2018-08-14, 04:18
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Kan det här vara fröet till hennes islamofobi? http://blogg.tara.se/katerina-janouc...vagra-analsex/

Det här är ju oseriöst. Det finns en berlmd amerikansk sexolog som menar att analsex kan vara det skönaste sexet eftersom det finns så mycket nerver där.

Såklart ska människor bara göra vad de vill. Men detta är sjukt. Att ha sig själv som måttstock för kvinnors preferenser. Typiskt feministiskt. Liksom att återigen sparka på killar.

Om tjejer gör saker de inte vill så är det de som har problem. Inte killarna
Citera
2018-08-16, 10:23
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Nu pissar hon på svenska män också. Den här människan vill oss inget gott.

Hon har ju själv gått i första ledet och kastrerat män. Men det låtsas hon inte om.

http://katerinamagasin.se

Vikingar också...

Hon ska vara samlevnadsexpert och fattar inte att hon kör stridsmoralen i botten.

Vad är det här för människa egentligen? Vad håller hon på med? Vad vill hon?

Tycker hon ska ta och tagga ner lite.

Hon är så jävla sen på båten.

Kommer fortfarande ihåg när hon skrev sitt PK-skit i blaskpressen.
Citera
2018-08-16, 16:51
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Hade det varit bättre att trumma på i dumhet? eller vakna upp?
Det är väl alltid bra att vakna upp. Jag var lite seg jag med. Problemet sim jag ser det är den underliggande aggressiviteten som inte riktas förnuftigt

Man kan ha varit indoktrinerad att SD var ett rasistiskt parti men därifrån till att uppmana brevbärare att slänga röstsedlar är steget långt.
Debatten kan och måste vara civiliserad oavsett ståndpunkt.

Som det är nu blir det klickhoreri.
Citera
2018-08-16, 17:30
Medlem
Citat:
Nu pissar hon på svenska män också. Den här människan vill oss inget gott.

Hon har ju själv gått i första ledet och kastrerat män. Men det låtsas hon inte om.

http://katerinamagasin.se

Vikingar också...

Hon ska vara samlevnadsexpert och fattar inte att hon kör stridsmoralen i botten.

Vad är det här för människa egentligen? Vad håller hon på med? Vad vill hon?

Du överreagerar. Hon "pissar" inte på svenska män. Tvärtom tycker jag hon har en poäng i att alltför många svenska män feminiserats eller avmaskuliniserats. Har Janouch "kastrerat"? Hur skulle det ha gått till? Jag tycker det mera låter som att du själv är osäker i din manlighet.
Citera
2018-08-16, 17:41
Avstängd
Citat:
Det här är ju oseriöst. Det finns en berlmd amerikansk sexolog som menar att analsex kan vara det skönaste sexet eftersom det finns så mycket nerver där.

Såklart ska människor bara göra vad de vill. Men detta är sjukt. Att ha sig själv som måttstock för kvinnors preferenser. Typiskt feministiskt. Liksom att återigen sparka på killar.

Om tjejer gör saker de inte vill så är det de som har problem. Inte killarna

Katerina var f ö tio år efter med just den frågan. När Fittstim kom och den generationen av mediefeminister etablerade sig var det en av deras paradfrågor att tjejer inte skulle gå med på analsex och att de hela tiden blev tvingade eller tubbade till det. Några år senare hade analsexfrågan bleknat, förmodligen tyckte Skugge, Belinda Olsson m fl inte att de ville bli förknippade för evigt med denna fråga.

Annars tycker jag att Katerinas inlägg numera mot den svenska PK-ismen och räddhågan ofta är bra och välriktade.
Citera
2018-08-17, 13:26
Medlem
Citat:
Det är väl alltid bra att vakna upp. Jag var lite seg jag med. Problemet sim jag ser det är den underliggande aggressiviteten som inte riktas förnuftigt

Man kan ha varit indoktrinerad att SD var ett rasistiskt parti men därifrån till att uppmana brevbärare att slänga röstsedlar är steget långt.
Debatten kan och måste vara civiliserad oavsett ståndpunkt.

Som det är nu blir det klickhoreri.

