2008-09-23, 22:06
Medlem
midnattskos avatar
Eftersom jag nyss skrev i den tråden får jag väl säga Thorsten Flick. Inte otrevlig, men obehaglig.
Citera
2008-09-24, 00:26
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsko
Eftersom jag nyss skrev i den tråden får jag väl säga Thorsten Flick. Inte otrevlig, men obehaglig.

Thorsten är en flummig & trevlig prick, men du måste nog ta dig till hans nivå för att förstå dig på honom fullt ut helt enkelt!
Citera
2008-09-24, 04:18
Medlem
Celerons avatar
Detta är fyra exempel på att folk finner sig i kändisars "beteende".
Man gör dem till viljes i stället för att "stämma i bäcken". De är ju faktiskt möjligt att vissa av dem beter sig på mindre lämpliga sätt medvetet för att de vet att det fungerar för att få "specialbehandling".

Detta blir lite OT men en intressant sammanställning enligt mig. Många mer i situationer som de nedan borde säga ifrån mer kraftfullt.

Citat:
Ursprungligen postat av lsa
Företaget blev nervösa och det slutade med att Malle fick lämna in datorn till vår service i STKLM och de bytte kort åt henne... allt för att slippa hennes skrikande. Pratade sen med killarna i STKLM och de sade att hon hade varit oförskämd mot dem med på servicen.

(Malle=Malou von Sivers, min anmärkn.)

Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Maggan Krook. I slutet av 80-talet jobbade jag i en närbutik där hon var stammis. Hon kom förbi varje dag och köpte en burk färskpressad morotsjuice. Om den var slut blev hon helt skogstokig. Det slutade med att jag kom överrens med henne om att vi gömde en flaska på ett ställe i mejerikylen. Efter det var hon som en kattunge varje dag...

Citat:
Ursprungligen postat av lallisen

E-type är också ett jävla bokstavsbarn, var på krogen och stod bredvid han vid spelborder ett bra tag sen var jag tvungen att gå på muggen och frågar artigt om han kunde passa min öl medan jag var bort, då får han någon slags jävla anfall och ska döda mig genom att anlita juggetorpeder med pistoler och jag skulle minsann bara veta vem han var och vem han kände... sen kommer vakterna och han ber dem skicka ut mig, de lovar att göra det och leder iväg mig en bit och ber om ursäkt och säger att han ofta blir sån när han dricker och att jag inte ska ta det på så stort allvar, när han någon timme senare upptäcker att jag är kvar går han förbi och väser i mungipan - har de inte slängt ut dig än?
jag undvek han resten av kvällen.

lallisen

Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Det är kö inne på 7 Eleven. Lång kö, kanske 10 personer. In kommer Gösta "Papphammar" Ekman och går direkt fram till kassan före alla andra och ber att få köpa cigaretter. Då ropar nån: "Ställ dig i kö!" Han ignorerar
och får sitt paket och går ut.
Senast redigerad av Celeron 2008-09-24 kl. 04:29.
Citera
2008-11-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Mycket möjligt. Har dock varit med när herr Papphammar knuffat min vän av en spårvagn i Göteborg med orden "ut, ungjävel", för att vännen min var lite högljudd. Men detta är många år sedan. Han har säkert blivit trevligare nu.

Du säger alltså att Magnus Härenstam har civilkurage också? Karln stiger ännu högre på min lista. Snyggt jobbat.
Citera
2008-11-19, 21:58
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffagimp
Du säger alltså att Magnus Härenstam har civilkurage också? Karln stiger ännu högre på min lista. Snyggt jobbat.

Absolut inte. Han kommer alltid vara en jävla idiot i min bok. Som jag tidigare påpekat så handlade det inte om att någon satt och skrek och störde alla på spårvagnen. Härenstam överreagerade helt klart. Andra vuxna ingrep och såg till att min vän kom på spårvagnen igen och tittade inte glatt på Härenstam efter det.
Citera
2008-11-19, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffagimp

Men hur fick du ihop detta då lille vän?

