2008-12-05, 21:00
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Jag har nämnt Herr Morberg i en anna tråd på forumet men här är en liten historia om honom.
För många år sen var jag bosatt i samma område som honom. En dag skulle jag och dåvarande damen ut och plocka svamp. Vi gick ut från kåken, mot skogen och helt plötsligt när vi knallade långs åkerkanten så låter det som nåt djur väser varpå vi vänder oss om för och kolla vad det var men ser inget så vi fortsätter gå men hör ljudet igen och vi tittar en gång till och då ser vi en dåre som krupit in under ett slånbärsbuskage. Det såg ut som att han vinkade till oss så vi vinkade tillbaka och ropade hej, och precis i samma stund kom jag på att det var ju jakt den dan så jag drog i tanten och sa att vi skulle skynda oss ivag men det var försent. Dårfinksfanstyget hade klivit upp från sinn gömma och stog nu och vråladew som en galning om förstörd jakt och raserade helger, dåligt väder mm. Den utskällningen hade kanske räckt, men inte nog med det han ringde också till han som jag jobbade åt
(som även var min hyresvärd) och gnällde varpå jag fick en satans utskällning till på måndagen. Sen när jag vid ett senare tillfälle träffade Per så kom återigen hans förstörda jakt upp. Han är en långsint jävla tjatmaja.

Synd att det inte var mig han "attackerade". Så skönt att sätta såna* på plats!

*Folk som blir sura och verkligen hinner brusa och rusa upp sig själva ett tag(adrenalin?) innan de kliver fram. De går verkligen från aggressiv till kattunge(lite överdrivet ) på några sekunder när man ryter till.
Hade han haft gevär i handen hade jag nog gått hem som du gjorde...
Peace
Citera
2008-12-05, 22:13
Medlem
JerryCottons avatar
De otrevligaste samt drygaste svenska "kändisar" jag haft "äran" att träffa eller att jobba med:

Camilla Henemark
Lill Lindfors
Andreas Andersson
Ulf Brunnberg
Ola Rapace
Börje Ahlstedt
Allan Svensson, mest obehaglig
Peter Haber

Annars så gäller tumregeln att någonstans då en manlig skådespelare börjar använda scarf så lider de av svår hybris = blir väldigt arroganta. Har träffat flertalet sådana.

Sedan finns ett väldigt stort antal riktigt trevliga inom teater, nöje och media men nu handlade ju inte tråden om det.
Senast redigerad av JerryCotton 2008-12-05 kl. 22:38.
Citera
2008-12-05, 22:23
Medlem
Pontus Gårdinger - Fruktansvärt nonchalant!
Gert Fylking - Än värre!
Citera
2008-12-06, 07:14
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
De otrevligaste samt drygaste svenska "kändisar" jag haft "äran" att träffa eller att jobba med:

Camilla Henemark
Hmmm, kan tänka mig att hon kan vara bitchig/fokuserad ( ) att jobba med, men privat är hon jävligt soft faktiskt...
Citera
2008-12-06, 07:21
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hmmm, kan tänka mig att hon kan vara bitchig/fokuserad ( ) att jobba med, men privat är hon jävligt soft faktiskt...

Tycker inte hon är så soft privat heller, kan vara helnojig! Hon var övertygad att en compadre till mig var paparazzi när vi skulle hem till henne på efterfest, fast saken kanske hade med lite kemiska substanser att göra.
Citera
2008-12-06, 09:33
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattramn
Nazgul von Armageddon (Satanic Warmaster) satt utanför på sin konsert och frågade alla om de var posers, och konstaterade att han inte ville ha några posers där inne.

vad jag fullkomligt älskar svartmetallare utan självdistans. Finns det egentligen någon mer poserande metalgenre än svartmetall?
Citera
2008-12-06, 11:00
Medlem
stibkloFs avatar
Lundell

Vart ute igår på krogen och träffade en snubbe som vart med på turnen 1985 med Lundell. Enligt honom hade de två körscheman:
1) Vilka låtar som skulle spelas
2) Vem som skulle ta hand om Uffe - vilket var nitlotten.

Folk var så jävla trötta på hans svinerier att om de fick höra att han vart på intågande till stället så gick de andra ut bakvägen.

På Springsteens konsert 85 så skall han stått och pissat samtidigt som han skrålat Öppna landskap - iofs på Ullevis toalett.

Ett praktsvin en grosse.
Citera
2008-12-06, 11:35
Medlem
Satan i gatans avatar
Känner en filur som jobbade i en affär på Söder för fem-sex år sedan. Peter Haber var tydligen kunden ingen ville betjäna.
Citera
2008-12-06, 13:56
Medlem
Har inte orkat läsa allt så nån kanske redan tagit upp detta och det är väl allmänt känt också hur C*rola beter sig som en diva när hon är ute och handlar tex. Hon tror att hon ska få gratisgrejer för att hon är C*rola och ibland struntar hon helt enkelt i att betala. Hon verkar tro att hon är förmer på nåt vis när hon är ute bland den vanliga pöbeln....

Off topic. Carolina Gynning är alltid trevlig.
Citera
2008-12-06, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teneriffa
Har inte orkat läsa allt så nån kanske redan tagit upp detta och det är väl allmänt känt också hur C*rola beter sig som en diva när hon är ute och handlar tex. Hon tror att hon ska få gratisgrejer för att hon är C*rola och ibland struntar hon helt enkelt i att betala. Hon verkar tro att hon är förmer på nåt vis när hon är ute bland den vanliga pöbeln....

Off topic. Carolina Gynning är alltid trevlig.
Du menar C*rolina Gynning....??
Citera
2008-12-06, 17:40
Medlem
Hakapelitas avatar
Ola Rapace ska ha varit väldigt otrevlig under inspelningarna av Wallander nere i Ystad.

En kompis jobbade på ett matställe där dom brukade käkade ibland.
Citera
2008-12-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Ola Rapace ska ha varit väldigt otrevlig under inspelningarna av Wallander nere i Ystad.

En kompis jobbade på ett matställe där dom brukade käkade ibland.

Ja vafan, med koksabstinens och roidrage så blir man lite edgy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in