2009-01-13, 23:38
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eksept1oN
Kan bekräfta att Ulf Brunnberg både är otrevlig och obehaglig. Har arbetat kring honom flera gånger och han är en sjukt snäsig människa. Har dessutom som rutin att gå in i någon slags "meditation" 10 min innan han ska på scen vilket känns lite pretto med tanke på att han bara gör taskig "standup" med den stendöda karaktären vanheden eller dålig buskis nuförtiden. Blir oerhört irriterad om han blir störd i detta moment.

När Fula Gubben var ung och grön (väldigt länge sedan) och ute och roade sig med några berusade bekanta i innerstans bättre delar (Narvavägen/Strandvägen) så stötte vi ihop med Ulf Brunnberg. Uffe ogillade vår burleska framtoning och sa något i stil med "skärp er för fan, grabbar". Vi insåg att han hade rätt och kammade till oss en smula. Uffe nickade belåtet och höjde t o m handen i en "skål"-gest. Festen gick vidare. Uffe var OK. Pretentiös, men det är alla skådisar.

EDIT: han var i sällskap med en ung blondin av okänt märke.

- F.G
Senast redigerad av Fula Gubben 2009-01-13 kl. 23:40.
Citera
2009-01-14, 00:44
Medlem
Martin "E-type" Erikson, självupptagen, arrogant, fjant.
Citera
2009-01-14, 04:21
Medlem
mogwai77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal

det hade man nästan kunnat att gissa. kan inte någon kidnappa honom och raka av hans hår?
Citera
2009-01-14, 08:51
Bannlyst
Citat:

Har bara träffat honom en gång, men då va han jävligt trevlig.
Bjöd på öl, och snackade skit i över en timme...
Citera
2009-01-14, 09:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektrokatt
Klasse Möllberg hankar sig idag fram som "middagsdirigent". Inte ens tillräckligt het för sedvanliga konferensgig

Här är hans hemsida http://www.klassemollberg.com/main.html

tydligen är han jävligt dryg, vilket framgår av hemsidan
och han dricker ofta för mycket på festerna han deltar

Fler av varandra oberoende uppgifter gör dessutom gällande att han under sina tillställningar har svårt att hålla fingrarna borta från de yngre tjejernas närvarande. Serveringspersonal i 17-18 årsåldern ligger illa till när den dryge Möllberg fyllnar till

Har haft glädjen att delta i två tillställningar med Klasse och han står i särklass när det gäller att fixa drag på normalt stela företags event. Han verkade helt OK vid sidan av också.
Citera
2009-01-14, 09:52
Medlem
Yazzos avatar
Har inte kollat igenom hela tråden, men Liza Marklund bör väl kvala in på listan om hon inte redan är nämnd.
Citera
2009-01-14, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har haft glädjen att delta i två tillställningar med Klasse och han står i särklass när det gäller att fixa drag på normalt stela företags event. Han verkade helt OK vid sidan av också.

hmm.. har hört från tre av varanra oberoende personer under ett tidsspann av flera år, det där med att Klasse blir för full och då också dryg och tafsar på småtjejer

då inte "min fasters arbetskamrat känner en som.." utan dom har upplevt det själv

fast visst, det kan ju hända att det mer handlat om att han blir lite småfull och gubbsjuk snarare än att han skulle bli arg och otrevlig dock
Citera
2009-01-14, 10:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektrokatt
hmm.. har hört från tre av varanra oberoende personer under ett tidsspann av flera år, det där med att Klasse blir för full och då också dryg och tafsar på småtjejer

då inte "min fasters arbetskamrat känner en som.." utan dom har upplevt det själv

fast visst, det kan ju hända att det mer handlat om att han blir lite småfull och gubbsjuk snarare än att han skulle bli arg och otrevlig dock

Njae du kan har rätt, det var ju inte så att jag dementerade. Att han var bra på sitt jobb gjorde mig rejält packad och inte tillräckligt observant.
Snarare så var det jag som var "full och då också dryg och tafsar på småtjejer"
Citera
2009-01-17, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Men hur fick du ihop detta då lille vän?

Ska du vara sådär gubb-reko kan du väl åtminstone se till att det är rätt herrar du blandar ihop?

Hahaha. Ditt lilla luder.
Citera
2009-01-17, 10:29
Medlem
fazers avatar
Peter Ahlm

Citat:
Ursprungligen postat av delanoches
Peter Ahlm. Grundare av bl.a. Gula Tidningen (hälften här är väl för unga för att ens ha hört talas om den) och ZTV. Programledare i pinsamma Man-O-Man och allmänt mångsysslare. Inte den kändaste men ändå.

Den jäveln blåste mig på en massa pengar så min enskilda firma gick i konken och nu sitter jag på en sexsiffrig skatteskuld. Kan ju därför medans jag är på dåligt humör avslöja att han gillar att kolla på porr på datorn medans andra sitter och jobbar i samma rum, samt att han importerat, skaffat barn med och därefter skiljt sig från kvinnor från minst tre olika länder.

Hans site
http://www.nejlikan.com/

han diskuteras lite mer i den här tråden
https://www.flashback.org/showthread.php?t=403923
Citera
2009-01-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mogwai77
det hade man nästan kunnat att gissa. kan inte någon kidnappa honom och raka av hans hår?
Är det ett regelbrott att utfästa en belöning på någons avklippta hår(sisådär en 10-15 papp)?
Citera
2009-01-17, 11:22
Medlem
zpiffs avatar
Citat:

Vad jag har råkat ut för honom har han varit genomtrevlig.
Hur många vet att han är en jäkel på lerduvor?
(det är där jag träffat honom)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in