Ska du vara sådär gubb-reko kan du väl åtminstone se till att det är rätt herrar du blandar ihop?
Citera
2008-11-19, 22:01
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Men hur fick du ihop detta då lille vän?

Ska du vara sådär gubb-reko kan du väl åtminstone se till att det är rätt herrar du blandar ihop?

Går du tillbaks i tråden och läser mitt ursprungsinlägg, så ser du att det faktiskt handlar om Härenstam. Att jag fick för mig att det var han som gjorde Papphammar gick dock inte att editera bort när detta uppmärksammades.
Citera
2008-11-19, 22:03
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Går du tillbaks i tråden och läser mitt ursprungsinlägg, så ser du att det faktiskt handlar om Härenstam. Att jag fick för mig att det var han som gjorde Papphammar gick dock inte att editera bort när detta uppmärksammades.

Jo jag såg det att det var old news, inget att orda om, inte fortfarande i alla fall.

Är inte Härenstam jävligt kort? När vi ändå har han i ropet.
Citera
2008-11-24, 16:17
Medlem
Van_de_Moozes avatar
??

Citat:
Ursprungligen postat av axet

Otrevliga:
Rolf lassgård
Christer Lindarw
Tommy Berger(Sossepolitiker i Gävle)

Ja det är vad jag själv kan bidra med...

Länge sedan detta postades, men.......
Lassgård är den första jag tänker på under trevliga kändisar. Bara att se honom i LA gå och hälsa på alla som vill hälsa på honom är beundransvärt.
Har talat med honom och han är supertrevlig.

Birro har vart en gris sen han var ung. Gjorde vapenfri med honom och han var verkligen både korkad och fördomsfull.
Citera
2008-11-30, 00:22
Medlem
Boerje Lundins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
... om mina kollegor.
Malou = mycket otrevlig
Stina = En rent fruktansvärd kärring. Otroligt otrevlig, men en hygglig yrkesman. Till skillnad från Milou kan hon ställa frågor.
Claes Elfsberg = Räcker väl att påminna om Bajselvis...
Erik Fichtelius = ( gjorde bland annat dokumentären om Göran Persson ) = dök upp otroligt berusad på grävande journalisters årsmöte och när han fick reda på att invalts i styrelsen skrek han "Jag ska stämma er era jävla horor." Avslutade kvällen med att försöka ragga upp 25 år yngre män i bastun.
Janne Josefsson = Självgod, men en av få som har skäl till det. Extremt kollegial. Svarar alltid om man ringer och hjälper gärna till.
Trond Sefastsson = Jag har aldrig blivit så glad åt en brottsmisstanke.
Lasse Bengtsson, Nyhetsmorgon TV4 = Lika otrevlig i verkligheten som gemytlig i studion.
Lisa Syrén, ( Karlavagnen, Ring så spelar vi ) Gräslig. Lät P4 Kronoberg betala hennes 50-årsfest.
Lennart Hård, Aftonbladet = Var otrevlig och usel innan. En hjärnskada har inte bättrat på något av det.
Och allra trevligast: Bo Holmström ( TV4, tidigare Sveriges mest kända tv-reporter med Norrmalmstorgsdramat. ) Hjälper alltid yngre kollegor och har energi som en 18-åring.
Kommer kanske på fler sen.

Är Fichtelius bög? Det var en nyhet för mig åtminstone
Citera
2008-11-30, 22:40
Medlem
Jonas Gardell ska vara osympatisk privat. Enormt egocentrerad. Dock skicklig i tjänsten.
Citera
2008-12-01, 01:13
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Jonas Gardell ska vara osympatisk privat. Enormt egocentrerad. Dock skicklig i tjänsten.

Jonas Gardell är bög, ja du vet som i att han ligger med Mark.
Klart han är osympatisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in