Detta är fyra exempel på att folk finner sig i kändisars "beteende".
Man gör dem till viljes i stället för att "stämma i bäcken". De är ju faktiskt möjligt att vissa av dem beter sig på mindre lämpliga sätt
medvetet för att de vet att det fungerar för att få "specialbehandling".
Detta blir lite OT men en intressant sammanställning enligt mig. Många mer i situationer som de nedan borde säga ifrån mer kraftfullt.
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
Företaget blev nervösa och det slutade med att Malle fick lämna in datorn till vår service i STKLM och de bytte kort åt henne... allt för att slippa hennes skrikande. Pratade sen med killarna i STKLM och de sade att hon hade varit oförskämd mot dem med på servicen.
(Malle=Malou von Sivers, min anmärkn.)
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Maggan Krook. I slutet av 80-talet jobbade jag i en närbutik där hon var stammis. Hon kom förbi varje dag och köpte en burk färskpressad morotsjuice. Om den var slut blev hon helt skogstokig. Det slutade med att jag kom överrens med henne om att vi gömde en flaska på ett ställe i mejerikylen. Efter det var hon som en kattunge varje dag...
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
E-type är också ett jävla bokstavsbarn, var på krogen och stod bredvid han vid spelborder ett bra tag sen var jag tvungen att gå på muggen och frågar artigt om han kunde passa min öl medan jag var bort, då får han någon slags jävla anfall och ska döda mig genom att anlita juggetorpeder med pistoler och jag skulle minsann bara veta vem han var och vem han kände... sen kommer vakterna och han ber dem skicka ut mig, de lovar att göra det och leder iväg mig en bit och ber om ursäkt och säger att han ofta blir sån när han dricker och att jag inte ska ta det på så stort allvar, när han någon timme senare upptäcker att jag är kvar går han förbi och väser i mungipan - har de inte slängt ut dig än?
jag undvek han resten av kvällen.
lallisen
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Det är kö inne på 7 Eleven. Lång kö, kanske 10 personer. In kommer Gösta "Papphammar" Ekman och går direkt fram till kassan före alla andra och ber att få köpa cigaretter. Då ropar nån: "Ställ dig i kö!" Han ignorerar
och får sitt paket och går ut.