2005-04-12, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakburken
Pm till mig och det omedelbums!!!!

För övrigt kan ni ju slå på Runkar på www.hitta.se och se hos vem ni hamnar!
Citera
2005-04-12, 16:23
Medlem
Goatbreaders avatar
Mina erfarenheter av kändisar:

Magnus Uggla: Riktigt förbannat trevlig. Visst, han har humör, men väldigt reko.

Carl Bildt: Sympatisk och trevlig.

Jonas Gardell: Hör och häpna, men den gången jag träffade honom så var han trevlig och pratsam (han vallade sin son Amos).

Lill-Babs: Sympatisk, pratsam och mycket glad.

Kristian Luuk: Eh, inga bra erfarenheter av den mannen. Gör sig bättre i TV.

Patrik Sjöberg: Trevlig och inte alls divig. Rakt på sak, men förbannat skön person.

Sven Nylander: IDIOT. Låter så jäkla trevlig och snäll, men är riktigt otrevlig och dryg.

Ingvar Oldsberg: Trevlig OCH törstig.

Harryson Ford: Grymt trevlig och med fötterna på jorden.

Nja, jag har mest positiva erfarenheter av kändisar tror jag. Jag utmanar å andra sidan inte ödet genom att hoppa på dem på stan eller när man själv inte skulle vilja bli störd.
Citera
2005-04-12, 16:42
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatbreader

Ingvar Oldsberg: Trevlig OCH törstig.

Honom glömde jag, kan bara hålla med - trevlig och törstig och MYCKET SVÅRVÄCKT!!!!!
Citera
2005-04-12, 17:03
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatbreader
Jonas Gardell: Hör och häpna, men den gången jag träffade honom så var han trevlig och pratsam (han vallade sin son Amos).

Jonas går bort för min del. Jag stötte ihop med honom i cykelförrådet (vi bodde grannar vill ni ta på mig..) och blev skitskraj eftersom jag trodde han skulle börja flaxa sådär okontrollerat med armarna och börja låta sådär konstigt som han brukar göra på TV. Dock har jag inget kvalitativt att tillföra JG-debatten.
Citera
2005-04-12, 17:15
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Martin Timell har bara nämnts en gång. Hur ligger det till med honom egentligen? Har hört av flera att han skall vara ett osympatiskt as. Dessutom våldsam på ett mindre trevligt sätt...

Jag såg honom stå och skrika åt ett gråtande barn (hans eget?) en gång.
Citera
2005-04-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jan Nyman (spelade piketpolis i Goltuppen bla) var väldigt trevlig.

Jag är nära vän med hans dotter och karln är sjuk i huvudet.
Citera
2005-04-12, 18:30
Medlem
yendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
rikard wolff verkar snäll,han har iallafall svarat på ett mail jag skickade där jag ville ha honom som handledare i ett projekt..

Han är snäll. Dessutom är han riktigt len i truten.
Citera
2005-04-12, 18:39
Medlem
Analpsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yendor
Han är snäll. Dessutom är han riktigt len i truten.
Du menar att han är bra på att suga?
Citera
2005-04-12, 19:18
Medlem
skickahit10s avatar
Mitt bidrag... :P

En sammanfattning av vad jag hört från familj/vänner och själv upplevt.

---

Promoe (killen i Looptroop med långa skägget): Schysst

Dr. Alban: dryg och tokdivig

Carlos Rojas Beskow (killen som skriver kolumner i Metro och startat tidningen Gringo): Schysst (även om jag står långt från hans åsikter)

Mikael Persbrandt: Dryg och divig

Herman Lindqvist: skitsnackande as

Peter Eng (TV4-sporten) aka Peppe Eng (eller "Pippa Pung" som hans medarbetare kallade honom): drygt as

Peter Siepens: Schysst

Robert Gustafson: tråkig privat (hör & häpna, men han "skojar väl av sig" på jobbet)

Ken (den där rapparen): knarkad och blåser alla i sin väg, manliga motsvarigheten till Leila K...var kanske ingen hemlighet :P

---
Citera
2005-04-12, 19:28
Medlem
mohnomishes avatar
Carola

Citat:
Ursprungligen postat av Sceletor
Verkar vara en riktigt otrevig, hycklande allmänt vidrig person..

Någon som träffat henne, eller har något att berätta?

Jag är uppväxt i ett s.k. finare område i västra Stockholm, och under skoltiden sågs hon rätt ofta på fester där tack vare att hon gick i samma klass som några därifrån på Adolf Fredriks musikskola. Det var väl roligare där än hemma i hennes Norsborg antar jag, så hon hade så att säga påbörjat sin klassresa redan då. Det där var i samma veva som hon slog igenom, men jag minns henne som rätt trevlig ändå, och ett par lyckostar fick gänga med henne (dock inte jag själv), men sedermera tycks framgången ha stigit henne åt huvudet.
Citera
2005-04-12, 19:33
Medlem
mohnomishes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Jonas går bort för min del. Jag stötte ihop med honom i cykelförrådet (vi bodde grannar vill ni ta på mig..)

Ey, jag bodde också granne med honom under några år. Har dock aldrig snackat med honom... tyckte alltid han kollade så inställsamt på mig, så jag höll mig undan.
Citera
2005-04-12, 19:47
Medlem
Analpsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohnomishe
Ey, jag bodde också granne med honom under några år. Har dock aldrig snackat med honom... tyckte alltid han kollade så inställsamt på mig, så jag höll mig undan.
Var detta innan han träffade Mark? Luktade det ofta vaselin om honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in