Håller med, men hade folk föredragit att hon fortsatt i den andan eller är man inte, som jag, ganska glad över att en offentlig person som setts i tv i 15+ år tillslut reflekterar över hur de etablerade beter sig och vaknar upp. Nu använder den hon den makt hon har till att trumma på för oss?
Citera
2018-08-17, 15:49
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Du överreagerar. Hon "pissar" inte på svenska män. Tvärtom tycker jag hon har en poäng i att alltför många svenska män feminiserats eller avmaskuliniserats. Har Janouch "kastrerat"? Hur skulle det ha gått till? Jag tycker det mera låter som att du själv är osäker i din manlighet.

Klart att du inte ser att hon pissar på svenska män när du gör det själv med bold.

Men du har helt rätt jag tvivlar väldigt mycket på min manlighet, jag känner till och med alienation för den. Jag är nämligen kvinna.

Hepp

Btw did you just asume my gender?

Bortsett från det så är det klart så att män tvingas bli feminiserade eller snarare avmaskuliniserad. Män anpassar sig efter marknaden och sexologer som KJ har varit drivande i att syssla med social ingenjörskonst och tala om vad som är friskt och sjukt. Inte med de orden men innebörden. Lite märkligt att en sexolog inte lärt känna sin egen kropp.
Senast redigerad av Gertrud1 2018-08-17 kl. 15:52.
Citera
2018-08-17, 15:54
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Håller med, men hade folk föredragit att hon fortsatt i den andan eller är man inte, som jag, ganska glad över att en offentlig person som setts i tv i 15+ år tillslut reflekterar över hur de etablerade beter sig och vaknar upp. Nu använder den hon den makt hon har till att trumma på för oss?

Nja det verkar ju mer som att hon fortsätter att trumma för sig själv. Det är ogenomtänkt. Hon är som en tonåring som hetsar andra till mobbing utan att tänka på konsekvenserna.

Jag läste igår att folk ansåg att både hon och Bard var en belastning för MED.
Citera
2018-08-17, 17:02
Medlem
Citat:
Klart att du inte ser att hon pissar på svenska män när du gör det själv med bold.

Men du har helt rätt jag tvivlar väldigt mycket på min manlighet, jag känner till och med alienation för den. Jag är nämligen kvinna.

Hepp

Btw did you just asume my gender?

Bortsett från det så är det klart så att män tvingas bli feminiserade eller snarare avmaskuliniserad. Män anpassar sig efter marknaden och sexologer som KJ har varit drivande i att syssla med social ingenjörskonst och tala om vad som är friskt och sjukt. Inte med de orden men innebörden. Lite märkligt att en sexolog inte lärt känna sin egen kropp.

Ingen "pissar" på någon! Oj!! Är du quinna! Med tanke på ditt rätt maskulina uttryckssätt, var det dock rimligt att anta motsatsen.

Vad är det för trams om att män "tvingas" bli feminiserade? Riktiga män går sin egen väg! Men KJ har rätt i sin kritik av de svenska männen. Bara att titta på Kommunal och deras "fitthattar", t. ex. De flesta svenska män, liksom västeuropeiska män överlag, ä r löjliga. Och ansvaret för det bär de helt och hållet själva. Vuxna människor, förstår du.
Citera
2018-08-17, 17:07
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ingen "pissar" på någon! Oj!! Är du quinna! Med tanke på ditt rätt maskulina uttryckssätt, var det dock rimligt att anta motsatsen.

Vad är det för trams om att män "tvingas" bli feminiserade? Riktiga män går sin egen väg! Men KJ har rätt i sin kritik av de svenska männen. Bara att titta på Kommunal och deras "fitthattar", t. ex. De flesta svenska män, liksom västeuropeiska män överlag, ä r löjliga. Och ansvaret för det bär de helt och hållet själva. Vuxna människor, förstår du.

Jaha så jag måste bete mig på ett visst sätt för att vara kvinna, är inte det lite heteronormativt... Ganska typiskt mobbarbeteende.

Du vet det finns nåt som heter evolutionen, i alla tider så har kvinnor gett ok eller inte, för betäckning. Män gör vad som krävs för att betäcka. Till och med betalar.

