT att så fort kameran var där, kopplade han på sammetsrösten och ett stort leende. När kamerorna var väck blev han grinig och väldigt otrevlig.
Citera
2009-10-16, 23:13
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parabellum08

Martin Timell misshandlar hus i TV och folk på fritiden. Fan vad karl'n är aggressiv och kaxig när han har några groggar i innanför västen. Jag har sett fanskapet i Stockholms skärgård några gånger.

Kul med Timell för det där svineriet i skärgården har jag fått bekräftat av en nära vän.. Alltid fullast på midsommar.
Citera
2009-10-17, 02:33
Medlem
gottmospahedens avatar
Inte direkt otrevliga.. men gav mig dåliga vibbar!

Tyvärr så är min kändiskontakt rätt så tråkig, har bara träffat två st riktiga kändisar..

Peter Siepen
Har träffat denne herre två gånger (båda gångerna i anslutning till Kust-kust tåget ifrån Göteborg).Inte riktigt otrevlig, utan gav mig bara dåliga vibbar helt enkelt, alla kan ha en dålig dag. Finns väl ingen anledning att dra upp vad han gjorde/sa vid tillfällena!

Janne Josefsson
Janne Josefsson har jag "träffat" då jag var statist i Debatt, räckte upp handen i cirka 15 minuter, innan han ser mig i ögonen,
spänner dessa mot mig snabbt på något konstigt sätt, för att senare kolla på en blond tjej igen. Då bestämde jag mig för att ta ner handen . Han var ju inte heller direkt otrevlig, får bara dåliga vibbar.

Helvete vad tråkig jag är. Jag måste träffa fler kändisar!
Citera
2009-10-17, 03:22
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Kul med Timell för det där svineriet i skärgården har jag fått bekräftat av en nära vän.. Alltid fullast på midsommar.

Hehe, tror vi känner samma person
Citera
2009-10-17, 08:14
Medlem
Min polare satt på en pub en gång här i Helsingborg, så var Björn Gustavsson också där. Så frågade min kompis:
- Vad dricker du?
- Vatten
- Haha, fan vad tråkigt. Varför då?
- Men kan du vara tyst eller? Jag orkar inte prata just nu

Har aldrig skrattat åt Björn innan, men när jag hörde det så skrattade jag jättemkt. Hahaha
Citera
2009-10-17, 08:42
Medlem
Pallevantes avatar
Många här verkar förväxla otrevligheter med önskan att ha ett privatliv. Jag menar vafan, Siepen sänder ut dåliga vibbar på tåget och Björn Gustavsson vill inte prata med alla som vill prata med honom. Ibland kan man bara vilja vara själv.
Citera
2009-10-17, 09:36
Medlem
Slashcares avatar
Nour "Bitterfittan" El-Refai, Petra Mede och Carolina af Ugglas är väll inga favoriter.
Citera
2009-10-17, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Nour "Bitterfittan" El-Refai, Petra Mede och Carolina af Ugglas är väll inga favoriter.

För dom har du träffat eller ?

Nour är hur trevlig som helst, dock väldigt alternativ.

Petra Mede är inte alls som hon är på scen, hon är lugn och sansad.

Ugglas kan jag inte uttala mig om.
Citera
2009-10-17, 12:47
Medlem
Slipknotjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
Otrevliga: Nordman bor i tösens lilla byhåla, och därifrån har man ju hört en del roliga historier om typen.
Berätta gärna någon av historierna.
Citera
2009-10-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Utveckla gärna. Jag har jobbat med honom och tycker precis tvärt om.

Träffade Ulf när jag låg inne. Gav ett mycket trevligt, stabilt och ödmjukt intryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in