2018-07-25, 08:58
Medlem
LordLancasters avatar
Märker en klar misogyni mot Katerina i den här tråden. När vänsterstollarna inte hittar något med henne de kan angripa eftersom hon säger sanningen åker kvinnohatet fram.

All kritik går bara ut på "buhu hennes fakta sårar mina känslor".
Citera
2018-07-25, 09:33
Medlem
Kan det här vara fröet till hennes islamofobi? http://blogg.tara.se/katerina-janouc...vagra-analsex/
Citera
2018-07-25, 09:57
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Kan det här vara fröet till hennes islamofobi? http://blogg.tara.se/katerina-janouc...vagra-analsex/

Haha, klockrent av Janouch

Men vad skulle det ha med Islam att göra menar du? Det är ju Islam som avrättar manliga bajspackare.
Citera
2018-07-25, 13:58
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag fattar inte vad det är för häxjakt ni för mot henne? Vad skall hon göra för att ni skall bli nöjda?
Kalla mig inte för idiot. Är det några som är blåsta så måste det ju vara ni som jagar henne.
Är det för att hon är kvinna?

Riksmongo.

Häxjakten består av vänstertomtar, jag är icke en vänstertomte.

Det är inte fel att ro om sitt hus, hon är intelligent som rätt tidigt började se vart vindarna bar.

Men är det något många avskyr inklusive mig själv så är det kappvändare. Hon vände kappan när det började drabba henne personligen.

Jag läser en hel del Katerina skriver, men man ser rätt tydligt nu att hon har hittat sina gamla kvitton i sin papperskorgen så hon kan lämna tillbaka sina tidigare åsikter.
Citera
2018-07-25, 14:39
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Häxjakten består av vänstertomtar, jag är icke en vänstertomte.

Det är inte fel att ro om sitt hus, hon är intelligent som rätt tidigt började se vart vindarna bar.

Men är det något många avskyr inklusive mig själv så är det kappvändare. Hon vände kappan när det började drabba henne personligen.

Jag läser en hel del Katerina skriver, men man ser rätt tydligt nu att hon har hittat sina gamla kvitton i sin papperskorgen så hon kan lämna tillbaka sina tidigare åsikter.

Tror du behöver slå upp vad kappvändare betyder. Att ändra åsikt när nya fakta kommer på bordet är bara sunt. Det är ju exakt det som vänstertomtarna vägrar göra och därför kör de landet åt helvete.

Kappvändning vore om hon inte genuint ändrat åsikt utan bara låtsas som det. Men jag tror hon ändrat åsikt på riktigt. All heder till henne för det.
Citera
2018-07-25, 15:02
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Tror du behöver slå upp vad kappvändare betyder. Att ändra åsikt när nya fakta kommer på bordet är bara sunt. Det är ju exakt det som vänstertomtarna vägrar göra och därför kör de landet åt helvete.

Kappvändning vore om hon inte genuint ändrat åsikt utan bara låtsas som det. Men jag tror hon ändrat åsikt på riktigt. All heder till henne för det.

Du har väl en viss poäng.

Sen är ju Janouch så jävla sen på bollen att man kan knappt kan ta henne seriös.
Citera
2018-07-25, 23:22
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster

Jag håller med dig. När ny fakta kommer fram på bordet är det sunt att ändra åsikt.

Problemet var att denna redan fanns tillgänglig.

http://katerinamagasin.se/det-ar-dag...ag-gjorde-fel/

Hon ska ha respekt för att hon ber om ursäkt. Men likt väl ser jag henne som en kappvändare.
Citera
2018-08-09, 17:04
Bannlyst
Ett av mina lokala bibliotek har utförsäljning av böcker och tidningar nu, få andra författare hade lika många olika titlar i högen som Janouch.
Citera
2018-08-13, 07:51
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Vrålsnygga Katerina påminner om Jodi West. Härliga kvinnor.
Citera
2018-08-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Jag håller med dig. När ny fakta kommer fram på bordet är det sunt att ändra åsikt.

Problemet var att denna redan fanns tillgänglig.

http://katerinamagasin.se/det-ar-dag...ag-gjorde-fel/

Hon ska ha respekt för att hon ber om ursäkt. Men likt väl ser jag henne som en kappvändare.

Hade det varit bättre att trumma på i dumhet? eller vakna upp?
Citera
2018-08-14, 03:51
Medlem
Gertrud1s avatar
Nu pissar hon på svenska män också. Den här människan vill oss inget gott.

Hon har ju själv gått i första ledet och kastrerat män. Men det låtsas hon inte om.

http://katerinamagasin.se

Vikingar också...

Hon ska vara samlevnadsexpert och fattar inte att hon kör stridsmoralen i botten.

Vad är det här för människa egentligen? Vad håller hon på med? Vad vill hon?
Senast redigerad av Gertrud1 2018-08-14 kl. 04:04.
Citera
2018-08-14, 04:11
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag fattar inte vad det är för häxjakt ni för mot henne? Vad skall hon göra för att ni skall bli nöjda?
Kalla mig inte för idiot. Är det några som är blåsta så måste det ju vara ni som jagar henne.
Är det för att hon är kvinna?

Riksmongo.
Hon ska ta ansvar.

Vad hon sysslar med är sensationsjournalistik. Hon mjölkar varje händelse maximalt för att få fortsätta leva lyxliv.

Vi har lite större problem i Sverige ön hennes behov av att vara fabulous.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in