Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Jag var backstage på allsång på skansen när jag var liten (så pass liten att det var Lasse Berghagen som hade det, inte Bosse Larsson och innan Anders Lundin fick göra annat än barn television, alltså det enda karln är bra på.).
Lasse är en riktig surpuppa kan jag berätta. Jag som typ 9-10-åring ville ju bara ha en autograf och sur-Lasse skriker höglljutt och undrar vem det var som släppte in lilleputten typ. Jaja... Jag fick Victoria Tolstoy's autograf och en puss av Gill Johnsson. Jag tvättade inte min kind på en vecka.

Vågar någon skriva sanningen om Lasse Berghagen!!!!!!!!!!!! Han som själv skapat sin egen myt om hur snäll han är. Folk skulle bara veta!!!!!!!!!!!
Vågar ta mig tusan inte skriva mer om honom för då blir man väl stämd MEN han är inte alls den han utger sig för att vara. Han är en riktig "skitstövel"!!!!!!!!!!
finns nog några som jobbat eller jobbar på hotel utanför Stockholm eller på hotellens krogar/restauranger utanför Stockholm som skulle kunna berätta vad denne "svärmorsdröm" har för sig medan frugan varit hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJ - en elak och XXX person detta!!!!!!!!