2009-01-21, 18:32
Medlem
limpens avatar
Peter Harrysson, hört från en bekant att han ska vara en riktigt dryg och överdrivet överlägsen herre
Citera
2009-01-21, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder84
Jag är ledsen om jag gör dig besviken.
Fast sen och andra sidan så kanske även han, såsom jag, kan ha haft en dålig dag?

Känns det bättre?

Blev bara paff eftersom att han är en riktigt ödmjuk och generös typ, som ofta sätter vänner och familj i första rummet. Vågar nog påstå att du fått en rejält snedvriden bild av honom!
Citera
2009-01-21, 22:08
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Blev bara paff eftersom att han är en riktigt ödmjuk och generös typ, som ofta sätter vänner och familj i första rummet. Vågar nog påstå att du fått en rejält snedvriden bild av honom!
Som jag sa så har jag förmodligen träffat på honom på en dålig dag eller i en ytterst tråkig situation för honom.

Jag är absolut inte svår för att erkänna när jag har fel så jag kanske skulle försöka stöta på honom igen och se om jag bör omvärdera honom
Citera
2009-01-21, 22:13
Medlem
Tingalings avatar
Jag, min man och och min mamma gick förbi Göran Skytte och jag råkade fastna i hans handsfree som hängde och slängde. Allting lossnade och snäckan (eller vad det nu heter) rycktes ur hans öra och åkte ner på marken. Jag ( gravid i vecka 30) böjer mig ner och ger den till honom och innan jag hinner säga något så vrålar han "Ursäkta säger man!!!"

Jag bara tittar på honom och fattar ingenting, det var liksom inte mitt fel!
-Ja ursäkta säger man fattar du väl! -säger han igen.
Min mamma blir helt vansinnig och börjar skrika något i stil med att han ska vara tacksam, en höggravid kvinna plockade precis upp hans handsfree, han borde säga tack. Skytte fortsätter att gapa en massa på grötig skånska och det slutar med att min man hotar med att slå in skallen på honom . Det kändes an aning olustigt och jag minns inte hur det slutade men vi gick därifrån medan GS stod och vrålade något om hyfs och dåliga förebilder (vi hade vår dotter med oss). Först efteråt fick jag veta att det var Göran skytte, jag hade ingen aning om det ;-)

han tycker jag är ganska otrevlig.
Citera
2009-01-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingaling
Jag, min man och och min mamma gick förbi Göran Skytte och jag råkade fastna i hans handsfree som hängde och slängde. Allting lossnade och snäckan (eller vad det nu heter) rycktes ur hans öra och åkte ner på marken. Jag ( gravid i vecka 30) böjer mig ner och ger den till honom och innan jag hinner säga något så vrålar han "Ursäkta säger man!!!"

Jag bara tittar på honom och fattar ingenting, det var liksom inte mitt fel!
-Ja ursäkta säger man fattar du väl! -säger han igen.
Min mamma blir helt vansinnig och börjar skrika något i stil med att han ska vara tacksam, en höggravid kvinna plockade precis upp hans handsfree, han borde säga tack. Skytte fortsätter att gapa en massa på grötig skånska och det slutar med att min man hotar med att slå in skallen på honom . Det kändes an aning olustigt och jag minns inte hur det slutade men vi gick därifrån medan GS stod och vrålade något om hyfs och dåliga förebilder (vi hade vår dotter med oss). Först efteråt fick jag veta att det var Göran skytte, jag hade ingen aning om det ;-)

han tycker jag är ganska otrevlig.

din pojkvän verkar riktigt otrevlig med, men han kanske inte är kändis?
Citera
2009-01-22, 10:16
Medlem
grupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steingren
Nordman är en läskig jävel när han är på droger.
En vän till mig festade med honom för någon månad sedan och då hade han hade tagit ett och annat.

Hehe jag kan tänka mig. Du vet inte vad han var hög på?
Citera
2009-01-22, 14:05
Medlem
Tingalings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastrotroll

Otroligt vilken människokännare du var då. Det går alltså att utläsa från en enda mening att min man är otrevlig Men nä, han är varken känd eller otrevlig.
Citera
2009-01-24, 00:17
Medlem
Imass avatar
Kan bidra med en otrevlig före detting. Han Kenneth som spelade Tony i Rederiet är riktigt sur av sig, skulle be om en autograf när jag var skitliten för en så där 10-12 år sedan och gick då fram till surmuppen, han fräste har du papper och penna då, och slafsade ner namnet. Vart skitsur då han förmodligen missade att buda på något skräp från en utomhusauktion. För övrigt har jag alltid sett karln i gröna gummistövlar och oljerock vart han än visar sig. Kort i rocken är han också på det
Citera
2009-01-24, 01:38
Medlem
Khaliths avatar
Kändis och kändis, men Annika Marklund är riktigt dryg och lögnaktig som mor sin.

Hon dejtade min tjejkompis för fyra år sen och när jag träffade henne första gången på ett ölhak så satt hon och skröt om sin modellkarriär och om hur många kända bandmedlemmar som hade raggat på henne. Hon såg ner på alla som inte var som hon och på tåget hem ljög hon och sa till mina vänner (varav två av dem var homo) att jag hade sagt att jag hatade flator. Tyckte inte om henne då och tycker inte om henne nu.
Citera
2009-01-24, 02:06
Medlem
gottmospahedens avatar
hmm..

Kändis och kändis, ifall Casper Janebrink ( Sångare i Arvingarna) räknas, så var han grymt otrevlig under en spelning på liseberg i somras.

Inte mot mig personligen men såg massor av småflickor som desperat försökte få en autograf och uppmärksamhet under en paus, medans han bara tittade på dem som om dem vore dumma.

Lite halv OT sådär, Peter Siepen är faktiskt en grymt TREVLIG herre, träffar han titt som tätt på tåget imellan Göteborg och Borås ibland. Känner inte honom, men ifall han får en chans att inleda ett samtal ( t.ex. "Står du i kön till toaletten), så tar han den. Frågan är väl ifall han försöker bete sig normalt pga av att han är sympatisk, eller ifall han försöker stila med sin kändisstatus.
Senast redigerad av gottmospaheden 2009-01-24 kl. 02:11. Anledning: Glömska.
Citera
2009-01-24, 02:42
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastrotroll

Så du hade låtit en gubbe på stan stå och gorma åt din gravida fru/sambo? Är du allmänt en feg liten krake eller bög då detta inte verkar existera i din värld?
Citera
2009-01-24, 04:43
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Kändis och kändis, ifall Casper Janebrink ( Sångare i Arvingarna) räknas, så var han grymt otrevlig under en spelning på liseberg i somras.

Inte mot mig personligen men såg massor av småflickor som desperat försökte få en autograf och uppmärksamhet under en paus, medans han bara tittade på dem som om dem vore dumma.
Newsflash: det var de också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in