Citat:
Ursprungligen postat av
dubbelbottnad
Jag vet inte om Janouch klagat på analsexkrävande män, men det kan nog stämma.
Läs tråden
Hon har inte bara klagat på analsexkrävande män, hon har även hävdat det onaturligt.
Citat:
Bara för att en del män varit perverterade analneurotiker, behöver inte en stor del av männen stämma in i en landsomfattande feminiseringskör.
Okey så det som amerikas mest uppskattade sexualupplysare menar vara det skönaste sexet för kvinnor baserat på nervers placering - etiketterar du perverterade manliga whot?
You just proved my point.
Citat:
Och alltför få vuxna män tycks gå sin egen väg.
Och vad med dem som går sin egen väg genom att tända på och uppskatta analsex?
citerar KJ
Citat:
Nej det ÄR inte lika skönt för tjejer, unga tjejer går sönder i rumpan och bajsar på sig och för VAD? Jo för att en jävla kille ska in med snoppen där bak. Jag säger inget om vuxna människor som får knulla där bak så mkt de vill (även om jag VET att många vuxna kvinnor inte heller tycker detta är en söndagspromenad) men herregud allt ska inte behöva utgå från snubbars jävla penisar. Och från bögsexet, män har ju en g-punkt i rumpan och för dem är analsex mkt mer njutbart generellt, både att penetrera och att bli påsatta men WHATS IN IT FOR TJEJERNA???
Ja tydligen en hel del om man får tro amerikanska sexologer, Katerina får nog vidareutbilda sig.
Självklart skall inte unga kvinnor vare sig pressas eller tvingas till något de själva vill, men Janouchs preferenser eller ickepreferener skall inte uppfostra vare sig kvinnor eller män.
Det är problemet med Janouch hon är inte rådgivare hon är uppfostrare. Vore hon en sexualupplysare borde hon tala om hur man göre det utan smärta. Vore hon intresserad av tjejer skulle hon stärka dem i att uttrycka vad de själva vill och inte vill.
Det blir lätt rörigt med den där Janouch.