2005-04-12, 12:06
Medlem
Tesans avatar
Gunde har jag aldrig träffat. Men hans fru däremot som är polis fick skjussa hem mig en gång när jag var 14 år och fått i mig för mycket sprit.
Citera
2005-04-12, 12:07
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTbytbar
Hoppet ute för den snubben då!
Har annars bara träffat mesiga kändisar som "sköter sig" - Stig Strand, Stenmark mm

Träffade faktiskt Carola och Runar för 1000 år sedan när de seglade Göta Kanal som typ nygifta. Då var de iaf sympatiska...

Enl en släkting till mig skall Gunde vara drygare än nygjord nivea?! Någon som vet?

Har träffat Gunde massor av gånger, han hälsar alltid och är trevlig och rak. Däremot så är han snål, men det kan man ju vara utan att vara otrevlig.
Citera
2005-04-12, 13:05
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Gunde har jag aldrig träffat. Men hans fru däremot som är polis fick skjussa hem mig en gång när jag var 14 år och fått i mig för mycket sprit.

Gunde är en snål och grining privat..säger en person som känner som bor där han bor/bodde
Citera
2005-04-12, 13:07
Medlem
colds avatar
Sen är det nog skilland på hur man är som person. Kommer du från landsbyggden där jantelagen råder, så är det mer troligt att man tycker att kändisar är diviga. " De tror sig vara bättre än andra", medans stockholamre tycker att det är mer ok
Citera
2005-04-12, 13:14
Medlem
Gunde är inte speciellt dryg eller otrevlig. Bara något fruktansvärt tråkig, vilket kanske upplevs som drygt?
Citera
2005-04-12, 13:21
Medlem
Cineastens avatar
Jag har träffat några stycken och de har varit väldigt olika. Martin Timell nämndes tidigare och honom har jag sluppit men jag har träffat hans bror Anders och han var trevlig.

Tomas Pontén (Tusenbröder) och Per Mattsson (Kronvittnet, Emma åklagare mm)är ganska trevliga. Jan Nyman (spelade piketpolis i Goltuppen bla) var väldigt trevlig. Mindre trevliga var Bruno Wintzell och Anders Grönros (Agnes Cecilia, Glasblåsarns barn) var en hysterisk diva.

Enligt kollegorna tillhör även Ulff Brunnberg, Arne Weise och Thorsten Flinck den kategorin av kändisar som man vill ha så lite som möjligt att göra med.

Gustaf Skarsgård stötte jag ihop med på Götgatan några månader innan Ondskan skulle få premiär. Han var en väldigt trevlig prick och verkade vara en reko kille med fötterna på jorden.

Leila K träffade jag i slutet av 90-talet och hon var minst sagt divig. Otroligt självupptagen och allmänt hysterisk. Jag hade inga större problem med henne eftersom jag behandlade henne schysst men jag minns att andra tyckte att hon var direkt plågsam.

Ann Zacharias var ganska trevlig men tystlåten.

Ted Åström sprang jag ihop med på Dubliners och när jag sa "Ursäkta"..(för att få gå förbi honom i trappan) sa han "Jajajaja jag är OLYCKAN"

Jan Mybrand (Nionde kompaniet, Kärlekens Språk 2000, Änglagård mm) stötte jag också ihop med på Götgatan förra året. Vi stod och snackade en stund om politiken som styr vilka filmer som får förhandsstöd i Sverige. Han var mycket trevlig.

Magnus Uggla träffade jag på Biblioteksgatan 93 eller 94. Vi stod och pratade en kort stund och han var faktiskt förvånansvärt trevlig..men grymt bakis.

Enda intima bekantskapen jag haft med någon "kvasikänd"person är en av brudarna i Solstollarna som jag satte på för 10 år sedan. Hon var grymt högljudd och tyckte om att röra sig under akten..

Jag har träffat några fler kändisar men ids inte räkna upp dem.
Citera
2005-04-12, 13:35
Medlem
Carola

Verkar vara en riktigt otrevig, hycklande allmänt vidrig person..

Någon som träffat henne, eller har något att berätta?
Citera
2005-04-12, 13:39
Medlem
Cineastens avatar
Just det, Carola har jag faktiskt träffat också. Hon var snygg som satan irl men verkar tämligen blåst. Hon ska sjunga och se snygg ut. Annars bör hon hålla käften. Hon låter så jävla pantad när hon snackar.
Citera
2005-04-12, 13:47
Medlem
Big Mama´s guns avatar
rikard wolff verkar snäll,han har iallafall svarat på ett mail jag skickade där jag ville ha honom som handledare i ett projekt..
Citera
2005-04-12, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sceletor
Verkar vara en riktigt otrevig, hycklande allmänt vidrig person..

Någon som träffat henne, eller har något att berätta?
Vill ni ha henes telefonnummer?
Citera
2005-04-12, 14:40
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellström
Jag och en polare satt precis vid ingången till Burmeister på Gotland -96.
In kommer Magnus Uggla.
Min polare; - Tjena Mange!
Uggla synar honom uppifrån och ner; - Du kan ju bara dra åt helvete.
Sen drar han. Min kompis är en stor bumling som vem som helst skulle bli skraj för men inte Uggla som är 1.50 lång, MED KEPS!
Ganska coolt gjort ändå.

Uggla har jag haft nöjet träffa ett par ggr, han var riktigt trevlig. Fast han är oerhört skygg och lider av ganska taskigt självförtroende för att ha sålt miljontals plattor.
Citera
2005-04-12, 15:33
Medlem
kakburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Vill ni ha henes telefonnummer?

Pm till mig och det omedelbums!!!!

För övrigt kan ni ju slå på Runkar på www.hitta.se och se hos vem ni hamnar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in