Jag har träffat några stycken och de har varit väldigt olika. Martin Timell nämndes tidigare och honom har jag sluppit men jag har träffat hans bror Anders och han var trevlig.
Tomas Pontén (
Tusenbröder) och Per Mattsson (
Kronvittnet,
Emma åklagare mm)är ganska trevliga. Jan Nyman (spelade piketpolis i
Goltuppen bla) var väldigt trevlig. Mindre trevliga var Bruno Wintzell och Anders Grönros (
Agnes Cecilia,
Glasblåsarns barn) var en hysterisk diva.
Enligt kollegorna tillhör även Ulff Brunnberg, Arne Weise och Thorsten Flinck den kategorin av kändisar som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
Gustaf Skarsgård stötte jag ihop med på Götgatan några månader innan
Ondskan skulle få premiär. Han var en väldigt trevlig prick och verkade vara en reko kille med fötterna på jorden.
Leila K träffade jag i slutet av 90-talet och hon var minst sagt divig. Otroligt självupptagen och allmänt hysterisk. Jag hade inga större problem med henne eftersom jag behandlade henne schysst men jag minns att andra tyckte att hon var direkt plågsam.
Ann Zacharias var ganska trevlig men tystlåten.
Ted Åström sprang jag ihop med på
Dubliners och när jag sa "
Ursäkta"..(för att få gå förbi honom i trappan) sa han "
Jajajaja jag är OLYCKAN"
Jan Mybrand (
Nionde kompaniet,
Kärlekens Språk 2000,
Änglagård mm) stötte jag också ihop med på Götgatan förra året. Vi stod och snackade en stund om politiken som styr vilka filmer som får förhandsstöd i Sverige. Han var mycket trevlig.
Magnus Uggla träffade jag på Biblioteksgatan 93 eller 94. Vi stod och pratade en kort stund och han var faktiskt förvånansvärt trevlig..men grymt bakis.
Enda intima bekantskapen jag haft med någon "
kvasikänd"person är en av brudarna i
Solstollarna som jag satte på för 10 år sedan. Hon var grymt högljudd och tyckte om att röra sig under akten..
Jag har träffat några fler kändisar men ids inte räkna upp dem.