Det går inte att ena dagen slå på män för att de är drummlar, egotister, som bara kräver analsex. För att nästa dag klaga på att de är omanliga. Man har bäddat för de här fittmössorna en längre tid, och en av dem har varit KJ. Jag gillar det inte heller, men jag har heller aldrig deltagit i svartmålandet av män eller haft den achtung order attityd som du ger prov på.

Ja vuxna män går sin egen väg. Det kallar MGTOV.
Det är färdiggapat.
Senast redigerad av Gertrud1 2018-08-17 kl. 17:11.
Citera
2018-08-17, 19:58
Medlem
Citat:
Jaha så jag måste bete mig på ett visst sätt för att vara kvinna, är inte det lite heteronormativt... Ganska typiskt mobbarbeteende.

Du vet det finns nåt som heter evolutionen, i alla tider så har kvinnor gett ok eller inte, för betäckning. Män gör vad som krävs för att betäcka. Till och med betalar.

Det går inte att ena dagen slå på män för att de är drummlar, egotister, som bara kräver analsex. För att nästa dag klaga på att de är omanliga. Man har bäddat för de här fittmössorna en längre tid, och en av dem har varit KJ. Jag gillar det inte heller, men jag har heller aldrig deltagit i svartmålandet av män eller haft den achtung order attityd som du ger prov på.

Ja vuxna män går sin egen väg. Det kallar MGTOV.
Det är färdiggapat.

Nej, det är inget mobbarbeteende. Du får vara som du vill - men uttrycker du dig manligt i skrift, kan du nog räkna med att bli tagen för en man.

Det vi diskuterar är inte evolutionen. Det handlar om degenerering. Fitthattarna och Gaypridevurmandet är de senaste bottenmärkena.

Jag vet inte om Janouch klagat på analsexkrävande män, men det kan nog stämma. Bara för att en del män varit perverterade analneurotiker, behöver inte en stor del av männen stämma in i en landsomfattande feminiseringskör. Fittmössorna har allt dessa "karlar" själva bäddat för. Jag ser inte KJ:s kritik som svartmålande - utan just som berättigad kritik. Och alltför få vuxna män tycks gå sin egen väg.
Citera
2018-08-17, 20:04
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Jag vet inte om Janouch klagat på analsexkrävande män, men det kan nog stämma.
Läs tråden

Hon har inte bara klagat på analsexkrävande män, hon har även hävdat det onaturligt.

Citat:
Bara för att en del män varit perverterade analneurotiker, behöver inte en stor del av männen stämma in i en landsomfattande feminiseringskör.
Okey så det som amerikas mest uppskattade sexualupplysare menar vara det skönaste sexet för kvinnor baserat på nervers placering - etiketterar du perverterade manliga whot?

You just proved my point.

Citat:
Och alltför få vuxna män tycks gå sin egen väg.

Och vad med dem som går sin egen väg genom att tända på och uppskatta analsex?

citerar KJ

Citat:
Nej det ÄR inte lika skönt för tjejer, unga tjejer går sönder i rumpan och bajsar på sig och för VAD? Jo för att en jävla kille ska in med snoppen där bak. Jag säger inget om vuxna människor som får knulla där bak så mkt de vill (även om jag VET att många vuxna kvinnor inte heller tycker detta är en söndagspromenad) men herregud allt ska inte behöva utgå från snubbars jävla penisar. Och från bögsexet, män har ju en g-punkt i rumpan och för dem är analsex mkt mer njutbart generellt, både att penetrera och att bli påsatta men WHATS IN IT FOR TJEJERNA???

Ja tydligen en hel del om man får tro amerikanska sexologer, Katerina får nog vidareutbilda sig.

Självklart skall inte unga kvinnor vare sig pressas eller tvingas till något de själva vill, men Janouchs preferenser eller ickepreferener skall inte uppfostra vare sig kvinnor eller män.

Det är problemet med Janouch hon är inte rådgivare hon är uppfostrare. Vore hon en sexualupplysare borde hon tala om hur man göre det utan smärta. Vore hon intresserad av tjejer skulle hon stärka dem i att uttrycka vad de själva vill och inte vill.

Det blir lätt rörigt med den där Janouch.
Senast redigerad av Gertrud1 2018-08-17 kl. 20:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in