2009-02-14, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
I mitt jobb så har man träffat på en hel del olika kändisar. A-kändisar, B-kändisar och C-kändisar.

George Scott: Kanske en av de dummaste människorna i Sverige. Man får förklara saker och ting för honom kanske 10 gånger innan han eventuellt fattar. Kan helt plötsligt börja prata om helt ovidkommande saker. Ungefär som en efterbliven.
l.

Intressant med Scott. Efter att ha småsovit framför Let´s dance några kvällar började jag så smått undra om Scott inte är rejält punshig. Blev han illa åtgången i ringen, vill minnas att han hade glaskäke. Hursomhelst verkar han vara fantastiskt korkad och otrevlig.
Citera
2009-02-14, 19:11
Bannlyst
App App App

Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Har en nära släkting som rest med en av Göta kanalbolagets båtar mellan Göteborg och Stockholm när Ernst-Hugo och hans hustru var med på resan. Min släkting var tidigare inte förtjust i Ernst-Hugo men ändrade uppfattning under resan. Han var tydligen mycket trevlig att umgås och samtala med.

Nej du, det var otrevliga typer vi skulle avhandla här...
Citera
2009-02-14, 22:59
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag var backstage på allsång på skansen när jag var liten (så pass liten att det var Lasse Berghagen som hade det, inte Bosse Larsson och innan Anders Lundin fick göra annat än barn television, alltså det enda karln är bra på.).

Lasse är en riktig surpuppa kan jag berätta. Jag som typ 9-10-åring ville ju bara ha en autograf och sur-Lasse skriker höglljutt och undrar vem det var som släppte in lilleputten typ. Jaja... Jag fick Victoria Tolstoy's autograf och en puss av Gill Johnsson. Jag tvättade inte min kind på en vecka.
Citera
2009-02-15, 01:09
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Nej du, det var otrevliga typer vi skulle avhandla här...

Men det var ju ett svar på ett inlägg från en som tyckte han var otrevlig.....
Citera
2009-02-15, 01:50
Medlem
Headcharges avatar
Jag träffade Kihlen utomlands och han var riktigt praktfull, otroligt nonchalant och verkade ha en ständig vilja att stå över alla i sin närhet. Inte undra på att Maggio blev less och särade på benen för någon annan.
Citera
2009-02-15, 02:32
Medlem
tyuiops avatar
Linda Skugge har kommit och handlat i butiken jag jobbade i förut. Kanske inte genomvidrig men sa knappt hej och tittade konstigt på en. Andra kunder var bland andra Magdalena Graaf och Noreen 21:30 (vad hon nu heter) och var båda genomtrevliga, särskilt den sistnämnda som betedde sig som om man vore gamla polare. Inga megakändisar direkt, men ändå.

Och just fan, Carolina Gynning är en otrevlig jävla fitta har jag hört av en kompis som sminkat henne men som trots det fortsätter att avguda henne
Citera
2009-02-15, 19:51
Medlem
Ace77s avatar
En av dom otrevligast jag träffat måste vara David Carradine på en Sci fi mässa i malmö. Fullare än annandag jul sprang han rakt in i min då gravida flickvän så hon nästan ramlade omkull. Han mumlade nåt om "stupid......" innan han plöjde vidare genom mäss besökarna.
En riktigt trevlig "kändis" är snubben som äger bilmärket Honda i Japan (vet tyvärr inte vad han heter).
Träffade honom via mitt jobb i Hondas bilimport i Malmö hamn när han var på besök där.
Citera
2009-02-15, 21:37
Medlem
Vet man inte vad dem heter tror jag att de är rätt diskade från den här tråden. Eller vad tror du?
Citera
2009-02-16, 00:03
Bannlyst
Ja - äntligen!!!!!!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Jag var backstage på allsång på skansen när jag var liten (så pass liten att det var Lasse Berghagen som hade det, inte Bosse Larsson och innan Anders Lundin fick göra annat än barn television, alltså det enda karln är bra på.).

Lasse är en riktig surpuppa kan jag berätta. Jag som typ 9-10-åring ville ju bara ha en autograf och sur-Lasse skriker höglljutt och undrar vem det var som släppte in lilleputten typ. Jaja... Jag fick Victoria Tolstoy's autograf och en puss av Gill Johnsson. Jag tvättade inte min kind på en vecka.

Vågar någon skriva sanningen om Lasse Berghagen!!!!!!!!!!!! Han som själv skapat sin egen myt om hur snäll han är. Folk skulle bara veta!!!!!!!!!!!
Vågar ta mig tusan inte skriva mer om honom för då blir man väl stämd MEN han är inte alls den han utger sig för att vara. Han är en riktig "skitstövel"!!!!!!!!!!
finns nog några som jobbat eller jobbar på hotel utanför Stockholm eller på hotellens krogar/restauranger utanför Stockholm som skulle kunna berätta vad denne "svärmorsdröm" har för sig medan frugan varit hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJ - en elak och XXX person detta!!!!!!!!
Citera
2009-02-16, 03:45
Medlem
GallaN666s avatar
pernilla wahlgren kan äta skit...

träffa henne i spanien typ -04 eller -05... och hon var otroligt självupptagen och fick spel så fort ungarna på hotellet stänkte lite för mycket i poolen , vilket dom enligt mig inte gjorde utan bara va helt vanliga kids som hade skoj.

i vilket fall så skapade hela situationen en jäkligt äcklig smak i min mun.

Fuck henne.
Citera
2009-02-16, 08:23
Bannlyst
Håller med

Citat:
Ursprungligen postat av GallaN666
pernilla wahlgren kan äta skit...

träffa henne i spanien typ -04 eller -05... och hon var otroligt självupptagen och fick spel så fort ungarna på hotellet stänkte lite för mycket i poolen , vilket dom enligt mig inte gjorde utan bara va helt vanliga kids som hade skoj.

i vilket fall så skapade hela situationen en jäkligt äcklig smak i min mun.

Fuck henne.
Tycker hon verkar vara en omogen, egocentrisk och väldigt VÄLDIGT osympatisk människa
Citera
2009-02-16, 08:29
Medlem
Richard herrey

Richard herrey Är den drygaste och suraste jag har träffat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in