2018-12-16, 21:24
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Medborglig samling som Katarina kandidera för hade förbjudit sina medlemmar att gå på demonstrationen.

Borde väl vara en frostig relation mellan MED och Kj numera.
Kan man förbjuda sina medlemmar att gå på en demonstration? I så fall undrar jag lite över Medborgerlig samlings syn på yttrandefrihet?
Citera
2018-12-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
‏Katharina Janouch tweet 14/12 2018
"Ja, precis. De är maktens nyttiga idioter. Det finns ingen judisk lobby."
https://twitter.com/katjanouch/statu...09405571608576

Har hon rätt? Finns det ingen Judisk Lobby ??

Inte officiellt. Men sedan har vi ju personer som Bonnier, Wolodarski, Soros, Babara Spectre, mflr. Personer med vitt skilda positioner men med samma mål och samma ursprung. Vilket gör påstående något ihåligt.
Citera
2018-12-16, 21:42
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Kan man förbjuda sina medlemmar att gå på en demonstration? I så fall undrar jag lite över Medborgerlig samlings syn på yttrandefrihet?

Eller avråde skarpt kanske.

Hur som helst verkar Medborglig samling vara ett riktigt skitparti, Janouch valde att stå på deras lista, antar att SD var för obekväma och för ofina för henne.

Hade varit intressant att veta vilka hon rösta på, en kvinna som pratar om att vi inte längre har någon kvinnofrid borde ju rimligen lägga sin röst på SD eller något som är ännu mer till höger. Annars är det ju bara rent utsagt skitsnack från hennes sida. Skulle ju och andra sidan inte vara förvånad när det gäller Katarina.
Citera
2018-12-16, 21:52
Medlem
Verkar vara extremt pervers, samt smått gränslös sexmissbrukare. Men hon var väldigt trevlig när jag pratade medh enne.
Citera
2018-12-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Verkar vara extremt pervers, samt smått gränslös sexmissbrukare. Men hon var väldigt trevlig när jag pratade medh enne.

Källa på perversiteten?
Citera
2018-12-16, 23:00
Medlem
zurfarns avatar
Hon kläckte ur sig en sanning om Nujen-klanen väldigt tidigt efter fupen efter Akilov kom ut. Och det ska hon ha all heder av. Även om hon fick hjälp av en snut som läckte.

Sen vet jag inte vad hon håller på med. Men att ifrågasätta den svenska integrationspolitiken är väl för fan ett angeläget ärende. Eller va?

Vi är för fan nära 3-4 miljoner svenska och invandrade personer som inser att den inte funkar.
Citera
2018-12-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Hon kläckte ur sig en sanning om Nujen-klanen väldigt tidigt efter fupen efter Akilov kom ut. Och det ska hon ha all heder av. Även om hon fick hjälp av en snut som läckte.

Sen vet jag inte vad hon håller på med. Men att ifrågasätta den svenska integrationspolitiken är väl för fan ett angeläget ärende. Eller va?

Vi är för fan nära 3-4 miljoner svenska och invandrade personer som inser att den inte funkar.

Nej det gjorde hon givetvis inte. Terrorattacken var en påverkansoperation, ett skådespel.
Det är allmänt känt.

Sion drar er vid näsan.
Citera
2018-12-16, 23:27
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Nej det gjorde hon givetvis inte. Terrorattacken var en påverkansoperation, ett skådespel.
Det är allmänt känt.

Sion drar er vid näsan.

Va? Är du helt jävla från dina sinnen. Har inte kollar din posthistorik, har inte hunnit.

Vafan menar du? "Påverkansoperation" ? "Ett skådespel"

Vad fan vill du komma till?

Edit: såg nu att du är en sån där jude-gubbe. Inte att du är det men du kan inte släppa det. Du är ett skämt.

Jaja, ni får vara här också. Tröttsamma. Du är ett skämt. På vilket sätt har muslimen och uzbeken Akilov bekänt sig till den ortodoxiska judendomen? Va?
Senast redigerad av zurfarn 2018-12-16 kl. 23:36.
Citera
2018-12-16, 23:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Nu i lördags kom alltså både hon, demonstrationen och AfS med i 18nyheterna i SvT.
Framgång ?

Ja, med hennes mått i livet stort.
Mitt i sjungande Klimakteriet är sexlusten lika borta som vinden.
Då ersätter den energin som sex erbjöd blivit något helt annat.

Klassiskt.

Citera
2018-12-16, 23:39
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Det är allmänt känt.

Sion drar er vid näsan.

Din näsa är snart att likna vid Pinocchios.
Citera
2018-12-17, 00:22
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Va? Är du helt jävla från dina sinnen. Har inte kollar din posthistorik, har inte hunnit.

Vafan menar du? "Påverkansoperation" ? "Ett skådespel"

Vad fan vill du komma till?

Edit: såg nu att du är en sån där jude-gubbe. Inte att du är det men du kan inte släppa det. Du är ett skämt.

Jaja, ni får vara här också. Tröttsamma. Du är ett skämt. På vilket sätt har muslimen och uzbeken Akilov bekänt sig till den ortodoxiska judendomen? Va?

Det finns folk som på fullt allvar tror att attacken var ett jippo, utfört av skådespelare.
Citera
2018-12-17, 02:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Pratade du med henne nyligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in