2009-01-24, 05:16
Medlem
Vad om Ernst-Hugo Järegård? Han är död ifs men min morsa sa att det var den otrevligaste människan hon någonsin träffat. Å andra sidan var ju det en del av hans image
Senast redigerad av Rubert 2009-01-24 kl. 05:26.
Citera
2009-01-24, 07:51
Medlem
En väldigt god vän till mig är en av Finlands största konsertarrangörer. Enligt honom är Queens of the stoneage det värsta pack han haft att göra med. Speciellt Josh Homme var ett totalt as. Dryga, jävliga och klagade på precis allt.

Och bara jag ser trummisen med fittskägg i Scotts får jag direkt för mig att han vill vara en dryg rockstjärna fastän han är ett dansbandsmongo.
Citera
2009-01-24, 09:37
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubert
Vad om Ernst-Hugo Järegård? Han är död ifs men min morsa sa att det var den otrevligaste människan hon någonsin träffat. Å andra sidan var ju det en del av hans image

Har en nära släkting som rest med en av Göta kanalbolagets båtar mellan Göteborg och Stockholm när Ernst-Hugo och hans hustru var med på resan. Min släkting var tidigare inte förtjust i Ernst-Hugo men ändrade uppfattning under resan. Han var tydligen mycket trevlig att umgås och samtala med.
Citera
2009-02-14, 12:03
Medlem
Rimberts avatar
Jag har mött många kändisar i mina dagar, beroende på mitt jobb.
Men ett outplånligt minne är mitt slumpartade möte med Tito Beltran på en Göteborgskrogs toalett i slutet på 80-talet.
Vi delade pissränna och jag frapperades över hans litenhet, var ju närmast en dvärg.
Senare på kvällen var han på ett par brudar, som verkade måttligt intresserade.
Har även närmast hamnat i handgemäng med Lennie Norman utanför hans loge, där han hysteriskt och med stora pupiller skrek om att handdukarna inte var rena.
Citera
2009-02-14, 12:35
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag har mött många kändisar i mina dagar, beroende på mitt jobb.
Men ett outplånligt minne är mitt slumpartade möte med Tito Beltran på en Göteborgskrogs toalett i slutet på 80-talet.
Vi delade pissränna och jag frapperades över hans litenhet, var ju närmast en dvärg.
Senare på kvällen var han på ett par brudar, som verkade måttligt intresserade.
Har även närmast hamnat i handgemäng med Lennie Norman utanför hans loge, där han hysteriskt och med stora pupiller skrek om att handdukarna inte var rena.

Var Tito dvärg i alla avseenden?
Citera
2009-02-14, 16:39
Medlem
"obehagliga kändisar"

Thomas Quick er nok ubehagelig når han har kniv i hand
Citera
2009-02-14, 16:45
Medlem
saijas avatar
Jag har inga som helst belägg , men tycker trummisen i metallica verkar sjukt jävla otrevlig. Som sagt aldrig träffat honom, jag kan mycket väl prata i nattmössan.

Lars Ullrich(?)
Citera
2009-02-14, 17:21
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Var Tito dvärg i alla avseenden?

Noterande inte hans byxstorlek, för det lilla äcklet vred sig bort från mig.
En annan sak var att han hade en liten cigarill i munnen hela tiden, a la Clintan.
Hade jag vetat vad jag vet idag hade jag kanske sparkat ner den lilla apan i pissrännan.
Citera
2009-02-14, 17:34
Medlem
bobthesmokers avatar
ingrid swede

hög som en höghus, svamlade om alla möjliga religioner och förolämpade både den ena och den andra när hon blev gripen.
Citera
2009-02-14, 17:40
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobthesmoker
ingrid swede

hög som en höghus, svamlade om alla möjliga religioner och förolämpade både den ena och den andra när hon blev gripen.

Berätta mer. Hög på vad? Gripen var? För vad?
Citera
2009-02-14, 18:25
Medlem
MassiveBs avatar
I mitt jobb så har man träffat på en hel del olika kändisar. A-kändisar, B-kändisar och C-kändisar.

Stefan Sauk: Jäkligt trevlig och bjuder på sig själv. Har dock polare som berättar att han var sjukt grinig och otrevlig i allmänhet. Antar att Herr Sauk är en humörsmänniska.

Sara Sommerfeld: En subba som faktiskt förtjänar en lavett. Slänger ur sig saker som "In USA så är det inte så här" och "Jag vill tala med ägaren" när hon inte får som hon vill. Leila K varning på egot.

Benny Andersson: Lugn, trevlig och korrekt. Hetsar inte upp sig för småsaker.

Jamie Olivier: Faktiskt sog helt lik från sina tv-program. Pratar mycket och gjorde helt klart ett trevligt intryck.

Ice Cube: Extraknäckte som vakt på en konsert på fryshuset för många år sedan. Kuben var trevlig, men hans "posse" var sjukt jävla diviga och krävde en divan(!) och Gula änkan. Dessutom knullade någon av dom sönder ett solarium innan spelningen.

Snoop Dog: Var konstant hög. Var hyfsat otrevlig och äcklig mot brudar i VIP loungen. Bad en tjej komma över till honom, vilket hon gjorde för hon tyckte att det var kul. Väl där bad han henne snurra runt så han kunde se hennes kropp, och sedan gå ner på knä och suga av hans polare. Hon gbad honom dra åt helevete på klockren dalmål och gick därifrån med gråten i halsen.

Shaggy: Trevlig, men ständigt frånvarande. Kunde börja snacka med en person, för att mitt i en mening börja tala med en annan. Raggade upp en 15-årig från Alby och verkade vara väldigt intresserad av hennes fjortiskompisar.

Kristin Kaspersen: Misstänksam mot allt. Otrevlig och förväntar sig att alla skall vara till hennes tjänst dygnet runt. Har svårt med inlärning.

George Scott: Kanske en av de dummaste människorna i Sverige. Man får förklara saker och ting för honom kanske 10 gånger innan han eventuellt fattar. Kan helt plötsligt börja prata om helt ovidkommande saker. Ungefär som en efterbliven.

Nicola Pirelli(Ingrosso): Spöar George Scott i dumhetsligan. Förstår ingenting om vad som händer runt omkring honom. Har alltid en vän med sig som säger åt honom vad han skall göra och säga. Dock schyst klädstil.
Citera
2009-02-14, 18:56
Medlem
[AhHia]s avatar
Mina ringa erfarenheter...

Minns en sommar för många år sedan.. Hade festat hela natten, på en studentfest på lorensbergsteatern.. Ramlade ut på trappan utanför för att ta lite luft men mest för att komma undan tumultet efter att någon hade sparkat sönder en spegel på toa.. (jag) Å kors i arslet! Om inte självaste Bengt Alsterlind, min barndoms kung, från Hajk! Kom stövlandes förbi. Givetvis så ville jag dela alla mina fina minnen med honom.. Men efter att jag högljutt ropat CHIPP! Å var på väg ner för trappan för att omfamna min idol. Blev jag i stället mött av en otrevlig handgest och en plump kommentar.. - Försvinn ditt fyllesvin.. Jävla sätt! Där sabbade han mina sköna minnen från barndomen.. Fan ta honom och hästen han red in på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in