2006-05-02, 13:00
Medlem
davidoffs avatar
@Northix

sorry inga bilder. Jag e säker på att att du kan se att han var på Tribeca Film Festival denna helg. Jag traffa honom på Mercer Hotel.
Citera
2006-05-02, 14:07
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
@xallo

kul med någon som vet var saker ligger och som fattar! Nej jag har traffat honom på Gato Nero som ligger uppe i bergen ovanför Villa de Este. Men det är på Villa de Este jag brukar bo. Och som du säkert vet så har Cloney ett hus i Cernobio några hundra meter från Villa de Este.

Samma här, ett utav mina favorithotel i Europa (de har ett i Florence också som är väldigt trevligt), jag har haft förmånen att dricka ett par drinkar med både Danilo och Luciano (trevliga). Hela miljön kring Como är underbar, är Gatto Nero fortfarande Guide rogue-material?

Skulle inte förvåna mig ifall vi har sprungit på varandra eller kommer att springa på varandra framöver!
Jag kommer att utlokalisera mig till Muscat under sommaren/hösten vilket kommer att betyda ett hyfsat frekvent festande i Dubai, har du vägarna förbi så är är det bara att droppa ett pm.
Citera
2006-05-02, 14:09
Medlem
De kändisar jag har träffat är:
Tove Edfeldt - trevlig
Olle Sarri - otrevlig
Amanda Renberg - otrevlig
Citera
2006-05-02, 14:30
Medlem
davidoffs avatar
@xallo

Como, Cernobio och området där kring är kanske ett av Europas mer underskattade områden. Tvärs över sjön ligger Grand Hote. Det är också trevligt men inget går upp mot Vill dEste. Jag var i Florence och Venedig kring påsk tyvärr missade jag syster hotelet. Däremot testade jag Bauer i Venedig väldigt trevligt.

Andra trevliga kändisar är Ron Perlman som man kan träffa på Bilboquet i NYC, detta trotts att han stämt resturangen. Russel Simons är enormt sympatisk.

Russel Crow e ganska dryg och sedan han kasta telefonen på Mercer har jag inte sett honom.
Citera
2006-05-02, 14:52
Medlem
xallos avatar
Citat:
@xallo

Como, Cernobio och området där kring är kanske ett av Europas mer underskattade områden. Tvärs över sjön ligger Grand Hote. Det är också trevligt men inget går upp mot Vill dEste. Jag var i Florence och Venedig kring påsk tyvärr missade jag syster hotelet. Däremot testade jag Bauer i Venedig väldigt trevligt.

Andra trevliga kändisar är Ron Perlman som man kan träffa på Bilboquet i NYC, detta trotts att han stämt resturangen. Russel Simons är enormt sympatisk.

Russel Crow e ganska dryg och sedan han kasta telefonen på Mercer har jag inte sett honom.

Jag håller med dig i allt utom Russel Simmons, han har bettet sig rätt illa mot en kvinnlig bekant till mig!
Du råkade inte medverka vid ett bröllop med svenskanknytning i Miami förra året där han förövrigt var en av gästerna?
Citera
2006-05-02, 15:03
Medlem
davidoffs avatar
@xallo

hum trist att hora att mr Simons var otrevlig mot din vaninna. Jag kanner honom lite genom hans fru. Brollopet i Miami var jag inte pa. Syftar du pa Donald T:s brollop eller pa nagot annat? Russel och Kimora hade en ganska kul Hip hop charity pa Mare Lago forra aret som jag var pa. Traffar dom igen den 24e Maj. Da har Kimora Simons Lee som for ovrigt e valdigt trevlig ett party pa hotel du cap.
Citera
2006-05-02, 15:12
Medlem
@davidåff

har du glömt bort att ditt tangetbord faktiskt har åäö?
Citera
2006-05-02, 15:23
Medlem
davidoffs avatar
inte langre har bytt dator nu till min normala
Citera
2006-05-02, 15:26
Medlem
Citat:
@xallo

hum trist att hora att mr Simons var otrevlig mot din vaninna. Jag kanner honom lite genom hans fru. Brollopet i Miami var jag inte pa. Syftar du pa Donald T:s brollop eller pa nagot annat? Russel och Kimora hade en ganska kul Hip hop charity pa Mare Lago forra aret som jag var pa. Traffar dom igen den 24e Maj. Da har Kimora Simons Lee som for ovrigt e valdigt trevlig ett party pa hotel du cap.

Hoppas du får möjlighet att lägga ner några rhymes med Rev Run.
Citera
2006-05-02, 15:28
Medlem
xallos avatar
Citat:
@xallo

Boka en svit på Eden Roc åt mig då;-)
Citera
2006-05-02, 15:43
Medlem
davidoffs avatar
jag kan nog fixa en inbjudan men partyt e inte pa eden rock uta pa hotel du cap. Sedan e det St Tropez over helgen. Det kommer att vara fullt av kandisar dar for alla som e sugna pa att titta a dom da det ar filmfestival.
Citera
2006-05-02, 16:06
Medlem
xallos avatar
Citat:
jag kan nog fixa en inbjudan men partyt e inte pa eden rock uta pa hotel du cap. Sedan e det St Tropez over helgen. Det kommer att vara fullt av kandisar dar for alla som e sugna pa att titta a dom da det ar filmfestival.

Det vore kul men det lutar åt att jag befinner mig i mellanöstern kring den 24:e
Men jag håller gärna dörren öppen för framtiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in